Wypróbuj subskrypcję ICAN Business Insight za darmo przez 14 dni!

Wideo

Obejrzyj filmy przygotowane przez redakcję MIT Sloan Management Review Polska. Znajdziesz wśród nich wystąpienia najlepszych ekspertów i praktyków biznesu, webinaria poświęcone najnowszym technologiom i aktualnym wyzwaniom rynkowym oraz praktyczne filmy szkoleniowe.


Jak zarządzać w czasach dużej zmienności? Weź przykład z nowoczesnej armii

Justin Maciejewski jest ekspertem o wyjątkowych kompetencjach – ma zarówno ogromne doświadczenie wojskowe (współczesna armia brytyjska), jak i biznesowe (McKinsey). Gdy ktoś taki opowiada o zwinnym zarządzaniu, warto go posłuchać.

Wyświetl wideo ›

Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych

Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.

Wyświetl wideo ›

Zdrowi i szczęśliwi pracownicy – najlepsza recepta na zyskowny biznes

Rośnie dług zdrowotny pracowników, a firmy trawi pandemia wypalenia organizacyjnego, czego konsekwencje mogą ciągnąć się latami. O tym, jak organizacje mogą im przeciwdziałać i stać się strażnikami zdrowia swoich ludzi rozmawialiśmy w studiu ICAN Institute.

Wyświetl wideo ›

Zarządzanie wartością dla klientów w digitalnym świecie

PREMIUM

W cyfrowym świecie klienci mają pod ręką dostęp do porównywarek i forów opinii – co wymusza na producentach pokazywanie jasnych wyróżników oraz konkretnych propozycji wartości dla potencjalnych klientów, nabywców oferowanych dóbr.

Wyświetl wideo ›

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać

Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.

Wyświetl wideo ›

Mark Roberge: Jak skalować proces sprzedażowy

Skalowalna sprzedaż to klucz do rozwoju biznesu. Redaktor naczelny "ICAN Management Review", Witold Jankowski, rozmawia z Markiem Roberge'm o tym, jakie są najnowsze modele i praktyki związane z tym zagadnieniem.

Wyświetl wideo ›

Jak skutecznie zarządzać wielopokoleniowym zespołem

W firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.

Wyświetl wideo ›

Potraktuj klienta jak partnera, a stworzycie nową wartość

Działy sprzedaży coraz częściej pełnią rolę doradczą i włączają klienta w proces tworzenia oferty. Wymaga to od sprzedawców nowych kompetencji, a firmy szukają nowych modeli sprzedaży doradczej, aby jeszcze efektywniej działać na zmieniającym się rynku.

Wyświetl wideo ›

Odpowiedzialne inwestowanie – moda, PR czy zmiana na dobre?

Kiedyś inwestorom to się nawet nie śniło. Dzisiaj coraz częściej wyboru inwestycji dokonuje się nie tylko z zastosowaniem tradycyjnych kryteriów finansowych, ale również na podstawie kryteriów z zakresu odpowiedzialności społecznej. Jak połączyć zarabianie z pozytywnym odziaływaniem na otoczenie? Poznaj impact investing.

Wyświetl wideo ›

Kultura organizacyjna w popandemicznej rzeczywistości

Dziś, pracując w większości w rozproszonych zespołach, znacznie bardziej i szybciej dociera do nas, jak ogromne znaczenie ma kultura organizacji, w której pracujemy. O tym, jak i dlaczego warto ją budować i zmieniać w czasach pracy zdalnej przekonuje dr Maria Mycielska, ekspertka w obszarze kultury organizacyjnej.

Wyświetl wideo ›

Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?

Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone. 

Wyświetl wideo ›

Zarządzanie kancelarią – w stylu korpo

Czy można zastosować jeden wzorzec postępowania dla zarządzania korporacją i firmą z branży usług profesjonalnych? O przywództwie w organizacji opartej na wiedzy specjalistów mówią prawnicy – prof. dr hab. Paweł Podrecki i mecenas Xawery Konarski.

Wyświetl wideo ›

Ludzie w miejscu pracy - jak pandemia zmieniła sytuację pracowników?

Według najnowszego raportu firmy ADP „People at Work 2021: A Global Workforce View” pandemia wpłynęła nie tylko na sytuację finansową zatrudnionych, ale także przyczyniła się do nałożenia na pracowników dodatkowych obowiązków lub zmiany ich roli w firmie.

Wyświetl wideo ›

Efektywne zarządzanie danymi z perspektywy dyrektora finansowego

Zespoły finansowe już dawno przestały zajmować się wyłącznie tradycyjnie przypisywanym im zadaniom, czyli księgami rachunkowymi i równoważeniem budżetu. Teraz ich domeną stały się bardziej analityczne zadania zarządzania strategicznego. Praca zespołu finansowego ma więc wpływ nie tylko na bieżące funkcjonowanie firmy, ale też na jej przyszłość.

Wyświetl wideo ›

Zapewnij bezpieczeństwo

Dlaczego zebry nie mają wrzodów, mimo licznych zagrożeń ich środowiska naturalnego? To proste – nie walczą ze sobą wewnętrznie. Stado tworzy krąg bezpieczeństwa, w którym wewnętrznie nie istnieją źródła stresu – jest za to współpraca. W organizacjach biznesowych bywa, niestety, inaczej.

Wyświetl wideo ›

Nowe spojrzenie na zrównoważony rozwój

Inicjatywy na rzecz środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego są bardzo potrzebne, a ich rosnąca liczba cieszy. Sęk w tym, że nie zawsze są częścią większej strategii i mają realny wpływ na otoczenie. Dobre intencje to zdecydowanie za mało, firmy potrzebują dziś strategicznej wizji i planu na jej realizację. Tego coraz częściej wymagają inwestorzy, klienci i pracownicy.

