1

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy? Rola CFO w zmianie strategii firmy

O tym, jakie działania warto podjąć, by przekształcić negatywne doświadczenie kryzysu w szansę wzrostu firmy, rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.

Wyświetl wideo ›

Nowe funkcje biura w nowej rzeczywistości

Twoja firma działa w trybie hybrydowym? Zastanawiasz się, jak organizować pracę zespołów, które wykonują swoje zadania częściowo z domu i biura? Sprawdź, jak powinno wyglądać nowoczesne biuro, które stawia na elastyczność!

Wyświetl wideo ›

Transformacja sprzedaży po COVID-19: case study spółki Polskie ePłatności

PREMIUM

Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.

Wyświetl wideo ›

Wyzwania CSR w dobie kryzysu klimatycznego i pandemii

Dlaczego działania CSR są nieodzowne? Jak przekonać zarząd do działań na rzecz środowiska i społeczeństwa? Na te pytania odpowiadają eksperci podczas webinarium „ICAN Management Review”.

Wyświetl wideo ›

Międzypokoleniowa wymiana doświadczeń motorem innowacji

O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.

Wyświetl wideo ›

Konkurencyjność przedsiębiorstw w czasach pandemii

Obejrzyj dyskusję Piotra Banaszyka i Mariana Gorynii, profesorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nawiązującą do artykułu z ostatniego numeru ICAN Management Review.

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?

Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.

Wyświetl wideo ›

Prof. Katarzyna Januszkiewicz: Jak podtrzymywać zaangażowanie pracowników w czasach pandemii

Słowo „zaangażowanie” w obecnych, kryzysowych czasach, stało się szczególnie nośne w rozproszonych organizacjach. Jest odmieniane przez poszczególne przypadki, i – tak naprawdę – bardzo różnie pojmowanie. 

Wyświetl wideo ›

Pandemiczny kryzys przywództwa

Czego politycy, w kontekście pandemii i kryzysu nią wywołanego, mogą nauczyć się od biznesu? Podejmując trudne decyzje, warto oprzeć się na czterech zasadniczych kryteriach: bilansu netto, prawa, charakteru i pragmatyzmu. 

Wyświetl wideo ›

Motywacja pracowników w świecie post-COVID - co przeszkadza menedżerom w budowaniu zaangażowanych zespołów?

PREMIUM

Każdy lider zespołu nieświadomie przekazuje wzorce dotyczące pracy, których uczył się przez lata od rodziców i pierwszych przełożonych. Mają one ogromny wpływ na to, czy potrafimy motywować pracowników i czy będą oni angażować się w pracę. Często te intuicyjne działania przynoszą jakiś skutek. Nie pozwalają jednak na wyzwolenie pełnego potencjału zarządzanych zespołów. Co robić, by lepiej rozumieć swój zespół? Jakie działania zwiększą motywację w nowej normalności i pomogą osiągać lepsze efekty zespołowe?

Wyświetl wideo ›

Nowa oferta wartości w czasach kryzysu

Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. Musimy zmienić model biznesowy swojej firmy.

Wyświetl wideo ›

Potrzeby pracowników w nowej rzeczywistości

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami nasz dotychczasowy tryb pracy. W krótkim czasie większość firm musiała przejść na home-office i sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Jakie działania powinna podjąć firma, by stworzyć odpowiednie środowisko pracy? Obejrzyj webinarium i dowiedz się więcej.

Wyświetl wideo ›

Przyszłość biznesu i strategie rozwoju na 2021

Dziś funkcjonujemy w nowej normalności – z powodu pandemii zmiany zaszły w każdym obszarze naszego życia. Zmieniły się potrzeby i zachowania klientów, organizacja pracy i sposoby wykonywania obowiązków. Większość pracowników zauważyła wzrost swojej efektywności i chętnie będzie kontynuowała pracę zdalną, co ma znaczący wpływ na współpracę w zespołach i realizację celów. Dlatego teraz jak nigdy wcześniej liczą się precyzja myślenia, umiejętność podejmowania decyzji i opracowywania strategii. Jak działać w nowej normalności 2.0?

Wyświetl wideo ›

Zarządzanie zmianą w cyfrowym świecie

O tym, jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji organizacyjnej i jaka jest w nim rola przywódcy, z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyka, rozmawia Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego HBRP.

Wyświetl wideo ›

Jak pomóc zespołowi radzić sobie ze stresem i niepewnością w zmianie?

PREMIUM

W dobie kryzysu i pandemii ciągłe zmiany są codziennością. Każdego dnia mierzymy się z ogromną liczbą nowych bodźców, informacji i wyzwań. Ma to negatywny wpływ na nas i na nasze zespoły, które odczuwają ciągły niepokój o przyszłość. Skorzystaj z konkretnych wskazówek, jak walczyć ze stresem i oswajać się ze zmiennymi warunkami pracy. 

