ICAN STRATEGIC SALES LEADERSHIP™ 2023/24

Praktyczna alternatywa dla studiów MBA - osiągnij mistrzostwo w zarządzaniu firmą, zespołem i własną efektywnością.

Grafika szkolenia
12 dwudniowych sesji
Lokalizacja:
Warszawa Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań
Okładka broszury

Szkolenie dla managerów z zarządzania zespołem i firmą

Chcesz rozwijać się, zdobyć nowe kompetencje i awansować, ale czujesz, że studia są zbyt teoretyczne albo nie możesz poświęcić na nie aż 2 lat? Poznaj szkolenie ICAN Management™ - praktyczną i szybszą alternatywę dla programów MBA!

ICAN Management™ to szkolenie dla managerów, które pokazuje, jak patrzeć na rozwój organizacji w sposób całościowy, integrując różne funkcje biznesowe: przywództwo, strategię, sprzedaż i komunikację. Pozwoli Ci rozwinąć kluczowe umiejętności menedżerskie potrzebne do zarządzania firmą, zespołem i własną efektywnością. To tylko 12 zjazdów raz w miesiącu, dzięki czemu w łatwy sposób pogodzisz rozwój z obowiązkami zawodowymi.

Pobierz broszurę

Czy wiesz, że...

40,4%

absolwentów uzyskało większe zarobki po ukończeniu szkolenia

71,9%

uczestników odnotowało zwiększenie efektywności w zarządzaniu zespołem i realizacji celów

77,2%

managerów uważa, że poznane narzędzia pozwoliły im zwiększyć skuteczność organizacji

Porównaj ICAN ManagementTM z MBA

Zapoznaj się z infografiką porównującą Management™ i studia MBA pod kątem kosztów, jakości przekazywanej wiedzy, rezultatów i możliwości, jakie zyskasz po ich ukończeniu. Przekonaj się sam, co lepiej wybrać, jeśli zależy Ci na praktycznym rozwoju i realnych efektach!

Zobacz całą infografikę

Podgląd infografiki

Korzyści ze szkolenia dla managerów

Na rozwoju kompetencji managera skorzysta cała firma, co pozytywnie wpłynie na Wasze wyniki biznesowe.

Grafika - korzyści dla managera

Korzyści dla managera

Zdobędziesz kluczowe kompetencje menedżerskie pod okiem doświadczonych praktyków biznesu. Rozwiniesz się jako lider, a Twoja kariera nabierze tempa i zaowocuje sukcesami.

  • Zyskasz wiedzę i narzędzia gotowe do wdrożenia z obszarów: zarządzania zespołem i firmą, strategii, sprzedaży, komunikacji i marketingu. Dzięki temu całościowo spojrzysz na procesy w firmie, co pozwoli Ci wyeliminować bariery wzrostu i usprawnić współpracę.
  • Otrzymasz wsparcie w rozwoju, w tym dostęp do platformy wiedzy. Do każdych zajęć przygotowaliśmy dodatkowe materiały: nagrania i moduły szkoleniowe z certyfikatem.
  • Zdiagnozujesz własny styl przywództwa, co pozwoli Ci być lepszym liderem. Skutecznie zmotywujesz pracowników, a także będziesz cieszyć się zaufaniem i szacunkiem zespołu. Udoskonalisz zdolności komunikacyjne i zbudujesz świetny team.
  • Będziesz podejmować dobre decyzje biznesowe, które przełożą się na lepsze wyniki firmy i umacnianie jej pozycji. Twoi przełożeni na pewno docenią Twój trafny osąd i inicjatywę.
Grafika - korzyści dla firmy

Korzyści dla firmy

Menedżer lepiej zrozumie funkcjonowanie Twojego biznesu zarówno od strony strategicznej, jak i ekonomicznej. Przełoży się to na przemyślane działania zwiększające konkurencyjność firmy.

  • Dobry, przeszkolony manager to mniejsze ryzyko błędów, które kosztują firmę pieniądze, czas i reputację. Zmniejszy się rotacja i liczba odejść pracowników z powodu nieumiejętnego zarządzania przez lidera.
  • Działania managera będą wspierać realizację ogólnej strategii firmy, w tym osiąganie celów, wytyczanie kierunków rozwoju, pozyskiwanie klientów.
  • Menedżer poczuje się doceniony możliwością rozwoju, a to zwiększy jego zaangażowanie i inicjatywę. To więcej nowych pomysłów na wzrost firmy.
  • Bezpieczna inwestycja w rozwój managera – oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia, jeśli nie spełni ono oczekiwań. Gwarantujemy jakość i realne efekty.
Grafika - korzyści dla zespołu

Korzyści dla zespołu

Kompetencje lidera przekładają się bezpośrednio na efektywność zespołu. Skuteczny manager wydobędzie w pełni potencjał zespołu i zmotywuje do lepszych wyników.