Wyświetl wideo ›

Blaski i cienie wirtualnego kontaktu w sprzedaży

PREMIUM

Jak można usprawnić kontakty wirtualne, aby stały się satysfakcjonujące dla klientów, a także bardziej skuteczne? Na to pytanie starała się odpowiedzieć Paula Wąsowska, DBA, ekspert ds. innowacji i strategii, praktyk biznesu w branży wysokich technologii.

Wyświetl wideo ›

Jak zatrudniać pracowników w czasach home office?

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ADP, w skali globalnej pandemia doprowadziła do czterokrotnego wzrostu liczby przepisów z zakresu prawa pracy. To postawiło działom HR nowe zadania, Dowiedz się, w jaki sposób firmom w krótkim czasie udało się zoptymalizować swoje działania i uzyskać przewagę rynkową.

Wyświetl wideo ›

Ekspansja zagraniczna w kryzysie

Od czego zacząć, jeśli decydujemy się na podbój innych rynków i jakie wybrać kierunki rozwoju, a także jakie bariery stoją przed przedsiębiorcami planującymi międzynarodowy rozwój? Na te oraz inne pytania starali się odpowiedzieć goście Pawła Kubisiaka w webinarium Think Tanku "Be Polish, Be Global".

Wyświetl wideo ›

Jak pokonać kryzys zaangażowania?

Podczas webinarium zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci rozmawiali o tym, w jaki sposób można próbować sprostać kryzysowi zaangażowania w oganizacji i motywować pracowników do bardziej efektywnego wykonywania swoich obowiązków służbowych.

Wyświetl wideo ›

E-commerce w Polsce: chwilowe przyśpieszenie czy trwała zmiana?

W 2020 polski rynek e-commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID-19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e-commerce i jego ekosystemu?

Wyświetl wideo ›

Narzędzia pracy zdalnej w zespole finansowym

Bez wątpienia praca zdalna jest dziś najpopularniejszym modelem pracy. Taka forma odpowiada wielu pracownikom, dlatego firmy rozważają wdrożenie na stałe modelu hybrydowego. Ten trend dotyczy również zespołów finansowych.

Wyświetl wideo ›

Jak sprawnie i bezpiecznie wdrażać usługi zdalne?

Świat zmienia się w bardzo szybkim tempie, czego przejawem jest wszechobecna cyfryzacja usług, zarówno tych publicznych jak i komercyjnych. Możemy być pewni, że są to zmiany, które zostaną z nami także po ustaniu pandemii - klienci łatwo przyzwyczajają się bowiem do wygodnych rozwiązań i nie ma powodu, aby chcieli z nich zrezygnować.

Wyświetl wideo ›

HR jako wsparcie firmy w niepewnych czasach – webinarium

W 2020 roku pandemia COVID-19 zmieniła sposób funkcjonowania firm i jej pracowników. Dziś poruszamy się w zupełnie nowym środowisku pracy. A to wymusza zmianę naszego podejścia do ciągłości działania biznesowego. Czy można przygotować się biznesowo na nieoczekiwane wydarzenia?

Wyświetl wideo ›

Sprawna komunikacja zdalna, czyli angażuj i integruj odbiorców!

PREMIUM

Skuteczna komunikacja to najważniejsze narzędzie w rękach każdego lidera, dzięki któremu może on wraz z zespołem osiągać założone cele. W czasie home office okazała się ona poważnym wyzwaniem zarządczym. Jak efektywnie rozmawiać z zespołem pracującym zdalnie i unikać typowych błędów komunikacyjnych?

Wyświetl wideo ›

Flota samochodowa, złote zasady zarządzania i serwisowania

Jak będzie wyglądała przyszłość rynku motoryzacyjnego i jak wypracować realne oszczędności dzięki optymalizacji firmowej floty pojazdów. Odpowiedzi szukaliśmy podczas webinarium ICAN Institute.

Wyświetl wideo ›

Nowe biura w nowej normalności

Jakie powinno być elastyczne biuro? Jak zadbać o zdrowie i odporność jego użytkowników? No i wreszcie – jak przetransformować biuro, by stanowiło najlepszą odpowiedź na obecne potrzeby pracowników? Odpowiedzi na te pytania zawarte są w trzech krótkich wystąpieniach w formie wideo.

Wyświetl wideo ›

Nowe biura w nowej normalności – debata

W drugiej części naszego spotkania poświęconego tematyce biurowej nie wahaliśmy się przed stawianiem zaproszonym ekspertom trudnych i aktualnych pytań związanych m.in. z powrotem pracowników do biur. 

Wyświetl wideo ›

Nowa rola benefitów

Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.

Wyświetl wideo ›

Jak optymalizować koszty firmowej floty samochodowej?

Jak znaleźć odpowiednie proporcje pomiędzy kosztem a jakością w przypadku firmowej floty pojazdów? Czy warto pomyśleć o autach elektrycznych, na wodór albo LPT? A może dobrym pomysłem jest stworzenie firmowego carsharingu? Na te i inne pytania dotyczące floty odpowiedział prezes Inter Cars Fleet Services Adam Karpiński w rozmowie z Pawłem Kubisiakiem .

Wyświetl wideo ›

Jak zdalnie zarządzać finansami i zespołem? Wyzwania z perspektywy CFO

Kierowanie zespołem zdalnym jest wyzwaniem dla dyrektora finansowego, ponieważ zarządzanie musi być znacznie bardziej celowe i przemyślane. Nieformalne i doraźne praktyki, które tak dobrze sprawdzały się przy kontaktach twarzą w twarz na terenie biura, przy pracy zdalnej i hybrydowej po prostu nie działają.

Wyświetl wideo ›

Twórcy Pascal Franchise o nowych strategiach wzrostu

Pascal Brodnicki, Monika Ferreira i Marek Rogala opowiadają o nowych koncepcie gastronomicznym w naszym programie "O Biznesie".