Wyświetl wideo ›

Jak poprawić kondycję firmy w obliczu kryzysu wywołanego pandemią?

PREMIUM

Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?

Wyświetl wideo ›

Koronawirus i spowolnienie. Zarządzanie kryzysowe z perspektywy CFO

Koronawirus (COVID-19) uderza w polskie firmy niezależnie od branży, w jakiej działają. Niektóre z organizacji mogą napotkać na tyle poważne problemy z płynnością, że zagrozi to ich istnieniu na rynku.

Wyświetl wideo ›

Jak zapewnić firmie prawidłowe funkcjonowanie?

Rozwój hiperkonwergentnej infrastruktury to najlepsza odpowiedź na potrzeby nowoczesnych organizacji, które muszą gromadzić duże ilości danych i z nich w łatwy sposób korzystać.

Wyświetl wideo ›

Jak HR może pomóc firmie w działalności na międzynarodowych rynkach?

Organizacje, które chcą się rozwijać, nie mają wyboru: muszą myśleć o międzynarodowej ekspansji. Wiążą się z tym jednak spore wyzwania – duża ich część dotyczy zarządzania zasobami ludzkimi i kulturą organizacyjną.

Wyświetl wideo ›

Jak reagować na czarne łabędzie? Rozwiązania dla liderów biznesu.

PREMIUM

Pandemia koronawirusa wprowadziła nas w świat nieprzewidywalności, w którym dotychczasowe narzędzia nie spełniają swojej roli. To zwinność w działaniu oraz elastyczność całej organizacji zadecydują, czy będziemy zwycięzcą, czy przegranym.

Wyświetl wideo ›

Jak zarządzać wirtualnym zespołem dzięki nauce o mózgu?

Dynamiczny rozwój epidemii koronawirusa sprawił, że większość z nas zmieniła styl pracy. Jak komunikować się w tych nowych warunkach?

Wyświetl wideo ›

Nie poddawaj się kryzysowi – zarządzaj nim!

Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?

Wyświetl wideo ›

Strategiczna optymalizacja. Pewność w czasach niepewności?

Analitycy i eksperci są zgodni co do tego, że Polskę czeka spowolnienie gospodarcze. Polskie firmy znajdują się obecnie w sytuacji dużej niepewności, która w naturalny sposób utrudnia podjęcie właściwych decyzji dotyczących optymalizacji.

Wyświetl wideo ›

Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?

Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego

Wyświetl wideo ›

Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?

PREMIUM

Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.

Wyświetl wideo ›

Biura 2020. Dlaczego przyjazna przestrzeń to zysk?

Całkowita powierzchnia biurowa największych miast w Polsce bije kolejne rekordy. Intensywnie zmieniają się również wnętrza biurowców, przy budowie których coraz częściej uwzględnia się nowe modele pracy.

Wyświetl wideo ›

Fakty i mity o białej liście [WEBINARIUM]

Pierwszego września 2019 r. do dyspozycji przedsiębiorców została oddana tak zwana biała lista podatników VAT. Co CFO powinni wiedzieć na temat białej listy? O związanych z nią wyzwaniach rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.

Wyświetl wideo ›

Fakty i mity o białej liście. Posłuchaj ekspertów!

Pierwszego września 2019 r. do dyspozycji przedsiębiorców została oddana tak zwana biała lista podatników VAT. Co CFO powinni wiedzieć na temat białej listy? O związanych z nią wyzwaniach rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.

Wyświetl wideo ›

Przyjaźń, biznes i technologie

Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.

Wyświetl wideo ›

Liczy się potencjał, a nie doświadczenie

Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.

Wyświetl wideo ›

Kai Bandilla: Walka o marżę

21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.

Wyświetl wideo ›

Marka osobista wymaga okresowej oceny

Budowanie marki osobistej jest jednym z tych procesów, który nie powinien się skończyć, póki jesteś aktywny zawodowo.

Wyświetl wideo ›

Human IT. Eksperci rozmawiają o styku IT i HR

O podobieństwach i różnicach działów IT i HR oraz o wpływie wywieranym przez postęp technologiczny na kulturę organizacyjną i pozycję lidera mówili goście debaty otwierającej 3 sezon think tanku „How To do IT”.

Wyświetl wideo ›

4 archetypy fabryk przyszłości

Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?

Wyświetl wideo ›

Handlowcy powinni zajmować się tylko sprzedażą

Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.

Wyświetl wideo ›

Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.

Wyświetl wideo ›

Nowy wymiar zarządzania zasobami firmy

Jeszcze kilka lat temu firma NuAir Polska do zarządzania całością zasobów przedsiębiorstwa używała oprogramowania z lat 90’. Dowiedz się, jakie korzyści przyniosła firmie implementacja oprogramowania Sage X3 firmy Sage.

