Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Obejrzyj filmy przygotowane przez redakcję MIT Sloan Management Review Polska.
Ubiegły rok był dla menedżerów sprawdzianem nie tylko ich umiejętności, ale również odporności psychicznej. Jak dbać o swój dobrostan, minimalizować stres i przeciwdziałać w porę wypaleniu zawodowemu?
Wyświetl wideo ›Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.
Wyświetl wideo ›Czy pandemia COVID-19 ograniczyła ekspansję zagraniczną polskich firm? A może jest to okazja do tego, by jeszcze lepiej walczyć z konkurencją, oferując lepszą jakość produktów i usług?
Wyświetl wideo ›Janusz Władyczak, prezez KUKE, opowiada jak uniknąć zagrożeń wywołanych przez kryzys związany pandemią, a nawet wykorzystać je do rozwoju ekspansji.
Wyświetl wideo ›Witold Wiliński, prezes Zarządu GPW Tech, wyjaśnia jak pandemia wpłynęła na zagraniczne inwestycje w Polsce.
Wyświetl wideo ›Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego w Mazars, opowiada o tym, jak polskie firmy dokonują akwizycji zagranicznej.
Wyświetl wideo ›Firmy z branży transportowej, mimo pandemii i wywołanego przez nią, wciąż mogą osiągnąć sukces.
Wyświetl wideo ›Według ekspertów do 2030 roku depresja będzie najpowszechniejszą chorobą cywilizacyjną. Z pewnością przyczyni się do tego obecna sytuacja związana z obostrzeniami pandemicznymi, m.in. niepewność dotycząca przyszłości, ograniczenie kontaktów bezpośrednich, troska o zdrowie własne i najbliższych czy lęk przed utratą pracy. Jak w tej sytuacji radzą sobie firmy? W jaki sposób wspierają pracowników?
Wyświetl wideo ›Pojawienie się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołało poważne reperkusje dla globalnej gospodarki. Obszarem szczególnie dotkniętym jest handel światowy. Czy mimo to Polska może wygrać na pandemii?
Wyświetl wideo ›Jak możemy wspólnie pomóc w drodze do "normalności 2.0"? Doświadczenia, pomysły, wezwanie do wspólnego działania.
Wyświetl wideo ›Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Wyświetl wideo ›Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Wyświetl wideo ›Polskie firmy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na rynkach zagranicznych. Okazuje się, że w realizacji wyznaczonych celów nie przeszkadza im nawet pandemia.
Wyświetl wideo ›O tym, jak pandemia wpłynęła na sytuację kobiet w biznesie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się ostatnimi czasy liderki rozmawialiśmy podczas wirtualnego śniadania kobiet „ICAN Management Review”.
Wyświetl wideo ›Obejrzyj debatę ekspertów na temat patriotyzmu gospodarczego. Moderuje Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute.
Wyświetl wideo ›Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Wyświetl wideo ›Rola lidera w kształtowaniu kultury organizacyjnej – na przykładzie BASF Polska.
Wyświetl wideo ›Rok 2020 jest rokiem nietypowym pod wieloma względami. W wyniku pandemii firmy i CFO zostali zmuszeni do wprowadzenia wielu zmian strategicznych i operacyjnych. Jednak to nie wszystko!
Wyświetl wideo ›W jaki sposób pandemia i wynikająca z niej powszechność pracy zdalnej zmieniła funkcjonowanie firmy działającej w branży usług IT dla biznesu? I co oznacza powiedzenie together alone? Dowiesz się tego z wywiadu, jaki Filip Szumowski przeprowadził z Bartoszem Łopińskim, prezesem firmy Billennium.
Wyświetl wideo ›Kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii.
Wyświetl wideo ›O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.
Wyświetl wideo ›Kultura organizacyjna to jeden z filarów, na których stoi każda firma. Jej siła oddziaływania jest tak silna, że może przyczynić się tak do jej rozwoju, jak i być przyczyną klęski. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak ją tworzyć i modyfikować w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Wyświetl wideo ›Priorytety dla ery kowidjańskiej i klimatjańskiej.
Wyświetl wideo ›Jak wspierać swoich pracowników, szczególnie w czasach kryzysu?
Wyświetl wideo ›W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.
Wyświetl wideo ›Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.
Wyświetl wideo ›Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?
Wyświetl wideo ›Jak pandemia i kryzys gospodarczy wpływają na działania i zachowania liderów?