Wyświetl wideo ›

Monetyzacja innowacji – jak kreować politykę cenową firmy w cyfrowym świecie?

Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.

Wyświetl wideo ›

Wyzwalanie efektywności lidera w 2021 roku: gdzie szukać energii?

PREMIUM

Ubiegły rok był dla menedżerów sprawdzianem nie tylko ich umiejętności, ale również odporności psychicznej. Jak dbać o swój dobrostan, minimalizować stres i przeciwdziałać w porę wypaleniu zawodowemu?

Wyświetl wideo ›

Jak zadbać o dobrostan zespołu?

Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.

Wyświetl wideo ›

Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii – debata

Czy pandemia COVID-19 ograniczyła ekspansję zagraniczną polskich firm? A może jest to okazja do tego, by jeszcze lepiej walczyć z konkurencją, oferując lepszą jakość produktów i usług?

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać pandemię do rozwoju eksportu

Janusz Władyczak, prezez KUKE, opowiada jak uniknąć zagrożeń wywołanych przez kryzys związany pandemią, a nawet wykorzystać je do rozwoju ekspansji. 

Wyświetl wideo ›

Neoprotekcjonizm jako forma obrony

Witold Wiliński, prezes Zarządu GPW Tech, wyjaśnia jak pandemia wpłynęła na zagraniczne inwestycje w Polsce.

Wyświetl wideo ›

Polskie firmy na zagranicznych zakupach

Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego w Mazars, opowiada o tym, jak polskie firmy dokonują akwizycji zagranicznej. 

Wyświetl wideo ›

Wzrost w czasach kryzysu

Firmy z branży transportowej, mimo pandemii i wywołanego przez nią, wciąż mogą osiągnąć sukces. 

Wyświetl wideo ›

Jak dbać o zdrowie psychiczne pracowników podczas pandemii?

PREMIUM

Według ekspertów do 2030 roku depresja będzie najpowszechniejszą chorobą cywilizacyjną. Z pewnością przyczyni się do tego obecna sytuacja związana z obostrzeniami pandemicznymi, m.in. niepewność dotycząca przyszłości, ograniczenie kontaktów bezpośrednich, troska o zdrowie własne i najbliższych czy lęk przed utratą pracy. Jak w tej sytuacji radzą sobie firmy? W jaki sposób wspierają pracowników? 

Wyświetl wideo ›

Szlaki handlowe po COVID-19

Pojawienie się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołało poważne reperkusje dla globalnej gospodarki. Obszarem szczególnie dotkniętym jest handel światowy. Czy mimo to Polska może wygrać na pandemii? 

Wyświetl wideo ›

Odpowiedzialny biznes w najbliższej przyszłości

Jak możemy wspólnie pomóc w drodze do "normalności 2.0"? Doświadczenia, pomysły, wezwanie do wspólnego działania.

Wyświetl wideo ›

Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta

Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.

Wyświetl wideo ›

Skuteczne strategie ekspansji polskich firm

Polskie firmy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na rynkach zagranicznych. Okazuje się, że w realizacji wyznaczonych celów nie przeszkadza im nawet pandemia. 

Wyświetl wideo ›

Liderki nowej normalności

O tym, jak pandemia wpłynęła na sytuację kobiet w biznesie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się ostatnimi czasy liderki rozmawialiśmy podczas wirtualnego śniadania kobiet „ICAN Management Review”.

Wyświetl wideo ›

Jak być liderem w zmieniającym się świecie?

Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.

Wyświetl wideo ›

Świadome marki

O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.

Wyświetl wideo ›

Zmiany w zasadach rachunkowości – co oznaczają dla firm

Rok 2020 jest rokiem nietypowym pod wieloma względami. W wyniku pandemii firmy i CFO zostali zmuszeni do wprowadzenia wielu zmian strategicznych i operacyjnych. Jednak to nie wszystko!

Wyświetl wideo ›

Jak praca zdalna zmienia usługi IT – wywiad wideo z Bartoszem Łopińskim, prezesem Billennium

W jaki sposób pandemia i wynikająca z niej powszechność pracy zdalnej zmieniła funkcjonowanie firmy działającej w branży usług IT dla biznesu? I co oznacza powiedzenie together alone? Dowiesz się tego z wywiadu, jaki Filip Szumowski przeprowadził z Bartoszem Łopińskim, prezesem firmy Billennium.

Wyświetl wideo ›

Jak przestrzeń do pracy wspiera przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów?

O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.

Wyświetl wideo ›

Jak w praktyce stworzyć zwinną kulturę firmy?

Kultura organizacyjna to jeden z filarów, na których stoi każda firma. Jej siła oddziaływania jest tak silna, że może przyczynić się tak do jej rozwoju, jak i być przyczyną klęski. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak ją tworzyć i modyfikować w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Wyświetl wideo ›

Co oznacza Agility dla organizacji?

W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.

Wyświetl wideo ›

Jakie planowanie w nowej normalności? Dobre praktyki foresightu strategicznego

Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.

Wyświetl wideo ›

Zarządzanie zmianą w zmieniających się czasach

Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large w ICAN Institute, rozmawia ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem zarządu PKO Banku Polskiego o tym jak zarządzać zmianą. Obaj rozmówcy są równocześnie autorami książki „Od skarbonki do chmury, czyli historia transformacji PKO Banku Polskiego”.

Wyświetl wideo ›

Superpracownicy przyszłości nieustannie zdobywają nową wiedzę

Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.

Wyświetl wideo ›

Technologia 5G – szanse i wyzwania dla polskiego biznesu. DEBATA EKSPERTÓW

Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy? Rola CFO w zmianie strategii firmy

O tym, jakie działania warto podjąć, by przekształcić negatywne doświadczenie kryzysu w szansę wzrostu firmy, rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.