  • Będą lepiej zarządzani i wspierani przez managera, co zwiększy ich motywację, zaangażowanie i lojalność wobec firmy.
  • Jasno określone cele, zasady i misja zespołu pozwolą pracownikom poczuć się pewniej i skoncentrować na właściwych działaniach, które przynoszą dobre rezultaty.
  • Rozwiną się zawodowo dzięki przemyślanej strategii rozwoju talentów, opracowanej przez managera.
  • Menedżer zapewni pracownikom dobrą komunikację i przepływ informacji, co pozwoli uniknąć nieporozumień i błędów, obniżających efektywność i chęć współpracy.

Dla kogo jest szkolenie ICAN Management™

Podczas programu spotkasz managerów o podobnym stażu, z którymi wymienisz cenne doświadczenia i kontakty biznesowe.

Kup szkolenie
Ikonka człowieka

Dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje firmy przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod zarządzania.

Ikonka biurowców

Dla managerów poszczególnych działów, awansowanych do zarządu lub stojących przed taką perspektywą.

Ikonka rosnących akcji

Dla osób zarządzających firmami, które poszukują formalnego wykształcenia menedżerskiego (bez względu na wiek).

Ikonka biretu absolwenta

Dla absolwentów akademickich programów biznesowych, którzy uznali, że potrzebują więcej praktycznych narzędzi zarządzania.

Historie liderów, którzy odnieśli sukces z ICAN

Przeczytaj, co uczestnicy osiągnęli dzięki udziałowi w ICAN Management™ i za co cenią szkolenie.

Grupa Chem International

Fotografia - Artur Urbaniak

ARTUR URBANIAK

Dyrektor Handlowy

Aktualna, praktyczna wiedza, case study, narzędzia wdrożeniowe i ćwiczenia – to najważniejsze atuty programów rozwojowych ICAN Instutite, które przekonały mnie do udziału w kolejnym szkoleniu. Jeśli ktoś zastanawia się nad szerszym i głębszym programem niż MBA, to zdecydowanie polecam ICAN!

TIM SA

Fotografia - Krzysztof Folta

KRZYSZTOF FOLTA

prezes i założyciel Grupy

Od ponad dwudziestu lat korzystam z usług ICAN Institute. Jestem jednym z pierwszych absolwentów programu Management™ w Polsce. Moja firma TIM SA. znacząco urosła od czasu mojego uczestnictwa w tym programie i jest dzisiaj spółką giełdową. Rozwój wymaga odpowiedniej kadry menedżerskiej. Dlatego od lat wysyłam swoich managerów na programy ICAN na różnych poziomach. Jako absolwent, szczególnie polecam program Management™, który odpowiada na potrzeby i wyzwania praktyków biznesu!

Maria Sklodowska-Curie National Research Institute of Oncology

Fotografia - Łukasz Kutrzeba

ŁUKASZ KUTRZEBA

Commercialization Team Leaderr

Program Management™ jest mocno narzędziowy. O jego praktyczności może świadczyć fakt, że krótko po jego zakończeniu miałem już okazję korzystać z narzędzi zdobytych podczas sesji, m.in. z poradnika rekrutacyjnego. Zdecydowanie poleciłbym ten program każdemu managerowi na każdym szczeblu kariery, nie tylko żeby nauczyć się czegoś nowego, ale także by podzielić się swoją wiedzą z innymi.

Carefleet SA (Grupa Crédit Agricole)

Fotografia - Anna pawłowicz

ANNA PAWŁOWICZ

Procurement Manager

Management™ pomógł mi zupełnie inaczej spojrzeć na zawodowe wyzwania. Przyjazna atmosfera podczas zajęć, świetni prowadzący i wartościowe treści przekazywane w przystępny sposób ułatwiły przyswojenie niezwykle praktycznej wiedzy. Ciągłe odniesienia do realnych sytuacji biznesowych rozjaśniły mi ważne kwestie z zakresu komunikacji, negocjacji czy podejmowania decyzji. Wiele usłyszanych sugestii i wskazówek towarzyszy mi do dziś w codziennej pracy.