Wyświetl wideo ›

Aleksandra Krawsz-Kubica: biuro to dziś jedno z narzędzi do zarządzania

Coraz częściej to, w jakich warunkach pracujemy jest dla nas tak samo ważne jak wynagrodzenie. 

Wyświetl wideo ›

Marta Badura: dobre biuro nie kończy się na salce rekrutacyjnej

Jakie elementy wyposażenia biurowego wpływają na to, że pracuje się wygodnie i efektywnie? Dlaczego przestrzeń musi być dziś różnorodna?

Wyświetl wideo ›

Ugrzązłeś? Pożycz od kogoś… mózg!

Nawet doświadczeni sprzedawcy nie znają wszystkich możliwych pytań i wszystkich możliwych odpowiedzi.

Wyświetl wideo ›

Z głową w chmurach

Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.

Wyświetl wideo ›

Agnieszka Operhalska: biuro musi zapewnić komfort pracownikom

Aranżacja przestrzeni biurowej ma kolosalny wpływ na lojalność pracowników, na to, czy mają oni poczucie, że dana przestrzeń jest „ich”.

Wyświetl wideo ›

Silne sojusze w niepewnych czasach

Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.

Wyświetl wideo ›

Perry van Beek: te 2 proste zasady social sellingu pozwolą ci sprzedawać więcej

Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach.

Wyświetl wideo ›

Pierwszy krok, by podbić serca klientów

Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.

Wyświetl wideo ›

Pracownicze Plany Kapitałowe – jak skuteczne wdrożyć je w firmie?

Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny system długoterminowego oszczędzania. Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.

Wyświetl wideo ›

Nowa inicjatywa rozwojowa dla biznesowych liderów

Personal Leadership Academy™ to program skierowany do menedżerów wyższego szczebla, dzięki któremu mogą rozwijać miękkie umiejętności przywódcze.

Wyświetl wideo ›

Marka osobista: trudno zbudować, łatwo zburzyć

Cykl rozmów o budowaniu marki osobistej rozpoczęliśmy od książki kucharskiej, skończymy więc również analogią do gotowania. Teraz, gdy już znamy przepis na jej zbudowanie, pozostaje nam dobrać odpowiednie składniki i zacząć pracę nad jej rozwojem.

Wyświetl wideo ›

Automatyzacja z myślą o kliencie

Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.

Wyświetl wideo ›

Gorąca kawa ułatwia negocjacje. Jak działa neurosprzedaż? [WYWIAD]

Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż.  Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?

Wyświetl wideo ›

Jak osiągnąć sukces bez wyrzeczeń?

W jaki sposób emocje ułatwiają komunikację i tworzenie więzi między ludźmi?

Wyświetl wideo ›

Jak nie rozczarować się udziałem w szkoleniu menedżerskim?

Coraz większym wyzwaniem staje się wybór wartościowych szkoleń, które wpłyną zarówno na rozwój menedżera, jak i całej firmy.

Wyświetl wideo ›

Nowoczesna firma dzięki cyfrowej transformacji

Technologie informatyczne sprawiają, że stare modele biznesowe zastępowane są nowymi. Aby przetrwać na rynku firmy muszą modernizować swoją bazę rozwiązań IT.

Wyświetl wideo ›

Peter Vogel: Pozyskanie najlepszych talentów nie uczyni firmy bardziej przedsiębiorczą [WIDEO]

Coraz więcej organizacji stawia na wewnętrzną przedsiębiorczość jako sposób generowania nowych pomysłów i rozwijania innowacyjności.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego warto inwestować w rozwój językowy pracowników w 2020 roku?

Coraz więcej firm sięga po e-learning zamiast tradycyjne formy nauczania, co pozwala na efektywniejsze, szybsze i tańsze wyposażenie pracowników w niezbędne umiejętności językowe. 

Wyświetl wideo ›

Jak przezwyciężyć fatum postanowień noworocznych?

Właśnie mija pierwszy miesiąc tego roku. Jak się mają obietnice, które składaliście sobie wraz z początkiem stycznia? Czy trzymacie się postanowień noworocznych i z determinacją dążycie do ich realizacji? A może już dawno zapomnieliście o nich? Czy nad robieniem postanowień noworocznych wisi fatum? 

Wyświetl wideo ›

(E)commerce przyszłości - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z robotem?

Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie. 

Wyświetl wideo ›

Publiczno–prywatny, czyli partnerski [WIDEO]

O wyzwaniach związanych z realizacją wielkich projektów infrastrukturalnych na styku sektora publicznego i prywatnego mówi Bent Flyvbjerg, profesor Oxford University. Rozmawia Andrzej Jacaszek.