Wyświetl wideo ›

Nowe funkcje biura w nowej rzeczywistości

Twoja firma działa w trybie hybrydowym? Zastanawiasz się, jak organizować pracę zespołów, które wykonują swoje zadania częściowo z domu i biura? Sprawdź, jak powinno wyglądać nowoczesne biuro, które stawia na elastyczność!

Wyświetl wideo ›

Transformacja sprzedaży po COVID-19: case study spółki Polskie ePłatności

PREMIUM

Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.

Wyświetl wideo ›

Wyzwania CSR w dobie kryzysu klimatycznego i pandemii

Dlaczego działania CSR są nieodzowne? Jak przekonać zarząd do działań na rzecz środowiska i społeczeństwa? Na te pytania odpowiadają eksperci podczas webinarium „ICAN Management Review”.

Wyświetl wideo ›

Międzypokoleniowa wymiana doświadczeń motorem innowacji

O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.

Wyświetl wideo ›

Konkurencyjność przedsiębiorstw w czasach pandemii

Obejrzyj dyskusję Piotra Banaszyka i Mariana Gorynii, profesorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nawiązującą do artykułu z ostatniego numeru ICAN Management Review.

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?

Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.

Wyświetl wideo ›

Prof. Katarzyna Januszkiewicz: Jak podtrzymywać zaangażowanie pracowników w czasach pandemii

Słowo „zaangażowanie” w obecnych, kryzysowych czasach, stało się szczególnie nośne w rozproszonych organizacjach. Jest odmieniane przez poszczególne przypadki, i – tak naprawdę – bardzo różnie pojmowanie. 

Wyświetl wideo ›

Pandemiczny kryzys przywództwa

Czego politycy, w kontekście pandemii i kryzysu nią wywołanego, mogą nauczyć się od biznesu? Podejmując trudne decyzje, warto oprzeć się na czterech zasadniczych kryteriach: bilansu netto, prawa, charakteru i pragmatyzmu. 

Wyświetl wideo ›

Motywacja pracowników w świecie post-COVID - co przeszkadza menedżerom w budowaniu zaangażowanych zespołów?

PREMIUM

Każdy lider zespołu nieświadomie przekazuje wzorce dotyczące pracy, których uczył się przez lata od rodziców i pierwszych przełożonych. Mają one ogromny wpływ na to, czy potrafimy motywować pracowników i czy będą oni angażować się w pracę. Często te intuicyjne działania przynoszą jakiś skutek. Nie pozwalają jednak na wyzwolenie pełnego potencjału zarządzanych zespołów. Co robić, by lepiej rozumieć swój zespół? Jakie działania zwiększą motywację w nowej normalności i pomogą osiągać lepsze efekty zespołowe?

Wyświetl wideo ›

Nowa oferta wartości w czasach kryzysu

Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. Musimy zmienić model biznesowy swojej firmy.

Wyświetl wideo ›

Potrzeby pracowników w nowej rzeczywistości

Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami nasz dotychczasowy tryb pracy. W krótkim czasie większość firm musiała przejść na home-office i sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Jakie działania powinna podjąć firma, by stworzyć odpowiednie środowisko pracy? Obejrzyj webinarium i dowiedz się więcej.

Wyświetl wideo ›

Przyszłość biznesu i strategie rozwoju na 2021

Dziś funkcjonujemy w nowej normalności – z powodu pandemii zmiany zaszły w każdym obszarze naszego życia. Zmieniły się potrzeby i zachowania klientów, organizacja pracy i sposoby wykonywania obowiązków. Większość pracowników zauważyła wzrost swojej efektywności i chętnie będzie kontynuowała pracę zdalną, co ma znaczący wpływ na współpracę w zespołach i realizację celów. Dlatego teraz jak nigdy wcześniej liczą się precyzja myślenia, umiejętność podejmowania decyzji i opracowywania strategii. Jak działać w nowej normalności 2.0?

Wyświetl wideo ›

Zarządzanie zmianą w cyfrowym świecie

O tym, jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji organizacyjnej i jaka jest w nim rola przywódcy, z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyka, rozmawia Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego HBRP.

Wyświetl wideo ›

Jak pomóc zespołowi radzić sobie ze stresem i niepewnością w zmianie?

PREMIUM

W dobie kryzysu i pandemii ciągłe zmiany są codziennością. Każdego dnia mierzymy się z ogromną liczbą nowych bodźców, informacji i wyzwań. Ma to negatywny wpływ na nas i na nasze zespoły, które odczuwają ciągły niepokój o przyszłość. Skorzystaj z konkretnych wskazówek, jak walczyć ze stresem i oswajać się ze zmiennymi warunkami pracy. 

Wyświetl wideo ›

Jak poprawić kondycję firmy w obliczu kryzysu wywołanego pandemią?

PREMIUM

Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?

Wyświetl wideo ›

Jak reagować na czarne łabędzie? Rozwiązania dla liderów biznesu.

PREMIUM

Pandemia koronawirusa wprowadziła nas w świat nieprzewidywalności, w którym dotychczasowe narzędzia nie spełniają swojej roli. To zwinność w działaniu oraz elastyczność całej organizacji zadecydują, czy będziemy zwycięzcą, czy przegranym.

Wyświetl wideo ›

Jak zarządzać wirtualnym zespołem dzięki nauce o mózgu?

Dynamiczny rozwój epidemii koronawirusa sprawił, że większość z nas zmieniła styl pracy. Jak komunikować się w tych nowych warunkach?

Wyświetl wideo ›

Koronawirus i spowolnienie. Nie poddawaj się kryzysowi – zarządzaj nim!

Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?

Wyświetl wideo ›

Strategiczna optymalizacja. Pewność w czasach niepewności?

