Jak pomóc zespołowi radzić sobie ze stresem i niepewnością w zmianie?

PREMIUM

W dobie kryzysu i pandemii ciągłe zmiany są codziennością. Każdego dnia mierzymy się z ogromną liczbą nowych bodźców, informacji i wyzwań. Ma to negatywny wpływ na nas i na nasze zespoły, które odczuwają ciągły niepokój o przyszłość. Skorzystaj z konkretnych wskazówek, jak walczyć ze stresem i oswajać się ze zmiennymi warunkami pracy. 

Wyświetl wideo ›

Jak poprawić kondycję firmy w obliczu kryzysu wywołanego pandemią?

PREMIUM

Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?

Wyświetl wideo ›

Koronawirus i spowolnienie. Zarządzanie kryzysowe z perspektywy CFO

Koronawirus (COVID-19) uderza w polskie firmy niezależnie od branży, w jakiej działają. Niektóre z organizacji mogą napotkać na tyle poważne problemy z płynnością, że zagrozi to ich istnieniu na rynku.

Wyświetl wideo ›

Jak zapewnić firmie prawidłowe funkcjonowanie?

Rozwój hiperkonwergentnej infrastruktury to najlepsza odpowiedź na potrzeby nowoczesnych organizacji, które muszą gromadzić duże ilości danych i z nich w łatwy sposób korzystać.

Wyświetl wideo ›

Jak HR może pomóc firmie w działalności na międzynarodowych rynkach?

Organizacje, które chcą się rozwijać, nie mają wyboru: muszą myśleć o międzynarodowej ekspansji. Wiążą się z tym jednak spore wyzwania – duża ich część dotyczy zarządzania zasobami ludzkimi i kulturą organizacyjną.

Wyświetl wideo ›

Jak reagować na czarne łabędzie? Rozwiązania dla liderów biznesu.

PREMIUM

Pandemia koronawirusa wprowadziła nas w świat nieprzewidywalności, w którym dotychczasowe narzędzia nie spełniają swojej roli. To zwinność w działaniu oraz elastyczność całej organizacji zadecydują, czy będziemy zwycięzcą, czy przegranym.

Wyświetl wideo ›

Jak zarządzać wirtualnym zespołem dzięki nauce o mózgu?

PREMIUM

Dynamiczny rozwój epidemii koronawirusa sprawił, że większość z nas zmieniła styl pracy. Jak komunikować się w tych nowych warunkach?

Wyświetl wideo ›

Nie poddawaj się kryzysowi – zarządzaj nim!

Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?

Wyświetl wideo ›

Strategiczna optymalizacja. Pewność w czasach niepewności?

Analitycy i eksperci są zgodni co do tego, że Polskę czeka spowolnienie gospodarcze. Polskie firmy znajdują się obecnie w sytuacji dużej niepewności, która w naturalny sposób utrudnia podjęcie właściwych decyzji dotyczących optymalizacji.

Wyświetl wideo ›

Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?

PREMIUM

Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.

Wyświetl wideo ›

Biura 2020. Dlaczego przyjazna przestrzeń to zysk?

Całkowita powierzchnia biurowa największych miast w Polsce bije kolejne rekordy. Intensywnie zmieniają się również wnętrza biurowców, przy budowie których coraz częściej uwzględnia się nowe modele pracy.

Wyświetl wideo ›

Fakty i mity o białej liście. Posłuchaj ekspertów!

Pierwszego września 2019 r. do dyspozycji przedsiębiorców została oddana tak zwana biała lista podatników VAT. Co CFO powinni wiedzieć na temat białej listy? O związanych z nią wyzwaniach rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego warto inwestować w rozwój językowy pracowników w 2020 roku?

Coraz więcej firm sięga po e-learning zamiast tradycyjne formy nauczania, co pozwala na efektywniejsze, szybsze i tańsze wyposażenie pracowników w niezbędne umiejętności językowe. 

Wyświetl wideo ›

Jak przezwyciężyć fatum postanowień noworocznych?

Właśnie mija pierwszy miesiąc tego roku. Jak się mają obietnice, które składaliście sobie wraz z początkiem stycznia? Czy trzymacie się postanowień noworocznych i z determinacją dążycie do ich realizacji? A może już dawno zapomnieliście o nich? Czy nad robieniem postanowień noworocznych wisi fatum? 

Wyświetl wideo ›

(E)commerce przyszłości - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z robotem?

Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie. 

Wyświetl wideo ›

Czego liderzy mogą nauczyć się od szefa mafii?

Czy jest coś, czego lider może nauczyć się od szefa mafii? Jeśli odsuniemy na bok nielegalną działalność bohaterów „Ojca chrzestnego” czy "Rodziny Soprano”, otrzymamy obraz całkiem sprawnie funkcjonującej organizacji działającej w warunkach konkurencji i niepewności oraz dylematów, które spotykamy na co dzień również w naszych biznesach. 

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać zasady dynamiki Newtona, by podnieść własną produktywność?

Ciągłe zwiększanie swojej efektywności to jedno z najtrudniejszych wyzwań współczesnych pracowników.  Istnieją jednak zasady, które pozytywnie wpływają na naszą produktywność. Dowiedz się, jak podnieść efektywność, wykorzystując zasady dynamiki Newtona.