Wyświetl wideo ›

Jak działa Fundacja ORLEN? [WIDEO]

Fundacja ORLEN działa już od ponad 18 lat. W 2018 roku zainaugurowała ona dwa nowe programy.

Wyświetl wideo ›

Czego liderzy mogą nauczyć się od szefa mafii?

Czy jest coś, czego lider może nauczyć się od szefa mafii? Jeśli odsuniemy na bok nielegalną działalność bohaterów „Ojca chrzestnego” czy "Rodziny Soprano”, otrzymamy obraz całkiem sprawnie funkcjonującej organizacji działającej w warunkach konkurencji i niepewności oraz dylematów, które spotykamy na co dzień również w naszych biznesach. 

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać zasady dynamiki Newtona, by podnieść własną produktywność?

Ciągłe zwiększanie swojej efektywności to jedno z najtrudniejszych wyzwań współczesnych pracowników.  Istnieją jednak zasady, które pozytywnie wpływają na naszą produktywność. Dowiedz się, jak podnieść efektywność, wykorzystując zasady dynamiki Newtona.

Wyświetl wideo ›

Jak dzięki emocjom wywierać pozytywny wpływ na wyniki swojej firmy?

Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?

Wyświetl wideo ›

Ile kosztuje zły humor szefa?

Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.

Wyświetl wideo ›

Wizja przedsiębiorstwa jako nieodłączny element wygrywających strategii

Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?

Wyświetl wideo ›

Misja firmy jako źródło inspiracji, siły zespołu i lojalności pracowników

Choć część liderów jest negatywnie nastawiona do określania misji przedsiębiorstwa, ma ona ogromne znaczenie w budowaniu silnej organizacji. 

Wyświetl wideo ›

Biuro na miarę ekspertów

Lokalizacja pierwsza: księgowi na zacisznym poddaszu w pobliżu biura zarządu. Lokalizacja druga: tryskający kreatywnością marketingowcy na własnym open space. Tak w uproszczeniu wyglądała rzeczywistość krakowskiego oddziału Grupy Nowy Styl.

Wyświetl wideo ›

Biuro: twoje nowe narzędzie

Biuro to nie tylko przestrzeń, w której pracujemy. Rozplanowanie budynku, zagospodarowanie powierzchni, ergonomia i estetyka to faktycznie narzędzia do zarządzania organizacją.

Wyświetl wideo ›

Alternatywy dla kredytu: skąd wziąć pieniądze na biznes

Każda firma, która myśli o rozwoju, musi podjąć decyzję, z jakich środków będzie go finansowała: czy chce skorzystać z kapitału własnego, który jest ograniczony, czy z finansowania zewnętrznego.

Wyświetl wideo ›

Planowanie strategiczne w twojej firmie

Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie. 

Wyświetl wideo ›

6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”

Z badań Daniela Golemana wynika, że najwybitniejsi liderzy nie ograniczają się do jednego stylu przywództwa. Zależnie od sytuacji, wchodzą w odpowiednią rolę, która w danym momencie da im najwięcej korzyści.

Wyświetl wideo ›

Przyjaźń, biznes i technologie

Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.

Wyświetl wideo ›

Dobra strategia to tylko połowa sukcesu

Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoim pracownikom brakuje zaangażowania. 3 pułapki motywacji

Wielu pracowników ma kłopoty z zaangażowaniem, czego przyczyną może być uleganie jednej z tzw. pułapek motywacji. Na czym one polegają oraz jak menedżerowie mogą wspierać zespół w ich pokonywaniu?

Wyświetl wideo ›

Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]

Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?

Wyświetl wideo ›

Jak efektywniej pracować? 4 sprawdzone sposoby na lepszą koncentrację

Czy ktoś lub coś kradnie wciąż twój czas i uwagę? Nawet co 40 sekund nasze skupienie jest wystawiane na próby przez liczne bodźce. Oto 4 strategie na skuteczną koncentrację. 

Wyświetl wideo ›

Wyzwania są sercem biznesu [WYWIAD]

Dyrektor zarządzający marki Wedel, Maciej Herman, opowiada o swojej drodze zawodowej i najtrudniejszych wyzwaniach, z którymi mierzył się w ostatnich latach. Dzieli się również wskazówkami dla menedżerów i odpowiada na pytanie o kluczowe jego zdaniem kompetencje nowoczesnego lidera.

Wyświetl wideo ›

Jak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?

Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.

Wyświetl wideo ›

Technorewolucja w biurach [WIDEO]

Cyfrowa rewolucja dotarła do branży nieruchomości i prowokuje ogromne zmiany, które nie są obojętne dla biznesu. Co więcej – aby zachować dotychczasową skuteczność, nie można ich ignorować. Co cyfrowa rewolucja w nieruchomościach oznacza dla Twojej firmy?