Analitycy i eksperci są zgodni co do tego, że Polskę czeka spowolnienie gospodarcze. Polskie firmy znajdują się obecnie w sytuacji dużej niepewności, która w naturalny sposób utrudnia podjęcie właściwych decyzji dotyczących optymalizacji.

Wyświetl wideo ›

Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?

Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego

Wyświetl wideo ›

Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?

PREMIUM

Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.

Wyświetl wideo ›

Liczy się potencjał, a nie doświadczenie

Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.

Wyświetl wideo ›

Przyjaźń, biznes i technologie

Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.

Wyświetl wideo ›

4 archetypy fabryk przyszłości

Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?

Wyświetl wideo ›

Handlowcy powinni zajmować się tylko sprzedażą

Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.

Wyświetl wideo ›

Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.

Wyświetl wideo ›

Nowy wymiar zarządzania zasobami firmy

Jeszcze kilka lat temu firma NuAir Polska do zarządzania całością zasobów przedsiębiorstwa używała oprogramowania z lat 90’. Dowiedz się, jakie korzyści przyniosła firmie implementacja oprogramowania Sage X3 firmy Sage.

Wyświetl wideo ›

Kai Bandilla: Walka o marżę

21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.

Wyświetl wideo ›

Z głową w chmurach

Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.

Wyświetl wideo ›

Marta Badura: dobre biuro nie kończy się na salce rekrutacyjnej

Jakie elementy wyposażenia biurowego wpływają na to, że pracuje się wygodnie i efektywnie? Dlaczego przestrzeń musi być dziś różnorodna?

Wyświetl wideo ›

Gorąca kawa ułatwia negocjacje. Jak działa neurosprzedaż? [WYWIAD]

Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż.  Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?

Wyświetl wideo ›

Pierwszy krok, by podbić serca klientów

Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.

Wyświetl wideo ›

Automatyzacja z myślą o kliencie

Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.

Wyświetl wideo ›

Silne sojusze w niepewnych czasach

Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.

Wyświetl wideo ›

Jak nie rozczarować się udziałem w szkoleniu menedżerskim?

Coraz większym wyzwaniem staje się wybór wartościowych szkoleń, które wpłyną zarówno na rozwój menedżera, jak i całej firmy.

Wyświetl wideo ›

Pracownicze Plany Kapitałowe – jak skuteczne wdrożyć je w firmie?

Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny system długoterminowego oszczędzania. Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.

Wyświetl wideo ›

Ugrzązłeś? Pożycz od kogoś… mózg!

Nawet doświadczeni sprzedawcy nie znają wszystkich możliwych pytań i wszystkich możliwych odpowiedzi.

Wyświetl wideo ›

Pozyskanie najlepszych talentów nie uczyni firmy bardziej przedsiębiorczą

Coraz więcej organizacji stawia na wewnętrzną przedsiębiorczość jako sposób generowania nowych pomysłów i rozwijania innowacyjności.

Wyświetl wideo ›

Jak przezwyciężyć fatum postanowień noworocznych?

Właśnie mija pierwszy miesiąc tego roku. Jak się mają obietnice, które składaliście sobie wraz z początkiem stycznia? Czy trzymacie się postanowień noworocznych i z determinacją dążycie do ich realizacji? A może już dawno zapomnieliście o nich? Czy nad robieniem postanowień noworocznych wisi fatum? 

Wyświetl wideo ›

6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”

Jakim typem lidera jest Jon Snow, Daenerys Targaryen czy Eddard Stark? Sprawdź jaki styl przywództwa preferują, który z nich prowadzi do celu, oraz czy warto brać przykład z zachowań liderów w „Grze o tron”.

Wyświetl wideo ›

(E)commerce przyszłości - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z robotem?

Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie. 

Wyświetl wideo ›

Czego liderzy mogą nauczyć się od szefa mafii?

Czy jest coś, czego lider może nauczyć się od szefa mafii? Jeśli odsuniemy na bok nielegalną działalność bohaterów „Ojca chrzestnego” czy "Rodziny Soprano”, otrzymamy obraz całkiem sprawnie funkcjonującej organizacji działającej w warunkach konkurencji i niepewności oraz dylematów, które spotykamy na co dzień również w naszych biznesach. 

Wyświetl wideo ›

Jak wykorzystać zasady dynamiki Newtona, by podnieść własną produktywność?

Ciągłe zwiększanie swojej efektywności to jedno z najtrudniejszych wyzwań współczesnych pracowników.  Istnieją jednak zasady, które pozytywnie wpływają na naszą produktywność. Dowiedz się, jak podnieść efektywność, wykorzystując zasady dynamiki Newtona.

Wyświetl wideo ›

Jak dzięki emocjom wywierać pozytywny wpływ na wyniki swojej firmy?

Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?

Wyświetl wideo ›

Ile kosztuje zły humor szefa?

Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.

Wyświetl wideo ›

Wizja przedsiębiorstwa jako nieodłączny element wygrywających strategii

Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?

Wyświetl wideo ›

Misja firmy jako źródło inspiracji, siły zespołu i lojalności pracowników

Choć część liderów jest negatywnie nastawiona do określania misji przedsiębiorstwa, ma ona ogromne znaczenie w budowaniu silnej organizacji. 

Wyświetl wideo ›

Biuro na miarę ekspertów

Lokalizacja pierwsza: księgowi na zacisznym poddaszu w pobliżu biura zarządu. Lokalizacja druga: tryskający kreatywnością marketingowcy na własnym open space. Tak w uproszczeniu wyglądała rzeczywistość krakowskiego oddziału Grupy Nowy Styl.

Wyświetl wideo ›

Planowanie strategiczne w twojej firmie

Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie. 

Wyświetl wideo ›

Przyjaźń, biznes i technologie

Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.