Wyświetl wideo ›Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large w ICAN Institute, rozmawia ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem zarządu PKO Banku Polskiego o tym jak zarządzać zmianą. Obaj rozmówcy są równocześnie autorami książki „Od skarbonki do chmury, czyli historia transformacji PKO Banku Polskiego”.
Wyświetl wideo ›Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.
Wyświetl wideo ›Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.
Wyświetl wideo ›O tym, jakie działania warto podjąć, by przekształcić negatywne doświadczenie kryzysu w szansę wzrostu firmy, rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.
Wyświetl wideo ›Twoja firma działa w trybie hybrydowym? Zastanawiasz się, jak organizować pracę zespołów, które wykonują swoje zadania częściowo z domu i biura? Sprawdź, jak powinno wyglądać nowoczesne biuro, które stawia na elastyczność!
Wyświetl wideo ›Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.
Wyświetl wideo ›Dlaczego działania CSR są nieodzowne? Jak przekonać zarząd do działań na rzecz środowiska i społeczeństwa? Na te pytania odpowiadają eksperci podczas webinarium „ICAN Management Review”.
Wyświetl wideo ›O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.
Wyświetl wideo ›Obejrzyj dyskusję Piotra Banaszyka i Mariana Gorynii, profesorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nawiązującą do artykułu z ostatniego numeru ICAN Management Review.
Wyświetl wideo ›Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.
Wyświetl wideo ›Słowo „zaangażowanie” w obecnych, kryzysowych czasach, stało się szczególnie nośne w rozproszonych organizacjach. Jest odmieniane przez poszczególne przypadki, i – tak naprawdę – bardzo różnie pojmowanie.
Wyświetl wideo ›Czego politycy, w kontekście pandemii i kryzysu nią wywołanego, mogą nauczyć się od biznesu? Podejmując trudne decyzje, warto oprzeć się na czterech zasadniczych kryteriach: bilansu netto, prawa, charakteru i pragmatyzmu.
Wyświetl wideo ›Każdy lider zespołu nieświadomie przekazuje wzorce dotyczące pracy, których uczył się przez lata od rodziców i pierwszych przełożonych. Mają one ogromny wpływ na to, czy potrafimy motywować pracowników i czy będą oni angażować się w pracę. Często te intuicyjne działania przynoszą jakiś skutek. Nie pozwalają jednak na wyzwolenie pełnego potencjału zarządzanych zespołów. Co robić, by lepiej rozumieć swój zespół? Jakie działania zwiększą motywację w nowej normalności i pomogą osiągać lepsze efekty zespołowe?
Wyświetl wideo ›Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. Musimy zmienić model biznesowy swojej firmy.
Wyświetl wideo ›Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami nasz dotychczasowy tryb pracy. W krótkim czasie większość firm musiała przejść na home-office i sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Jakie działania powinna podjąć firma, by stworzyć odpowiednie środowisko pracy? Obejrzyj webinarium i dowiedz się więcej.
Wyświetl wideo ›Dziś funkcjonujemy w nowej normalności – z powodu pandemii zmiany zaszły w każdym obszarze naszego życia. Zmieniły się potrzeby i zachowania klientów, organizacja pracy i sposoby wykonywania obowiązków. Większość pracowników zauważyła wzrost swojej efektywności i chętnie będzie kontynuowała pracę zdalną, co ma znaczący wpływ na współpracę w zespołach i realizację celów. Dlatego teraz jak nigdy wcześniej liczą się precyzja myślenia, umiejętność podejmowania decyzji i opracowywania strategii. Jak działać w nowej normalności 2.0?
Wyświetl wideo ›W dobie kryzysu i pandemii ciągłe zmiany są codziennością. Każdego dnia mierzymy się z ogromną liczbą nowych bodźców, informacji i wyzwań. Ma to negatywny wpływ na nas i na nasze zespoły, które odczuwają ciągły niepokój o przyszłość. Skorzystaj z konkretnych wskazówek, jak walczyć ze stresem i oswajać się ze zmiennymi warunkami pracy.
Wyświetl wideo ›O tym, jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji organizacyjnej i jaka jest w nim rola przywódcy, z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyka, rozmawia Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego HBRP.
Wyświetl wideo ›Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?