Wyświetl wideo ›

W co inwestują polscy milionerzy? [WYWIAD]

W Polsce stale rośnie liczba osób najbogatszych. Zapytaliśmy Wojciecha Sieńczyka, dyrektora Departamentu Bankowości Prywatnej Santander Bank Polska o to, w co inwestują polscy milionerzy i jak zmieni się oferta banku po przejęciu Deutsche Banku.

Wyświetl wideo ›

Czy pracownicy powinni do ciebie przychodzić z problemami?

„Jeśli w mojej firmie dzieje się coś złego, to chcę o tym wiedzieć”. Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem? Dowiedz się, czy będąc liderem, powinieneś angażować się w każdy pojawiający się problem.

Wyświetl wideo ›

Rynek pracownika. Walka o talenty

Coraz więcej organizacji zmaga się dziś z problemem niedoboru pracowników i koniecznością ciągłej walki o talenty. Co zrobić, by nie polec w wyścigu o najlepszych specjalistów na rynku? Jak powinna zmienić się rola HR w tej sytuacji? 

Wyświetl wideo ›

E-learning, który działa – studium przypadku Jeronimo Martins Polska

Doskonalenie umiejętności językowych przynosi korzyści pracownikom i samej organizacji. Firmy chętnie więc oferują takie benefity, choć nie zawsze są zadowolone z efektów tych inwestycji.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?

Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom. 

Wyświetl wideo ›

Obcokrajowcy na polskim rynku pracy

Tylko 40% przedsiębiorstw w Polsce nie zgłasza problemu deficytu pracowników, a dla 30% brak rąk do pracy grozi niezrealizowaniem zamówień.

Wyświetl wideo ›

Uważaj na emocjonalne fałszerstwa

To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem? 

Wyświetl wideo ›

Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]

Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?

Wyświetl wideo ›

Jak przekazywać krytykę tak, by inni byli nam za nią wdzięczni?

Niejeden lider ma problem z przekazywaniem konstruktywnej krytyki swoim pracownikom. Wielu z nich w ogóle tego nie potrafi, a to negatywnie odbija się na całym zespole.

Wyświetl wideo ›

Rozpraw się z małpą, która kradnie twój czas

Wszyscy menedżerowie narzekają na jedną rzecz: chroniczny brak czasu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się, że wszystkiemu winna jest pewna sprytna małpa… Dowiedz się, co to za koczkodan i jak się go pozbyć. 

Wyświetl wideo ›

Transformacja marki osobistej w pięciu krokach

Każdy z nas ma markę osobistą, ale czy kreujemy ją w świadomy sposób? Zmiana w życiu zawodowym jest dobrą okazją, by niejako wymyślić siebie na nowo. Jak sprawić, by nasz wizerunek był spójny z naszą przeszłością i nowym kierunkiem, jaki chcemy obrać?

Wyświetl wideo ›

Pewny przewodnik na niepewnym rynku

W błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej samodzielne poszukiwanie szans inwestycyjnych może stanowić niezwykle skomplikowane wyzwanie. Zmiennych mogących wpłynąć na powodzenie przedsięwzięcia jest mnóstwo.

Wyświetl wideo ›

Jak inwestować, żeby zarobić? [WEBINARIUM]

Lokata, nieruchomości, akcje czy złoto? Gdzie warto ulokować zgromadzone środki, zwłaszcza w obliczu zmiennej sytuacji giełdowej? Jak inwestować bezpiecznie, a jednocześnie z dużym zyskiem? Poznaj rady ekspertów.

Wyświetl wideo ›

Biznes mądry przed szkodą [DEBATA]

Coraz więcej organizacji uznaje CSR za istotny element budowania przewagi rynkowej. Jakie trendy w tym obszarze są najbardziej widoczne? Co stanowi największe wyzwanie dla firm? Poznaj opinie uczestników debaty redakcyjnej.

Wyświetl wideo ›

Neuronauka w służbie wydajności [WYWIAD]

Czy wiedza na temat mózgu może zrewolucjonizować podejście do kierowania zespołem lub zarządzania własnym czasem? Okazuje się, że tak.

Wyświetl wideo ›

Webinarium: Zarządzaj przez fakty!

Dobrze znane powiedzenie „czas to pieniądz” w warunkach biznesowych nabiera nowego wymiaru. Decyzja biznesowa podjęta na podstawie rzetelnej informacji to bez wątpienia waluta XXI wieku.

Wyświetl wideo ›

Jak stać się przywódcą?