INTEC AUTOMATION SP. Z O.O.

Fotografia - Janusz Budziak

JANUSZ BUDZIAK

dyrektor Działu Automatyki Przemysłowe

Zanim trafiłem na Management™, ukończyłem kilka kierunków studiów podyplomowych oraz uzyskałem tytuł MBA. Brakowało mi jednak „klamry” spinającej całą poznaną wiedzę. Program ICAN Institute bardzo mi w tym pomógł, ponieważ nauczył mnie, jak stosować zdobytą wiedzę. Zarekomendowałbym udział w nim każdemu managerowi, który chce być lepszym liderem. Program ten, oprócz solidnej wiedzy i umiejętności, daje jeszcze coś bezcennego: możliwość autorefleksji i analizy tego, co i jak można poprawić w swoim sposobie zarządzania.

Program szkolenia dla managerów

Zobacz, czego się dowiesz i jakie kompetencje zdobędziesz.

SESJA 1

Strategia: nowy model w szybkim i turbulencyjnym świecie

Dowiesz się, czym jest strategia firmy na poziomie firmy, funkcji biznesowej i zespołu. Poznasz metody tworzenia wygrywających strategii – od określenia misji i wizji firmy po jej wdrożenie w życie. Eksperci prowadzący sesję pokażą Ci, jak powinien wyglądać proces formułowania strategii dla dużych, średnich i małych firm. Poznasz odpowiedzi na kluczowe dylematy związane z tworzeniem strategii. Przekonasz się także, dlaczego strategia nie polega tylko na dodawaniu aktywów i projektów, ale to także sztuka pozbywania się ich.

SESJA 2

Tworzenie wygrywających strategii: narzędzia i kluczowe elementy

Nauczysz się przeprowadzać analizę strategiczną i tworzyć profil konkurencyjny, pozwalający zidentyfikować mocne i słabe strony firmy na tle jej branży i otoczenia biznesowego. Dowiesz się, jak identyfikować czynniki oddziałujące na branże i firmę oraz jak określać, które z nich są szansą, a które zagrożeniem. Poznasz cztery rodzaje niepewności i sprawdzisz, czy możesz nimi zarządzać. Przećwiczysz także metodę scenariuszy do oceny sytuacji firmy i jej przyszłości, która pomoże Ci przewidzieć zmiany w Twoim środowisku biznesowym i odpowiednio przygotować się na nie.

SESJA 3

Strategia firmy a strategia kapitału ludzkiego: operacjonalizacja i wdrożenie

Poznasz metodę czterech pól, która pomoże Ci określić, jakich ludzi potrzebujesz w kontekście swojej strategii. Nauczysz się przekładać cele strategiczne na zadania zespołu i pojedynczych pracowników. Dowiesz się, na czym polega „luka strategiczna” i jak z nią walczyć. Przećwiczysz metodę OKR (Objectives and Key Results) do ustalania celów w dużych, średnich i małych firmach oraz do oceny wyników pracowników. Prześledzisz także wzlot i upadek metod MBO (zarządzanie przez cele) i BSC (strategiczna karta wyników), a także dowiesz się, czy warto je stosować.

SESJA 4

Skuteczne przywództwo: wymiar organizacyjny i indywidualny

Sprawdź, jaki jest Twój styl przewodzenia i czy na pewno jest to model najefektywniejszy dla Twojego zespołu i organizacji. Poznasz style przywódcze według Daniela Golemana i sprawdzisz, w których sytuacjach są przydatne i warto je stosować, a kiedy nie. Dowiesz się także, czym różni się przywództwo od zarządzania. Uzupełnisz swoją codzienną praktykę o proste rozwiązania, które od razu przełożą się na Twoją skuteczność w roli lidera. Nowe umiejętności przećwiczysz podczas symulacji biznesowej związanej z zarządzaniem zespołem.