Wyświetl wideo ›Koronawirus (COVID-19) uderza w polskie firmy niezależnie od branży, w jakiej działają. Niektóre z organizacji mogą napotkać na tyle poważne problemy z płynnością, że zagrozi to ich istnieniu na rynku.
Wyświetl wideo ›Rozwój hiperkonwergentnej infrastruktury to najlepsza odpowiedź na potrzeby nowoczesnych organizacji, które muszą gromadzić duże ilości danych i z nich w łatwy sposób korzystać.
Wyświetl wideo ›Organizacje, które chcą się rozwijać, nie mają wyboru: muszą myśleć o międzynarodowej ekspansji. Wiążą się z tym jednak spore wyzwania – duża ich część dotyczy zarządzania zasobami ludzkimi i kulturą organizacyjną.
Wyświetl wideo ›Pandemia koronawirusa wprowadziła nas w świat nieprzewidywalności, w którym dotychczasowe narzędzia nie spełniają swojej roli. To zwinność w działaniu oraz elastyczność całej organizacji zadecydują, czy będziemy zwycięzcą, czy przegranym.
Wyświetl wideo ›Dynamiczny rozwój epidemii koronawirusa sprawił, że większość z nas zmieniła styl pracy. Jak komunikować się w tych nowych warunkach?
Wyświetl wideo ›Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?
Wyświetl wideo ›Analitycy i eksperci są zgodni co do tego, że Polskę czeka spowolnienie gospodarcze. Polskie firmy znajdują się obecnie w sytuacji dużej niepewności, która w naturalny sposób utrudnia podjęcie właściwych decyzji dotyczących optymalizacji.
Wyświetl wideo ›Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.
Wyświetl wideo ›Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.
Wyświetl wideo ›Całkowita powierzchnia biurowa największych miast w Polsce bije kolejne rekordy. Intensywnie zmieniają się również wnętrza biurowców, przy budowie których coraz częściej uwzględnia się nowe modele pracy.
Wyświetl wideo ›Pierwszego września 2019 r. do dyspozycji przedsiębiorców została oddana tak zwana biała lista podatników VAT. Co CFO powinni wiedzieć na temat białej listy? O związanych z nią wyzwaniach rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.
Wyświetl wideo ›Pierwszego września 2019 r. do dyspozycji przedsiębiorców została oddana tak zwana biała lista podatników VAT. Co CFO powinni wiedzieć na temat białej listy? O związanych z nią wyzwaniach rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.
Wyświetl wideo ›Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.
Wyświetl wideo ›Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.
Wyświetl wideo ›Budowanie marki osobistej jest jednym z tych procesów, który nie powinien się skończyć, póki jesteś aktywny zawodowo.
Wyświetl wideo ›O podobieństwach i różnicach działów IT i HR oraz o wpływie wywieranym przez postęp technologiczny na kulturę organizacyjną i pozycję lidera mówili goście debaty otwierającej 3 sezon think tanku „How To do IT”.
Wyświetl wideo ›Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Wyświetl wideo ›Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.
Wyświetl wideo ›Zachęcamy do obejrzenia zapisu rozmowy z ekspertami, którzy rozmawiali o tym, jak przybliżać światy biznesu i IT.
Wyświetl wideo ›Dlaczego tak ważne jest, aby twoje biuro było elastyczne? Co to w praktyce oznacza?
Wyświetl wideo ›Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?
Wyświetl wideo ›21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.
Wyświetl wideo ›Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.
Wyświetl wideo ›Jeszcze kilka lat temu firma NuAir Polska do zarządzania całością zasobów przedsiębiorstwa używała oprogramowania z lat 90’. Dowiedz się, jakie korzyści przyniosła firmie implementacja oprogramowania Sage X3 firmy Sage.
Wyświetl wideo ›Cykl rozmów o budowaniu marki osobistej rozpoczęliśmy od książki kucharskiej, skończymy więc również analogią do gotowania. Teraz, gdy już znamy przepis na jej zbudowanie, pozostaje nam dobrać odpowiednie składniki i zacząć pracę nad jej rozwojem.
Wyświetl wideo ›Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.
Wyświetl wideo ›Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Wyświetl wideo ›Personal Leadership Academy™ to program skierowany do menedżerów wyższego szczebla, dzięki któremu mogą rozwijać miękkie umiejętności przywódcze.
Wyświetl wideo ›Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny system długoterminowego oszczędzania. Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.