PREMIUM

Zastanawiasz się, jak poradzić sobie w roli menedżera, mając na koncie jedynie doświadczenia zebrane na stanowisku specjalisty? Obejrzyj nagranie, w którym dr Maria Mycielska-Toth, tłumaczy, jak z sukcesem dokonać rewolucyjnej przemiany w skutecznego lidera.

Wyświetl wideo ›

Przełomowe zwroty w karierze zawodowej

PREMIUM

Awans kojarzy się przede wszystkim z pozytywną zmianą w życiu zawodowym. Gwarantuje nowe możliwości i ekscytujące wyzwania. Ta wyczekiwana, wielka zmiana często ma jednak również drugą, ciemniejszą stronę: budzi niepewność i stres o to, czy rzeczywiście poradzimy sobie na danym stanowisku.

Wyświetl wideo ›

Marka osobista. Wyróżnij się albo giń

Ludzie i media chętniej słuchają osób, które są znane i interesujące niż tzw. no name’ów. Dlatego niezwykle istotne jest, aby potrafić wyróżnić się spośród całej masy podobnych do siebie ekspertów i specjalistów.

Wyświetl wideo ›

Jak odchudzić siły sprzedaży?

Potrzeba optymalizacji kosztów sprzedaży skutkuje często radykalnymi decyzjami menedżerów. Szybko okazuje się jednak, że decyzje te przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jak uniknąć błędów w tym zakresie? Poznaj 3 praktyczne wskazówki. 

Wyświetl wideo ›

Zwiększ sprzedaż dzięki innowacyjnym technologiom!

PREMIUM

Firmy z całego świata poszukują innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które pozwoliłyby przyciągnąć nowych klientów. Można to osiągnąć tylko przez efekt zaskoczenia, który z pewnością zapewni rewolucyjna technologia hologramowa.

Wyświetl wideo ›

Jak zaplanować dalszy rozwój kariery i sięgnąć po stanowisko menedżerskie?

PREMIUM

Masz duże ambicje i nie chcesz przez kolejne lata pracować nad tymi samym projektami? Myślisz o osobistym rozwoju, ale nie wiesz, jak – krok po kroku – zaplanować swoją dalszą ścieżkę zawodową? Obejrzyj webinarium i skorzystaj z cennych rad dr. Witolda Jankowskiego.

Wyświetl wideo ›

Strategiczne podejście do marki osobistej

Zanim zaczniesz budować markę osobistą, w pierwszej kolejności powinieneś poznać skuteczny przepis, następnie dobrać odpowiednie narzędzia i dopiero wtedy zacząć pracę.

Wyświetl wideo ›

Jak pracować z osobą, która wciąż manipuluje?

Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?

Wyświetl wideo ›

Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.

Wyświetl wideo ›

Potraktuj krytykę jako formę coachingu

Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.

Wyświetl wideo ›

Jak negocjować wynagrodzenie podczas rekrutacji?

„Jakie są Pani/Pana oczekiwania finansowe?” – to pytanie, przez które często tracimy pewność siebie podczas rekrutacji. Dlaczego tak się dzieje? Poznaj sześć mitów, które sprawiają, że dobrowolnie rezygnujemy z negocjacji wynagrodzenia.

Wyświetl wideo ›

Jak sobie radzić ze złym szefem?

Mówi się, że w życiu pewne są tylko dwie rzeczy: śmierć i podatki. Ale pewne jest także to, że na jakimś etapie kariery trafi się na złego szefa... Jak sobie poradzić z tą sytuacją? Pomogą ci w tym praktyczne wskazówki.

Wyświetl wideo ›

Inteligentne przedsiębiorstwa 2020: polskie doświadczenia, światowe osiągnięcia

Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje?

Wyświetl wideo ›

Firma na drodze do zwycięstwa. Jak rozwiązania chmurowe mogą pomóc twojej firmie [WEBINARIUM]

Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom.

Wyświetl wideo ›

Silne sojusze w niepewnych czasach

Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.

Wyświetl wideo ›

Private equity [DEBATA]

O specyfice inwestycji private equity i venture capital rozmawiają eksperci zaproszeni przez redakcję "Harvard Business Review Polska".

Wyświetl wideo ›

Kodowanie sukcesu - jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach?

Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!

Wyświetl wideo ›

Czym jest potencjał pracowników w praktyce? [DEBATA]

Biznes dynamicznie się zmienia, zmieniają się także oczekiwania, które pracodawcy stawiają kandydatom do pracy. Kto powinien być zaangażowany w proces rekrutacji, aby zapewnić przeprowadzenie należytej oceny kandydata?

Wyświetl wideo ›

Anna Szmilewska: boiska, hotele i zwierzęta w firmie, czyli odpowiedź deweloperów na potrzeby klientów

Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru?

Wyświetl wideo ›

Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia

Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?

Wyświetl wideo ›

Jak pokonać bariery hamujące sukcesy działów kadrowo-płacowych i HR?