SESJA 5

Pracownicy jako kluczowy czynnik sukcesu firmy: pozyskanie, rozwój i zaangażowanie

Poznasz sposoby na przeprowadzanie udanych kampanii wizerunkowych i szybkie, efektywne pozyskanie wartościowych kandydatów. Dowiesz się, jak przyciągać do firmy prawdziwe talenty w obliczu ostrej konkurencji i rynku pracownika. Otrzymasz metody zarządzania wielopokoleniowym zespołem (millenialsi, baby boomers, Y i zetki) oraz budowania kultury zaangażowania i odpowiedzialności. Zmierzysz się także z case study. Dowiesz się także, co oznacza marka pracodawcy w malej, średniej i dużej firmie oraz jak ją budować.

SESJA 6

Zarządzanie zespołami i wprowadzanie zmian

Poznasz etapy powstania zespołu oraz otrzymasz metody ustalania misji i zasad w zespole, które zapewnią wysokie zaangażowanie i dobrą współpracę. Pod okiem trenera przećwiczysz przekazywanie zasad zespołowi. Otrzymasz także metody do analizy funkcjonowania zespołu w kontekście oceny wyników i zgodności działania z zasadami. Nauczysz się wspierać komunikację w zespole i zapewnić efektywny przepływ informacji. Dowiesz się, jak zarządzać konfliktem w zespole i osiągać porozumienie. Poznasz różne rodzaje zmian oraz model zarządzania zmianą Levina.

SESJA 7

Marketing strategiczny: analiza, planowanie i realizacja

Na tej sesji poznasz podstawy nowoczesnego marketingu i podejście oparte na danych. Dowiesz się, jak zapewnić spójność między strategią marketingową, sprzedażową i ogólną firmy, a także jak jest podział pracy między działami marketingu i sprzedaży. Nauczysz się segmentować klientów i wybierać właściwą strategię targetowania klientów (od specjalizacji jednosegmentowej do szerokiego pokrycia rynku). Dowiesz się, jak rozwijać markę firmy i sprawić, że będzie silna i godna zaufania w oczach klientów B2B i B2C zależnie od profilu działania Twojej firmy.

SESJA 8

Klient jako centrum przychodów i zysków: od zrozumienia klienta do klientocentryczności

Zrozumiesz swojego klienta w perspektywie neuronauki, czyli wiedzy o mózgu – co tak naprawdę motywuje ludzi do zakupów, co stanowi dla nich wartość w procesie zakupowym, jak klienci podejmują decyzje zakupowe oraz jakie emocjonalne i racjonalne powody kierują ich zachowaniami. Tę wiedzę przekujesz na lepsze dopasowanie oferty do klienta, co przełoży się na większą liczbę transakcji w B2B i B2C. Dowiesz się także, jak budować lojalność konsumenta i zarządzać nią, a także jakich błędów unikać przy tworzeniu programów lojalnościowych.

SESJA 9

Nowoczesne media i nowe technologie a pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwój wartości klienta

Dowiesz się, jak docierać do większej liczby klientów dzięki sieciom społecznościowym i najróżniejszym portalom. Zyskasz wiedzę, która pomoże zaistnieć Twojej firmie w sieci oraz zmierzyć zwrot z inwestycji i efekty działań w nowych mediach. Otrzymasz wskazówki, jak zarządzać kryzysem w social mediach, ratować reputację i reagować w czasie rzeczywistym w kontekście PR. Poznasz takie podstawy optymalizacji działań w wyszukiwarkach internatowych (SEO i SEM) oraz automatyzacji marketingu z jednoczesnym dbaniem o jakość leadów sprzedażowych.

SESJA 10

Rola analizy ekonomicznej w budowie wartości firmy

Dowiesz się, czym jest wartość firmy i co ją tworzy, a co niszczy. Poznasz różne modele budowy wartości organizacji i nauczysz się wybierać odpowiedni model dla Twojej firmy. Pod okiem doświadczonego eksperta opanujesz podstawy analizy ekonomicznej, finansowej i wskaźnikowej oraz budżetowania i planowania finansów. Dzięki temu lepiej zrozumiesz funkcjonowanie biznesu i zależności między Twoimi działaniami a finansami firmy. Podczas symulacji (gry biznesowej) przećwiczysz, jak poszczególne decyzje menedżerskie wpływają na wynik finansowy firmy.

SESJA 11

Analiza ekonomiczna projektów i przedsięwzięć

Nauczysz się oceniać, czy projekty są opłacalne pod kątem kosztów i zysków, jakie mogą wygenerować. Poznasz podstawowe metody oceny: okres zwrotu (payback period), wewnętrzna stopa zwrotu (internal rate of return) i wartość zaktualizowana netto (net present value). Opanujesz także zarządzanie kosztami. Dzięki praktycznej wiedzy unikniesz typowych problemów z oceną projektów i pułapek. Pozwoli Ci to blokować projekty nieprzynoszące zysków lub obarczone ryzykiem i skupić się na tym, co przynosi zysk dla firmy.