Wyświetl wideo ›

Dobra strategia to tylko połowa sukcesu

Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoim pracownikom brakuje zaangażowania. 3 pułapki motywacji

Wielu pracowników ma kłopoty z zaangażowaniem, czego przyczyną może być uleganie jednej z tzw. pułapek motywacji. Na czym one polegają oraz jak menedżerowie mogą wspierać zespół w ich pokonywaniu?

Wyświetl wideo ›

Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]

Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?

Wyświetl wideo ›

Jak efektywniej pracować? 4 sprawdzone sposoby na lepszą koncentrację

Czy ktoś lub coś kradnie wciąż twój czas i uwagę? Nawet co 40 sekund nasze skupienie jest wystawiane na próby przez liczne bodźce. Oto 4 strategie na skuteczną koncentrację. 

Wyświetl wideo ›

Wyzwania są sercem biznesu [WYWIAD]

Dyrektor zarządzający marki Wedel, Maciej Herman, opowiada o swojej drodze zawodowej i najtrudniejszych wyzwaniach, z którymi mierzył się w ostatnich latach. Dzieli się również wskazówkami dla menedżerów i odpowiada na pytanie o kluczowe jego zdaniem kompetencje nowoczesnego lidera.

Wyświetl wideo ›

Jak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?

Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.

Wyświetl wideo ›

6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”

Każdy lider ma swój indywidualny styl przywództwa. Daniel Goleman, twórca koncepcji inteligencji emocjonalnej, wytypował sześć podstawowych rodzajów przywództwa stosowanych przez współczesnych liderów. Czym charakteryzuje się każdy z nich? Który najlepiej opisuje ciebie lub twojego szefa? I co ma do tego wszystkiego… „Gra o Tron”? Okazuje się, że ten popularny serial zaskakuje nie tylko wieloma zwrotami akcji, ale także… cennymi lekcjami dla liderów!

Wyświetl wideo ›

Czy pracownicy powinni do ciebie przychodzić z problemami?

„Jeśli w mojej firmie dzieje się coś złego, to chcę o tym wiedzieć”. Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem? Dowiedz się, czy będąc liderem, powinieneś angażować się w każdy pojawiający się problem.

Wyświetl wideo ›

Rynek pracownika. Walka o talenty

Coraz więcej organizacji zmaga się dziś z problemem niedoboru pracowników i koniecznością ciągłej walki o talenty. Co zrobić, by nie polec w wyścigu o najlepszych specjalistów na rynku? Jak powinna zmienić się rola HR w tej sytuacji? 

Wyświetl wideo ›

E-learning, który działa – studium przypadku Jeronimo Martins Polska

Doskonalenie umiejętności językowych przynosi korzyści pracownikom i samej organizacji. Firmy chętnie więc oferują takie benefity, choć nie zawsze są zadowolone z efektów tych inwestycji.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?

Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom. 

Wyświetl wideo ›

Uważaj na emocjonalne fałszerstwa

To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem? 

Wyświetl wideo ›

Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]

Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?

Wyświetl wideo ›

Jak przekazywać krytykę tak, by inni byli nam za nią wdzięczni?

Niejeden lider ma problem z przekazywaniem konstruktywnej krytyki swoim pracownikom. Wielu z nich w ogóle tego nie potrafi, a to negatywnie odbija się na całym zespole.

Wyświetl wideo ›

Rozpraw się z małpą, która kradnie twój czas

Wszyscy menedżerowie narzekają na jedną rzecz: chroniczny brak czasu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się, że wszystkiemu winna jest pewna sprytna małpa… Dowiedz się, co to za koczkodan i jak się go pozbyć. 

Wyświetl wideo ›

Transformacja marki osobistej w pięciu krokach

Każdy z nas ma markę osobistą, ale czy kreujemy ją w świadomy sposób? Zmiana w życiu zawodowym jest dobrą okazją, by niejako wymyślić siebie na nowo. Jak sprawić, by nasz wizerunek był spójny z naszą przeszłością i nowym kierunkiem, jaki chcemy obrać?

Wyświetl wideo ›

Pewny przewodnik na niepewnym rynku

W błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej samodzielne poszukiwanie szans inwestycyjnych może stanowić niezwykle skomplikowane wyzwanie. Zmiennych mogących wpłynąć na powodzenie przedsięwzięcia jest mnóstwo.

Wyświetl wideo ›

Jak inwestować, żeby zarobić? [WEBINARIUM]

Lokata, nieruchomości, akcje czy złoto? Gdzie warto ulokować zgromadzone środki, zwłaszcza w obliczu zmiennej sytuacji giełdowej? Jak inwestować bezpiecznie, a jednocześnie z dużym zyskiem? Poznaj rady ekspertów.

Wyświetl wideo ›

Biznes mądry przed szkodą [DEBATA]

Coraz więcej organizacji uznaje CSR za istotny element budowania przewagi rynkowej. Jakie trendy w tym obszarze są najbardziej widoczne? Co stanowi największe wyzwanie dla firm? Poznaj opinie uczestników debaty redakcyjnej.

Wyświetl wideo ›

Neuronauka w służbie wydajności [WYWIAD]

Czy wiedza na temat mózgu może zrewolucjonizować podejście do kierowania zespołem lub zarządzania własnym czasem? Okazuje się, że tak.

Wyświetl wideo ›

Webinarium: Zarządzaj przez fakty!

Dobrze znane powiedzenie „czas to pieniądz” w warunkach biznesowych nabiera nowego wymiaru. Decyzja biznesowa podjęta na podstawie rzetelnej informacji to bez wątpienia waluta XXI wieku.

Wyświetl wideo ›

Jak odchudzić siły sprzedaży?

Potrzeba optymalizacji kosztów sprzedaży skutkuje często radykalnymi decyzjami menedżerów. Szybko okazuje się jednak, że decyzje te przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jak uniknąć błędów w tym zakresie? Poznaj 3 praktyczne wskazówki. 