W jakim kierunku zmierzają obecnie działy HR i na jakie bariery napotykają? Przed jakimi wyzwaniami stają działy kadrowo‑płacowe polskich firm – na rynku polskim i międzynarodowym? Jakie są trendy i wyzwania dla polskich firm na dziś?

Wyświetl wideo ›

Webinarium HBRP: Firma marzeń, czyli jak wygrać wojnę o talent

Obejrzyj webinarium i dowiedz się, jak zbudować firmę marzeń, przyciągającą najlepszych pracowników. 

Wyświetl wideo ›

Webinarium: Transformacja cyfrowa – klucz do przewagi konkurencyjnej na rynku

Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Wyświetl wideo ›

Biuro: pole bitwy [DEBATA]

Czy dzięki temu, jak wygląda przestrzeń biurowa twojej firmy, możesz pozyskać utalentowanych pracowników?

Wyświetl wideo ›

Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu

Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!

Wyświetl wideo ›

Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować

W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?

Wyświetl wideo ›

Liczy się potencjał, a nie doświadczenie

Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.

Wyświetl wideo ›

Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów

Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.

Wyświetl wideo ›

Sztuka życia: relacja ze spotkania biznesowo-inspiracyjnego

Ale czy jesteśmy w stanie podać satysfakcjonującą definicję sukcesu życiowego? Jaką drogę powinniśmy obrać, by go osiągnąć?

Wyświetl wideo ›

Kai Bandilla: Walka o marżę

21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.

Wyświetl wideo ›

Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji

14 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się czwarta – i ostatnia – konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2017. Tematem przewodnim była rekrutacja najlepszych pracowników.

Wyświetl wideo ›

Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

25 października 2017 r. odbyła się w Warszawie konferencja „Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą”. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School.

Wyświetl wideo ›

Automatyzacja z myślą o kliencie

Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.

Wyświetl wideo ›

Wydruk bezpieczny i wydajny

Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.

Wyświetl wideo ›

Technologia w służbie fitness

Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Wyświetl wideo ›

Technologia w służbie fitness

Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Wyświetl wideo ›

Jak łączyć elastyczność z bezpieczeństwem IT

O tym jak połączyć bezpieczeństwo z elastycznością i prostotą obsługi rozwiązań technologicznych mówi szef zespołu inżynierów wsparcia sprzedaż w firmie VMware.

Wyświetl wideo ›

Outsourcing pod presją algorytmów

PREMIUM

Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.

Wyświetl wideo ›

Czasem warto postać przy biurku

PREMIUM

O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka się na zagranicznych rynkach, z prezesem Grupy Nowy Styl rozmawiał Paweł Kubisiak.

Wyświetl wideo ›

Z głową w chmurach

Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.

Wyświetl wideo ›

Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

5 września 2017 r. po raz pierwszy w Polsce swoją wiedzą podzielił się dr Byron Sharp - prekursor marketingu bazującego na dowodach.

Wyświetl wideo ›

Bądź zwinny albo zgiń

PREMIUM

Firmy logistyczne muszą obserwować otoczenie, być elastyczne i gotowe do wdrażania nowych rozwiązań.

Wyświetl wideo ›

Tomasz Blicharz: Branża finansowa ma przed sobą dwa duże wyzwania

Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.

Wyświetl wideo ›

Gianpiero Petriglieri: Organizacja dla myśliwych i eksploratorów

Zapytaliśmy profesora Gianpiero Petriglieriego o to, na jakich fundamentach oprzeć przywództwo w firmie i jak budować zespoły, aby sprostać wyzwaniom współczesności.

Wyświetl wideo ›

Bogusz Parzyszek: Biura potrzebują swojej historii

Aranżacja biura jest dla firm decyzją biznesową, która ma realny wpływ na rozwój organizacji.

Wyświetl wideo ›

Dr Frank Cespedes: Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Wyświetl wideo ›

Stefan Batory: nie rezygnuj na dzień przed sukcesem

„Staram się zarazić słuchaczy optymizmem i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych”, przekonuje Stefan Batory, twórca aplikacji Booksy i platformy iTaxi.

Wyświetl wideo ›

Jerzy Owsiak: zaangażowanie budowane na autentyczności

Jedną z najważniejszych cech wybitnego lidera, jest umiejętność słuchania ludzi, przekonuje najsłynniejszy polski filantrop.  

Wyświetl wideo ›

Łowca jednorożców

PREMIUM

O sukcesie najpopularniejszego komunikatora na świecie, skutecznej strategii inwestycyjnej, polskich start-upach i przedsiębiorcach z pokolenia X opowiada Morten Lund.