Wyświetl wideo ›Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Wyświetl wideo ›Ekspertka odpowiada: po co tak naprawdę i czy w ogóle szkolić menedżerów?
Wyświetl wideo ›Technologie informatyczne sprawiają, że stare modele biznesowe zastępowane są nowymi. Aby przetrwać na rynku firmy muszą modernizować swoją bazę rozwiązań IT.
Wyświetl wideo ›Jakie elementy wyposażenia biurowego wpływają na to, że pracuje się wygodnie i efektywnie? Dlaczego przestrzeń musi być dziś różnorodna?
Wyświetl wideo ›Nawet doświadczeni sprzedawcy nie znają wszystkich możliwych pytań i wszystkich możliwych odpowiedzi.
Wyświetl wideo ›Aranżacja przestrzeni biurowej ma kolosalny wpływ na lojalność pracowników, na to, czy mają oni poczucie, że dana przestrzeń jest „ich”.
Wyświetl wideo ›W jaki sposób emocje ułatwiają komunikację i tworzenie więzi między ludźmi?
Wyświetl wideo ›Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż. Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?
Wyświetl wideo ›David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Wyświetl wideo ›Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach.
Wyświetl wideo ›Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.
Wyświetl wideo ›Coraz większym wyzwaniem staje się wybór wartościowych szkoleń, które wpłyną zarówno na rozwój menedżera, jak i całej firmy.
Wyświetl wideo ›Jak firmy mogą zapewnić pracownikom odpowiednie środowisko pracy i współpracy?
Wyświetl wideo ›Coraz częściej to, w jakich warunkach pracujemy jest dla nas tak samo ważne jak wynagrodzenie.
Wyświetl wideo ›Coraz więcej organizacji stawia na wewnętrzną przedsiębiorczość jako sposób generowania nowych pomysłów i rozwijania innowacyjności.
Wyświetl wideo ›Coraz więcej firm sięga po e-learning zamiast tradycyjne formy nauczania, co pozwala na efektywniejsze, szybsze i tańsze wyposażenie pracowników w niezbędne umiejętności językowe.
Wyświetl wideo ›Właśnie mija pierwszy miesiąc tego roku. Jak się mają obietnice, które składaliście sobie wraz z początkiem stycznia? Czy trzymacie się postanowień noworocznych i z determinacją dążycie do ich realizacji? A może już dawno zapomnieliście o nich? Czy nad robieniem postanowień noworocznych wisi fatum?
Wyświetl wideo ›Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie.
Wyświetl wideo ›O wyzwaniach związanych z realizacją wielkich projektów infrastrukturalnych na styku sektora publicznego i prywatnego mówi Bent Flyvbjerg, profesor Oxford University. Rozmawia Andrzej Jacaszek.
Wyświetl wideo ›Fundacja ORLEN działa już od ponad 18 lat. W 2018 roku zainaugurowała ona dwa nowe programy.
Wyświetl wideo ›Czy jest coś, czego lider może nauczyć się od szefa mafii? Jeśli odsuniemy na bok nielegalną działalność bohaterów „Ojca chrzestnego” czy "Rodziny Soprano”, otrzymamy obraz całkiem sprawnie funkcjonującej organizacji działającej w warunkach konkurencji i niepewności oraz dylematów, które spotykamy na co dzień również w naszych biznesach.
Wyświetl wideo ›Ciągłe zwiększanie swojej efektywności to jedno z najtrudniejszych wyzwań współczesnych pracowników. Istnieją jednak zasady, które pozytywnie wpływają na naszą produktywność. Dowiedz się, jak podnieść efektywność, wykorzystując zasady dynamiki Newtona.
Wyświetl wideo ›Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?
Wyświetl wideo ›Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.
Wyświetl wideo ›Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?
Wyświetl wideo ›Choć część liderów jest negatywnie nastawiona do określania misji przedsiębiorstwa, ma ona ogromne znaczenie w budowaniu silnej organizacji.
Wyświetl wideo ›Lokalizacja pierwsza: księgowi na zacisznym poddaszu w pobliżu biura zarządu. Lokalizacja druga: tryskający kreatywnością marketingowcy na własnym open space. Tak w uproszczeniu wyglądała rzeczywistość krakowskiego oddziału Grupy Nowy Styl.
Wyświetl wideo ›Biuro to nie tylko przestrzeń, w której pracujemy. Rozplanowanie budynku, zagospodarowanie powierzchni, ergonomia i estetyka to faktycznie narzędzia do zarządzania organizacją.