Wyświetl wideo ›

Zwiększ sprzedaż dzięki innowacyjnym technologiom!

PREMIUM

Firmy z całego świata poszukują innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które pozwoliłyby przyciągnąć nowych klientów. Można to osiągnąć tylko przez efekt zaskoczenia, który z pewnością zapewni rewolucyjna technologia hologramowa.

Wyświetl wideo ›

Jak zaplanować dalszy rozwój kariery i sięgnąć po stanowisko menedżerskie?

PREMIUM

Masz duże ambicje i nie chcesz przez kolejne lata pracować nad tymi samym projektami? Myślisz o osobistym rozwoju, ale nie wiesz, jak – krok po kroku – zaplanować swoją dalszą ścieżkę zawodową? Obejrzyj webinarium i skorzystaj z cennych rad dr. Witolda Jankowskiego.

Wyświetl wideo ›

Jak pracować z osobą, która wciąż manipuluje?

Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?

Wyświetl wideo ›

Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.

Wyświetl wideo ›

Potraktuj krytykę jako formę coachingu

Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.

Wyświetl wideo ›

Jak negocjować wynagrodzenie podczas rekrutacji?

„Jakie są Pani/Pana oczekiwania finansowe?” – to pytanie, przez które często tracimy pewność siebie podczas rekrutacji. Dlaczego tak się dzieje? Poznaj sześć mitów, które sprawiają, że dobrowolnie rezygnujemy z negocjacji wynagrodzenia.

Wyświetl wideo ›

Inteligentne przedsiębiorstwa 2020: polskie doświadczenia, światowe osiągnięcia

Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje?

Wyświetl wideo ›

Silne sojusze w niepewnych czasach

Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.

Wyświetl wideo ›

Private equity [DEBATA]

O specyfice inwestycji private equity i venture capital rozmawiają eksperci zaproszeni przez redakcję "Harvard Business Review Polska".

Wyświetl wideo ›

Kodowanie sukcesu - jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach?

Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!

Wyświetl wideo ›

Czym jest potencjał pracowników w praktyce? [DEBATA]

Biznes dynamicznie się zmienia, zmieniają się także oczekiwania, które pracodawcy stawiają kandydatom do pracy. Kto powinien być zaangażowany w proces rekrutacji, aby zapewnić przeprowadzenie należytej oceny kandydata?

Wyświetl wideo ›

Anna Szmilewska: boiska, hotele i zwierzęta w firmie, czyli odpowiedź deweloperów na potrzeby klientów

Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru?

Wyświetl wideo ›

Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia

Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?

Wyświetl wideo ›

Jak pokonać bariery hamujące sukcesy działów kadrowo-płacowych i HR?

W jakim kierunku zmierzają obecnie działy HR i na jakie bariery napotykają? Przed jakimi wyzwaniami stają działy kadrowo‑płacowe polskich firm – na rynku polskim i międzynarodowym? Jakie są trendy i wyzwania dla polskich firm na dziś?

Wyświetl wideo ›

Firma marzeń, czyli jak wygrać wojnę o talent [WEBINARIUM]

Obejrzyj webinarium i dowiedz się, jak zbudować firmę marzeń, przyciągającą najlepszych pracowników. 

Wyświetl wideo ›

Transformacja cyfrowa – klucz do przewagi konkurencyjnej na rynku [WEBINARIUM]

Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Wyświetl wideo ›

Biuro: pole bitwy [DEBATA]

Czy dzięki temu, jak wygląda przestrzeń biurowa twojej firmy, możesz pozyskać utalentowanych pracowników?

Wyświetl wideo ›

Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu

Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!

Wyświetl wideo ›

Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować

W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?

Wyświetl wideo ›

Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów

Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.

Wyświetl wideo ›

Sztuka życia: relacja ze spotkania biznesowo-inspiracyjnego

Ale czy jesteśmy w stanie podać satysfakcjonującą definicję sukcesu życiowego? Jaką drogę powinniśmy obrać, by go osiągnąć?

Wyświetl wideo ›

Kai Bandilla: Walka o marżę

21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.

Wyświetl wideo ›

Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji

14 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się czwarta – i ostatnia – konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2017. Tematem przewodnim była rekrutacja najlepszych pracowników.

Wyświetl wideo ›

Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

25 października 2017 r. odbyła się w Warszawie konferencja „Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą”. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School.

Wyświetl wideo ›

Automatyzacja z myślą o kliencie

Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.

Wyświetl wideo ›

Wydruk bezpieczny i wydajny

Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.

Wyświetl wideo ›

Technologia w służbie fitness

Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Wyświetl wideo ›

Technologia w służbie fitness

Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Wyświetl wideo ›

Jak łączyć elastyczność z bezpieczeństwem IT

O tym jak połączyć bezpieczeństwo z elastycznością i prostotą obsługi rozwiązań technologicznych mówi szef zespołu inżynierów wsparcia sprzedaż w firmie VMware.

Wyświetl wideo ›

Outsourcing pod presją algorytmów

PREMIUM

Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.

Wyświetl wideo ›

Czasem warto postać przy biurku

PREMIUM

O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka się na zagranicznych rynkach, z prezesem Grupy Nowy Styl rozmawiał Paweł Kubisiak.

Wyświetl wideo ›

Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

5 września 2017 r. po raz pierwszy w Polsce swoją wiedzą podzielił się dr Byron Sharp - prekursor marketingu bazującego na dowodach.

Wyświetl wideo ›

Bądź zwinny albo zgiń

PREMIUM

Firmy logistyczne muszą obserwować otoczenie, być elastyczne i gotowe do wdrażania nowych rozwiązań.

Wyświetl wideo ›

Tomasz Blicharz: Branża finansowa ma przed sobą dwa duże wyzwania

Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.