Wyświetl wideo ›

Jakim wyzwaniom musi dziś sprostać CFO? [DEBATA]

Jakim wyzwaniom muszą sprostać CFO w obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającej się gospodarki światowej?

Wyświetl wideo ›

Filip Thon: przyszłość należy do energetyki niskoemisyjnej

Od kilku lat na znaczeniu zyskują odnawialne źródła energii. Jednak polityczne zawirowania w Europie i Stanach Zjednoczonych zdają się spowalniać ten trend.

Wyświetl wideo ›

Ian Michels: nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu

Nie możesz bezczynnie czekać, ponieważ na twojego klienta cały czas wywierany jest wpływ.

Wyświetl wideo ›

Szersza perspektywa dzięki różnorodności

PREMIUM

Zapewnienie większego zróżnicowania na wyższych stanowiskach kierowniczych może zwiększać konkurencyjność całej organizacji. 

Wyświetl wideo ›

Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Jako redaktorka „Elle Decoration” doradzała w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes pojawił się, gdy okazało się, że na rynku e-commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment.

Wyświetl wideo ›

Michał Urbaniak: sztuka dobrych wibracji

PREMIUM

Zadaniem lidera jest rozpoznać indywidualne zdolności w członkach zespołu, przekonuje jeden z najsłynniejszych polskich jazzmanów.

Wyświetl wideo ›

Polak w gronie najlepszych światowych liderów

W wyjątkowym programie 15 Coaches udział weźmie Paweł Motyl, współzałożyciel i dyrektor ICAN Leadership Lab.

Wyświetl wideo ›

Lepiej popełniać błędy, niż rezygnować z eksperymentów

PREMIUM

O tym, jak tworzyć unikalną ofertę wartości, rozmawiamy z Aleksem Osterwalderem, jednym z czołowych teoretyków biznesu na świecie.

Wyświetl wideo ›

Jak myślenie projektowe zmieniło bank w oczach klienta

Dowiedz się, jak wykorzystać myślenie zgodne z zasadami projektowania w praktyce biznesowej.

Wyświetl wideo ›

Wiele urządzeń – jedno doświadczenie. Zobacz, jak zmieniamy się dla Ciebie!

Zmian jest naprawdę sporo. Zapraszamy do zapoznania się z nimi i do korzystania z nowych funkcji.

Wyświetl wideo ›

Sprzedaż konsultacyjna, czyli trudna sztuka doradzania

Gdy walka cenowa zatacza szerokie kręgi, firmy poszukują alternatywnych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów.

Wyświetl wideo ›

Grupa Żywiec obala 10 mitów branży piwnej

Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej, obalającej niektóre mity branży piwnej. Jaki rezultat przyniosła ta zmiana?

Wyświetl wideo ›

Jak być zwinnym sprzedawcą? Obejrzyj webinarium!

Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.

Wyświetl wideo ›

Buyer persona: dlaczego warto stworzyć profil idealnego klienta?

Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.

Wyświetl wideo ›

Efektywna komunikacja: jak rozwijać jedną z najważniejszych kompetencji liderów?

Choć 90% liderów zespołów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacji, to tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych.

Wyświetl wideo ›

„Chmurofobia” to próba obrony starego porządku

Wielu grupom naprawdę zależy, abyśmy nie przestawali się bać chmury.

Wyświetl wideo ›

Alex Osterwalder: innowator skupiony na prostocie

Dobre firmy tworzą wspaniałe modele biznesowe. Wyróżniające się firmy stale je poprawiają – przekonuje Alex Osterwalder.

Wyświetl wideo ›

Jak zbudować inteligentną organizację?

 W każdej epoce dominuje określona forma organizacji. Jedną z ciekawszych klasyfikacji przedstawił Frederic Laloux w książce

Wyświetl wideo ›

Biznes wybiera Harvard, Harvard wybiera Polskę [ZAPROSZENIE]

Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.

Wyświetl wideo ›

Kto zabija Twoją kreatywność?

Wyjątkowa rozmowa z Andrew Grantem, autorem książki "Who killed creativity... And how can we get it back".

Wyświetl wideo ›

7 zasad mitologizacji marki

Na czym polega siła i uniwersalność opowieści? O storytellingu jako sposobie na wyróżnienie marki.

Wyświetl wideo ›

Firmy wychodzą z kryzysu

Badania przeprowadzone pod koniec 2009 r. przez PricewaterhouseCoopers pokazują, że wychodzimy z kryzysu, a nastroje wśród liderów biznesu poprawiają się. Panuje przekonanie, że najgorsze mamy za sobą. Przezsów firm nadal cechuje jednak duża doza ostrożności w podejmowaniu decyzji. Obejrzyj wywiad z Olgą Grygier-Siddons, prezesem PricewaterhouseCoopers w  Polsce.

Wyświetl wideo ›