Wyświetl wideo ›Każda firma, która myśli o rozwoju, musi podjąć decyzję, z jakich środków będzie go finansowała: czy chce skorzystać z kapitału własnego, który jest ograniczony, czy z finansowania zewnętrznego.
Wyświetl wideo ›Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie.
Wyświetl wideo ›Z badań Daniela Golemana wynika, że najwybitniejsi liderzy nie ograniczają się do jednego stylu przywództwa. Zależnie od sytuacji, wchodzą w odpowiednią rolę, która w danym momencie da im najwięcej korzyści.
Wyświetl wideo ›Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.
Wyświetl wideo ›Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.
Wyświetl wideo ›Wielu pracowników ma kłopoty z zaangażowaniem, czego przyczyną może być uleganie jednej z tzw. pułapek motywacji. Na czym one polegają oraz jak menedżerowie mogą wspierać zespół w ich pokonywaniu?
Wyświetl wideo ›Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Wyświetl wideo ›Czy ktoś lub coś kradnie wciąż twój czas i uwagę? Nawet co 40 sekund nasze skupienie jest wystawiane na próby przez liczne bodźce. Oto 4 strategie na skuteczną koncentrację.
Wyświetl wideo ›Dyrektor zarządzający marki Wedel, Maciej Herman, opowiada o swojej drodze zawodowej i najtrudniejszych wyzwaniach, z którymi mierzył się w ostatnich latach. Dzieli się również wskazówkami dla menedżerów i odpowiada na pytanie o kluczowe jego zdaniem kompetencje nowoczesnego lidera.
Wyświetl wideo ›Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.
Wyświetl wideo ›Cyfrowa rewolucja dotarła do branży nieruchomości i prowokuje ogromne zmiany, które nie są obojętne dla biznesu. Co więcej – aby zachować dotychczasową skuteczność, nie można ich ignorować. Co cyfrowa rewolucja w nieruchomościach oznacza dla Twojej firmy?
Wyświetl wideo ›W Polsce stale rośnie liczba osób najbogatszych. Zapytaliśmy Wojciecha Sieńczyka, dyrektora Departamentu Bankowości Prywatnej Santander Bank Polska o to, w co inwestują polscy milionerzy i jak zmieni się oferta banku po przejęciu Deutsche Banku.
Wyświetl wideo ›„Jeśli w mojej firmie dzieje się coś złego, to chcę o tym wiedzieć”. Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem? Dowiedz się, czy będąc liderem, powinieneś angażować się w każdy pojawiający się problem.
Wyświetl wideo ›Coraz więcej organizacji zmaga się dziś z problemem niedoboru pracowników i koniecznością ciągłej walki o talenty. Co zrobić, by nie polec w wyścigu o najlepszych specjalistów na rynku? Jak powinna zmienić się rola HR w tej sytuacji?
Wyświetl wideo ›Doskonalenie umiejętności językowych przynosi korzyści pracownikom i samej organizacji. Firmy chętnie więc oferują takie benefity, choć nie zawsze są zadowolone z efektów tych inwestycji.
Wyświetl wideo ›Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom.
Wyświetl wideo ›Tylko 40% przedsiębiorstw w Polsce nie zgłasza problemu deficytu pracowników, a dla 30% brak rąk do pracy grozi niezrealizowaniem zamówień.
Wyświetl wideo ›To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem?
Wyświetl wideo ›Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Wyświetl wideo ›Niejeden lider ma problem z przekazywaniem konstruktywnej krytyki swoim pracownikom. Wielu z nich w ogóle tego nie potrafi, a to negatywnie odbija się na całym zespole.
Wyświetl wideo ›Wszyscy menedżerowie narzekają na jedną rzecz: chroniczny brak czasu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się, że wszystkiemu winna jest pewna sprytna małpa… Dowiedz się, co to za koczkodan i jak się go pozbyć.
Wyświetl wideo ›Każdy z nas ma markę osobistą, ale czy kreujemy ją w świadomy sposób? Zmiana w życiu zawodowym jest dobrą okazją, by niejako wymyślić siebie na nowo. Jak sprawić, by nasz wizerunek był spójny z naszą przeszłością i nowym kierunkiem, jaki chcemy obrać?