Wyświetl wideo ›

Jak dzięki emocjom wywierać pozytywny wpływ na wyniki swojej firmy?

Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?

Wyświetl wideo ›

Ile kosztuje zły humor szefa?

Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.

Wyświetl wideo ›

Wizja przedsiębiorstwa jako nieodłączny element wygrywających strategii

Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?

Wyświetl wideo ›

Misja firmy jako źródło inspiracji, siły zespołu i lojalności pracowników

Choć część liderów jest negatywnie nastawiona do określania misji przedsiębiorstwa, ma ona ogromne znaczenie w budowaniu silnej organizacji. 

Wyświetl wideo ›

Planowanie strategiczne w twojej firmie

Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie. 

Wyświetl wideo ›

Dobra strategia to tylko połowa sukcesu

Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoim pracownikom brakuje zaangażowania. 3 pułapki motywacji

Wielu pracowników ma kłopoty z zaangażowaniem, czego przyczyną może być uleganie jednej z tzw. pułapek motywacji. Na czym one polegają oraz jak menedżerowie mogą wspierać zespół w ich pokonywaniu?

Wyświetl wideo ›

Jak efektywniej pracować? 4 sprawdzone sposoby na lepszą koncentrację

Czy ktoś lub coś kradnie wciąż twój czas i uwagę? Nawet co 40 sekund nasze skupienie jest wystawiane na próby przez liczne bodźce. Oto 4 strategie na skuteczną koncentrację. 

Wyświetl wideo ›

Jak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?

Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.

Wyświetl wideo ›

6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”

Każdy lider ma swój indywidualny styl przywództwa. Daniel Goleman, twórca koncepcji inteligencji emocjonalnej, wytypował sześć podstawowych rodzajów przywództwa stosowanych przez współczesnych liderów. Czym charakteryzuje się każdy z nich? Który najlepiej opisuje ciebie lub twojego szefa? I co ma do tego wszystkiego… „Gra o Tron”? Okazuje się, że ten popularny serial zaskakuje nie tylko wieloma zwrotami akcji, ale także… cennymi lekcjami dla liderów!

Wyświetl wideo ›

Czy pracownicy powinni do ciebie przychodzić z problemami?

„Jeśli w mojej firmie dzieje się coś złego, to chcę o tym wiedzieć”. Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem? Dowiedz się, czy będąc liderem, powinieneś angażować się w każdy pojawiający się problem.

Wyświetl wideo ›

Rynek pracownika. Walka o talenty

Coraz więcej organizacji zmaga się dziś z problemem niedoboru pracowników i koniecznością ciągłej walki o talenty. Co zrobić, by nie polec w wyścigu o najlepszych specjalistów na rynku? Jak powinna zmienić się rola HR w tej sytuacji? 

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?

Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom. 

Wyświetl wideo ›

Uważaj na emocjonalne fałszerstwa

To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem? 

Wyświetl wideo ›

Jak przekazywać krytykę tak, by inni byli nam za nią wdzięczni?

Niejeden lider ma problem z przekazywaniem konstruktywnej krytyki swoim pracownikom. Wielu z nich w ogóle tego nie potrafi, a to negatywnie odbija się na całym zespole.

Wyświetl wideo ›

Rozpraw się z małpą, która kradnie twój czas

Wszyscy menedżerowie narzekają na jedną rzecz: chroniczny brak czasu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się, że wszystkiemu winna jest pewna sprytna małpa… Dowiedz się, co to za koczkodan i jak się go pozbyć. 

Wyświetl wideo ›

Transformacja marki osobistej w pięciu krokach

Każdy z nas ma markę osobistą, ale czy kreujemy ją w świadomy sposób? Zmiana w życiu zawodowym jest dobrą okazją, by niejako wymyślić siebie na nowo. Jak sprawić, by nasz wizerunek był spójny z naszą przeszłością i nowym kierunkiem, jaki chcemy obrać?

Wyświetl wideo ›

Jak odchudzić siły sprzedaży?

Potrzeba optymalizacji kosztów sprzedaży skutkuje często radykalnymi decyzjami menedżerów. Szybko okazuje się jednak, że decyzje te przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jak uniknąć błędów w tym zakresie? Poznaj 3 praktyczne wskazówki. 

Wyświetl wideo ›

Jak pracować z osobą, która wciąż manipuluje?

Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?

Wyświetl wideo ›

Potraktuj krytykę jako formę coachingu

Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.

Wyświetl wideo ›

Jak negocjować wynagrodzenie podczas rekrutacji?

„Jakie są Pani/Pana oczekiwania finansowe?” – to pytanie, przez które często tracimy pewność siebie podczas rekrutacji. Dlaczego tak się dzieje? Poznaj sześć mitów, które sprawiają, że dobrowolnie rezygnujemy z negocjacji wynagrodzenia.

Wyświetl wideo ›

Jak sobie radzić ze złym szefem?

Mówi się, że w życiu pewne są tylko dwie rzeczy: śmierć i podatki. Ale pewne jest także to, że na jakimś etapie kariery trafi się na złego szefa... Jak sobie poradzić z tą sytuacją? Pomogą ci w tym praktyczne wskazówki.

Wyświetl wideo ›

Kodowanie sukcesu - jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach?

Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!

Wyświetl wideo ›