Wyświetl wideo ›

Gianpiero Petriglieri: Organizacja dla myśliwych i eksploratorów

Zapytaliśmy profesora Gianpiero Petriglieriego o to, na jakich fundamentach oprzeć przywództwo w firmie i jak budować zespoły, aby sprostać wyzwaniom współczesności.

Wyświetl wideo ›

Bogusz Parzyszek: Biura potrzebują swojej historii

Aranżacja biura jest dla firm decyzją biznesową, która ma realny wpływ na rozwój organizacji.

Wyświetl wideo ›

Dr Frank Cespedes: Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Wyświetl wideo ›

Stefan Batory: nie rezygnuj na dzień przed sukcesem

„Staram się zarazić słuchaczy optymizmem i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych”, przekonuje Stefan Batory, twórca aplikacji Booksy i platformy iTaxi.

Wyświetl wideo ›

Łowca jednorożców

PREMIUM

O sukcesie najpopularniejszego komunikatora na świecie, skutecznej strategii inwestycyjnej, polskich start-upach i przedsiębiorcach z pokolenia X opowiada Morten Lund.

Wyświetl wideo ›

Jerzy Owsiak: zaangażowanie budowane na autentyczności

Jedną z najważniejszych cech wybitnego lidera, jest umiejętność słuchania ludzi, przekonuje najsłynniejszy polski filantrop.  

Wyświetl wideo ›

Jakim wyzwaniom musi dziś sprostać CFO? [DEBATA]

Jakim wyzwaniom muszą sprostać CFO w obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającej się gospodarki światowej?

Wyświetl wideo ›

Filip Thon: przyszłość należy do energetyki niskoemisyjnej

Od kilku lat na znaczeniu zyskują odnawialne źródła energii. Jednak polityczne zawirowania w Europie i Stanach Zjednoczonych zdają się spowalniać ten trend.

Wyświetl wideo ›

Dlaczego strategia sprzedaży wielokanałowej jest tak ważna?

Żeby stworzyć efektywny kanał sprzedaży, należy przede wszystkim określić preferencje naszej grupy docelowej.

Wyświetl wideo ›

Ian Michels: nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu

Nie możesz bezczynnie czekać, ponieważ na twojego klienta cały czas wywierany jest wpływ.

Wyświetl wideo ›

Szersza perspektywa dzięki różnorodności

PREMIUM

Zapewnienie większego zróżnicowania na wyższych stanowiskach kierowniczych może zwiększać konkurencyjność całej organizacji. 

Wyświetl wideo ›

Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Jako redaktorka „Elle Decoration” doradzała w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes pojawił się, gdy okazało się, że na rynku e-commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment.

Wyświetl wideo ›

Michał Urbaniak: sztuka dobrych wibracji

Zadaniem lidera jest rozpoznać indywidualne zdolności w członkach zespołu, przekonuje jeden z najsłynniejszych polskich jazzmanów.

Wyświetl wideo ›

Polak w gronie najlepszych światowych liderów

W wyjątkowym programie 15 Coaches udział weźmie Paweł Motyl, współzałożyciel i dyrektor ICAN Leadership Lab.

Wyświetl wideo ›

Lepiej popełniać błędy, niż rezygnować z eksperymentów

PREMIUM

O tym, jak tworzyć unikalną ofertę wartości, rozmawiamy z Aleksem Osterwalderem, jednym z czołowych teoretyków biznesu na świecie.

Wyświetl wideo ›

Sprzedaż konsultacyjna, czyli trudna sztuka doradzania

Gdy walka cenowa zatacza szerokie kręgi, firmy poszukują alternatywnych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów.

Wyświetl wideo ›

Grupa Żywiec obala 10 mitów branży piwnej

Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej, obalającej niektóre mity branży piwnej. Jaki rezultat przyniosła ta zmiana?

Wyświetl wideo ›

Jak być zwinnym sprzedawcą? Obejrzyj webinarium!

Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.

Wyświetl wideo ›

Buyer persona: dlaczego warto stworzyć profil idealnego klienta?

Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.

Wyświetl wideo ›

Efektywna komunikacja: jak rozwijać jedną z najważniejszych kompetencji liderów?

Choć 90% liderów zespołów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacji, to tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych.

Wyświetl wideo ›

„Chmurofobia” to próba obrony starego porządku

Wielu grupom naprawdę zależy, abyśmy nie przestawali się bać chmury.

Wyświetl wideo ›

Alex Osterwalder: innowator skupiony na prostocie

Dobre firmy tworzą wspaniałe modele biznesowe. Wyróżniające się firmy stale je poprawiają – przekonuje Alex Osterwalder.

Wyświetl wideo ›

Jak zbudować inteligentną organizację?

 W każdej epoce dominuje określona forma organizacji. Jedną z ciekawszych klasyfikacji przedstawił Frederic Laloux w książce

Wyświetl wideo ›

Biznes wybiera Harvard, Harvard wybiera Polskę [ZAPROSZENIE]

Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.

Wyświetl wideo ›

Kto zabija Twoją kreatywność?

Wyjątkowa rozmowa z Andrew Grantem, autorem książki "Who killed creativity... And how can we get it back".

Wyświetl wideo ›

7 zasad mitologizacji marki

Na czym polega siła i uniwersalność opowieści? O storytellingu jako sposobie na wyróżnienie marki.

Wyświetl wideo ›

Firmy wychodzą z kryzysu

Badania przeprowadzone pod koniec 2009 r. przez PricewaterhouseCoopers pokazują, że wychodzimy z kryzysu, a nastroje wśród liderów biznesu poprawiają się. Panuje przekonanie, że najgorsze mamy za sobą. Przezsów firm nadal cechuje jednak duża doza ostrożności w podejmowaniu decyzji. Obejrzyj wywiad z Olgą Grygier-Siddons, prezesem PricewaterhouseCoopers w  Polsce.

Wyświetl wideo ›