Wyświetl wideo ›W błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej samodzielne poszukiwanie szans inwestycyjnych może stanowić niezwykle skomplikowane wyzwanie. Zmiennych mogących wpłynąć na powodzenie przedsięwzięcia jest mnóstwo.
Wyświetl wideo ›Lokata, nieruchomości, akcje czy złoto? Gdzie warto ulokować zgromadzone środki, zwłaszcza w obliczu zmiennej sytuacji giełdowej? Jak inwestować bezpiecznie, a jednocześnie z dużym zyskiem? Poznaj rady ekspertów.
Wyświetl wideo ›Coraz więcej organizacji uznaje CSR za istotny element budowania przewagi rynkowej. Jakie trendy w tym obszarze są najbardziej widoczne? Co stanowi największe wyzwanie dla firm? Poznaj opinie uczestników debaty redakcyjnej.
Wyświetl wideo ›Czy wiedza na temat mózgu może zrewolucjonizować podejście do kierowania zespołem lub zarządzania własnym czasem? Okazuje się, że tak.
Wyświetl wideo ›Dobrze znane powiedzenie „czas to pieniądz” w warunkach biznesowych nabiera nowego wymiaru. Decyzja biznesowa podjęta na podstawie rzetelnej informacji to bez wątpienia waluta XXI wieku.
Wyświetl wideo ›Zastanawiasz się, jak poradzić sobie w roli menedżera, mając na koncie jedynie doświadczenia zebrane na stanowisku specjalisty? Obejrzyj nagranie, w którym dr Maria Mycielska-Toth, tłumaczy, jak z sukcesem dokonać rewolucyjnej przemiany w skutecznego lidera.
Wyświetl wideo ›Awans kojarzy się przede wszystkim z pozytywną zmianą w życiu zawodowym. Gwarantuje nowe możliwości i ekscytujące wyzwania. Ta wyczekiwana, wielka zmiana często ma jednak również drugą, ciemniejszą stronę: budzi niepewność i stres o to, czy rzeczywiście poradzimy sobie na danym stanowisku.
Wyświetl wideo ›Ludzie i media chętniej słuchają osób, które są znane i interesujące niż tzw. no name’ów. Dlatego niezwykle istotne jest, aby potrafić wyróżnić się spośród całej masy podobnych do siebie ekspertów i specjalistów.
Wyświetl wideo ›Potrzeba optymalizacji kosztów sprzedaży skutkuje często radykalnymi decyzjami menedżerów. Szybko okazuje się jednak, że decyzje te przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jak uniknąć błędów w tym zakresie? Poznaj 3 praktyczne wskazówki.
Wyświetl wideo ›Firmy z całego świata poszukują innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które pozwoliłyby przyciągnąć nowych klientów. Można to osiągnąć tylko przez efekt zaskoczenia, który z pewnością zapewni rewolucyjna technologia hologramowa.
Wyświetl wideo ›Masz duże ambicje i nie chcesz przez kolejne lata pracować nad tymi samym projektami? Myślisz o osobistym rozwoju, ale nie wiesz, jak – krok po kroku – zaplanować swoją dalszą ścieżkę zawodową? Obejrzyj webinarium i skorzystaj z cennych rad dr. Witolda Jankowskiego.
Wyświetl wideo ›Zanim zaczniesz budować markę osobistą, w pierwszej kolejności powinieneś poznać skuteczny przepis, następnie dobrać odpowiednie narzędzia i dopiero wtedy zacząć pracę.
Wyświetl wideo ›Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?
Wyświetl wideo ›Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.
Wyświetl wideo ›Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.
Wyświetl wideo ›Mówi się, że w życiu pewne są tylko dwie rzeczy: śmierć i podatki. Ale pewne jest także to, że na jakimś etapie kariery trafi się na złego szefa... Jak sobie poradzić z tą sytuacją? Pomogą ci w tym praktyczne wskazówki.
Wyświetl wideo ›„Jakie są Pani/Pana oczekiwania finansowe?” – to pytanie, przez które często tracimy pewność siebie podczas rekrutacji. Dlaczego tak się dzieje? Poznaj sześć mitów, które sprawiają, że dobrowolnie rezygnujemy z negocjacji wynagrodzenia.
Wyświetl wideo ›Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje?
Wyświetl wideo ›Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom.
Wyświetl wideo ›Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.
