Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.
Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Prezes zakładu wytwórczego Krzewiński chce postawić na zwiększenie efektywności linii produkcyjnych. Boi się jednak, że wprowadzając nowe rozwiązania straci najbardziej doświadczonych pracowników.
Producent mebli współpracujący z dużą siecią detaliczną spodziewa się presji kosztowej w związku z trendami rynkowymi i kierunkami zmian w branży. Pomocy szuka w technologii.
Pruski dryl to już w wojsku przeszłość. Współczesna armia spłaszcza struktury, dając więcej swobody decyzyjnej oficerom i podoficerom liniowym niższych szczebli i otwierając się na działania niekonwencjonalne.
Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?
Prezes międzynarodowej firmy oferującej oprogramowanie staje przed dylematem, czy modernizację przeprowadzić szybko, czy rozłożyć ją w czasie.
Innowacje technologiczne pojawiają się szybciej, niż współczesne organizacje są w stanie je przyswajać i wdrażać.
Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Wśród 28 krajów Unii Europejskiej Polska znajduje się na odległym 20. miejscu, jeśli chodzi o innowacyjne wykorzystanie danych cyfrowych.
Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Opowiada o tym Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media.
Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.
Prof. Piotr Moncarz od 30 lat wykłada na Uniwersytecie Stanforda. Jest światowej sławy ekspertem w dziedzinie badania katastrof.
O tym, jak nowoczesne rozwiązania z obszaru automatyzacji i sztucznej inteligencji zmieniają biznes, oraz o atutach polskiego rynku pracy mówi Omar Abbosh - Chief Strategy Officer w firmie Accenture.
Dubaj, choć odległy geograficznie i kulturowo, może okazać się wielką szansą dla polskiej firmy Hebert.
Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.
Wywiad z Markiem Robergem o tworzeniu zespołów sprzedażowych generujących stabilny wzrost przychodów.
Przedsiębiorcy działający na polskim rynku niechętnie przekazują firmowe stery własnym pracownikom – wynika z badań przeprowadzonych przez ICAN Research.