Wyświetl wideo ›O specyfice inwestycji private equity i venture capital rozmawiają eksperci zaproszeni przez redakcję "Harvard Business Review Polska".
Wyświetl wideo ›Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!
Wyświetl wideo ›Dlaczego tak ważne jest, aby twoje biuro było elastyczne? Co to w praktyce oznacza?
Wyświetl wideo ›Najlepsze pomysły nie rodzą się przy biurkach.
Wyświetl wideo ›Biznes dynamicznie się zmienia, zmieniają się także oczekiwania, które pracodawcy stawiają kandydatom do pracy. Kto powinien być zaangażowany w proces rekrutacji, aby zapewnić przeprowadzenie należytej oceny kandydata?
Wyświetl wideo ›Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru?
Wyświetl wideo ›Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?
Wyświetl wideo ›Obejrzyj webinarium i dowiedz, jak sprawić by pracownicy nie bali się zmian, a zamiast tego wspierali cię w ich wdrażaniu.
Wyświetl wideo ›W jakim kierunku zmierzają obecnie działy HR i na jakie bariery napotykają? Przed jakimi wyzwaniami stają działy kadrowo‑płacowe polskich firm – na rynku polskim i międzynarodowym? Jakie są trendy i wyzwania dla polskich firm na dziś?
Wyświetl wideo ›Zapisz się na webinarium i dowiedz, jak w obliczu kryzysu wizerunkowego powinien komunikować się CEO.
Wyświetl wideo ›Obejrzyj webinarium i dowiedz się, jak zbudować firmę marzeń, przyciągającą najlepszych pracowników.
Wyświetl wideo ›Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Wyświetl wideo ›Czy dzięki temu, jak wygląda przestrzeń biurowa twojej firmy, możesz pozyskać utalentowanych pracowników?
Wyświetl wideo ›Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!
Wyświetl wideo ›W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
Wyświetl wideo ›Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.
Wyświetl wideo ›Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.
Wyświetl wideo ›Ale czy jesteśmy w stanie podać satysfakcjonującą definicję sukcesu życiowego? Jaką drogę powinniśmy obrać, by go osiągnąć?
Wyświetl wideo ›21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.
Wyświetl wideo ›14 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się czwarta – i ostatnia – konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2017. Tematem przewodnim była rekrutacja najlepszych pracowników.
Wyświetl wideo ›25 października 2017 r. odbyła się w Warszawie konferencja „Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą”. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School.
Wyświetl wideo ›Radzimy, jak zwalczyć opory przed delegowaniem zadań podwładnym.
Wyświetl wideo ›Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Wyświetl wideo ›Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.
Wyświetl wideo ›Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.
Wyświetl wideo ›Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.
Wyświetl wideo ›O tym jak połączyć bezpieczeństwo z elastycznością i prostotą obsługi rozwiązań technologicznych mówi szef zespołu inżynierów wsparcia sprzedaż w firmie VMware.
Wyświetl wideo ›Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.
Wyświetl wideo ›O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka się na zagranicznych rynkach, z prezesem Grupy Nowy Styl rozmawiał Paweł Kubisiak.
Wyświetl wideo ›Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.
Wyświetl wideo ›5 września 2017 r. po raz pierwszy w Polsce swoją wiedzą podzielił się dr Byron Sharp - prekursor marketingu bazującego na dowodach.
Wyświetl wideo ›Firmy logistyczne muszą obserwować otoczenie, być elastyczne i gotowe do wdrażania nowych rozwiązań.
Wyświetl wideo ›Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.
Wyświetl wideo ›Coraz więcej biurowców tworzonych jest zgodnie z ideą placemakingu.
Wyświetl wideo ›Zapytaliśmy profesora Gianpiero Petriglieriego o to, na jakich fundamentach oprzeć przywództwo w firmie i jak budować zespoły, aby sprostać wyzwaniom współczesności.
Wyświetl wideo ›Aranżacja biura jest dla firm decyzją biznesową, która ma realny wpływ na rozwój organizacji.
Wyświetl wideo ›24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Wyświetl wideo ›„Staram się zarazić słuchaczy optymizmem i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych”, przekonuje Stefan Batory, twórca aplikacji Booksy i platformy iTaxi.
Wyświetl wideo ›O sukcesie najpopularniejszego komunikatora na świecie, skutecznej strategii inwestycyjnej, polskich start-upach i przedsiębiorcach z pokolenia X opowiada Morten Lund.
Wyświetl wideo ›Jedną z najważniejszych cech wybitnego lidera, jest umiejętność słuchania ludzi, przekonuje najsłynniejszy polski filantrop.
Wyświetl wideo ›Jakim wyzwaniom muszą sprostać CFO w obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającej się gospodarki światowej?
Wyświetl wideo ›Od kilku lat na znaczeniu zyskują odnawialne źródła energii. Jednak polityczne zawirowania w Europie i Stanach Zjednoczonych zdają się spowalniać ten trend.
Wyświetl wideo ›Nie możesz bezczynnie czekać, ponieważ na twojego klienta cały czas wywierany jest wpływ.
Wyświetl wideo ›Zapewnienie większego zróżnicowania na wyższych stanowiskach kierowniczych może zwiększać konkurencyjność całej organizacji.
Wyświetl wideo ›Jako redaktorka „Elle Decoration” doradzała w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes pojawił się, gdy okazało się, że na rynku e-commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment.
Wyświetl wideo ›Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.
Wyświetl wideo ›Satysfakcja klienta to za mało, by firma mogła osiągnąć sukces.
Wyświetl wideo ›Zadaniem lidera jest rozpoznać indywidualne zdolności w członkach zespołu, przekonuje jeden z najsłynniejszych polskich jazzmanów.
Wyświetl wideo ›Wiara we własne siły pozwala realizować najśmielsze pomysły.
Wyświetl wideo ›W wyjątkowym programie 15 Coaches udział weźmie Paweł Motyl, współzałożyciel i dyrektor ICAN Leadership Lab.
Wyświetl wideo ›O tym, jak tworzyć unikalną ofertę wartości, rozmawiamy z Aleksem Osterwalderem, jednym z czołowych teoretyków biznesu na świecie.
Wyświetl wideo ›Dowiedz się, jak wykorzystać myślenie zgodne z zasadami projektowania w praktyce biznesowej.
Wyświetl wideo ›Zmian jest naprawdę sporo. Zapraszamy do zapoznania się z nimi i do korzystania z nowych funkcji.
Wyświetl wideo ›Gdy walka cenowa zatacza szerokie kręgi, firmy poszukują alternatywnych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów.
Wyświetl wideo ›Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej, obalającej niektóre mity branży piwnej. Jaki rezultat przyniosła ta zmiana?
Wyświetl wideo ›Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.
Wyświetl wideo ›Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
Wyświetl wideo ›Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.
Wyświetl wideo ›Choć 90% liderów zespołów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacji, to tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych.
Wyświetl wideo ›Żyjemy w świecie marki, zaś firma rodzinna stanowi markę samą w sobie.
Wyświetl wideo ›Wielu grupom naprawdę zależy, abyśmy nie przestawali się bać chmury.
Wyświetl wideo ›Firma rodzinna, czyli jaka? Jak i po co definiować firmę rodzinną?
Wyświetl wideo ›David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Wyświetl wideo ›I jak firmy mogą na tym skorzystać?
Wyświetl wideo ›Dobre firmy tworzą wspaniałe modele biznesowe. Wyróżniające się firmy stale je poprawiają – przekonuje Alex Osterwalder.
Wyświetl wideo ›W każdej epoce dominuje określona forma organizacji. Jedną z ciekawszych klasyfikacji przedstawił Frederic Laloux w książce
Wyświetl wideo ›Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.
Wyświetl wideo ›Wyjątkowa rozmowa z Andrew Grantem, autorem książki "Who killed creativity... And how can we get it back".
Wyświetl wideo ›Na czym polega siła i uniwersalność opowieści? O storytellingu jako sposobie na wyróżnienie marki.
Wyświetl wideo ›Czy zastanawiasz się czasem, co wydarzy się w ciągu następnych 60 sekund Twojego życia?
Wyświetl wideo ›Badania przeprowadzone pod koniec 2009 r. przez PricewaterhouseCoopers pokazują, że wychodzimy z kryzysu, a nastroje wśród liderów biznesu poprawiają się. Panuje przekonanie, że najgorsze mamy za sobą. Przezsów firm nadal cechuje jednak duża doza ostrożności w podejmowaniu decyzji. Obejrzyj wywiad z Olgą Grygier-Siddons, prezesem PricewaterhouseCoopers w Polsce.
Wyświetl wideo ›