SESJA 12

Od komunikacji do negocjacji

Zdobędziesz umiejętności perswazyjne i negocjacyjne niezbędne na stanowisku menedżerskim. Poznasz techniki, które pozwolą Ci skutecznie komunikować się z pracownikami i kadrą zarządzającą, unikając nieporozumień i opóźnień w realizacji celów. Dowiesz się, na czym polega produktywny dialog biznesowy i staniesz się lepszym negocjatorem dzięki niezawodnym strategiom i technikom, których nauczysz się od eksperta. Ponadto weźmiesz udział w najbardziej emocjonującym warsztacie programu ICAN Management™ i zobaczysz, jak sprawdzisz się w negocjacjach na szczycie.

Pobierz bezpłatną broszurę i sprawdź szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe materiały do każdej sesji.

Pobierz broszurę
Broszura full

Poznaj naszych ekspertów

To właśnie oni: uznani praktycy, badacze i liderzy będą pracować z Tobą w trakcie naszego szkolenia.

portret Dr Witold Jankowski

Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

portret Andrzej Jacaszek DBA

Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret Paula Wąsowska, DBA

Paula Wąsowska, DBA
Ekspertka w obszarze strategii, nowych technologii, perswazji i komunikacji biznesowej

portret Krzysztof Sobieszek

Krzysztof Sobieszek
Practice Lead, Business Transformation w Publicis Media Poland

portret dr Hubert Malinowski

dr Hubert Malinowski
Doktor nauk socjologicznych, psycholog społeczny, trener, coach i konsultant

portret Aleksandra Ślifirska

Aleksandra Ślifirska
Założycielka Instytutu Komunikacji Medialnej, którego misją jest edukacja z zakresu komunikacji w biznesie

portret dr Piotr Wiśniewski

dr Piotr Wiśniewski
Uznany konsultant, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu.

portret Marcin Słomski, FCAA

Marcin Słomski, FCAA
Ekspert i wykładowca ICAN Institute

Pokaż więcej

Zdobyte przez Ciebie kompetencje potwierdza certyfikat ICAN Institute

Każdy uczestnik programu rozwojowego ICAN Institute otrzyma prestiżowy certyfikat. Jest to dokument ceniony na rynku pracy i pożądany zarówno w procesach rekrutacyjnych, jak i wewnętrznych planach sukcesyjnych.

Lokalizacja szkolenia ICAN Management™

Szkolenie odbywa się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu. Dzięki lokalizacjom w największych miastach Polski nie będziesz mieć problemu z dojazdem. To także dużo mniejsze koszty związane z podróżą czy ewentualnym noclegiem.

Zajęcia są rozłożone w ciągu roku i odbywają się w cyklach środa-czwartek lub piątek-sobota. Z wyprzedzeniem zaplanujesz udział w zajęciach, a w razie potrzeby skorzystasz z możliwości odrobienia danej sesji w innym terminie. Sprawdź harmonogram szkolenia i dowiedz się, kiedy startuje grupa zajęciowa w Twoim mieście!

Okładka broszury
Witold Jankowski - gwarancja

Gwarancja jakości: zero ryzyka i zwrot kosztów

Wiemy, że inwestycja w kompleksowy, całoroczny program może wiązać się z obawami. Dlatego oferujemy Ci unikalną gwarancję jakości:

Jeśli po 2 sesjach (4 dni zajęciowe) uznasz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zrezygnować z udziału i otrzymać całkowity zwrot kosztów.

Tak, zwrócimy Ci pieniądze w 100%. Z udziałem w szkoleniu nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwości rozwoju i realne efekty.

dr Witold Jankowski

Prezes zarządu ICAN Institute

Witold Jankowski - podpis
Logo klubu absolwenta

Klub biznesowy dla absolwentów

Po ukończeniu szkolenia możesz dołączysz do Klubu Absolwenta. Nasza społeczność skupia liderów, managerów, prezesów i dyrektorów z całej Polski. To elitarna grupa osób, które stawiają na rozwój, wymianę idei i wzajemne wspieranie się. Właśnie tutaj tworzą się prawdziwe przyjaźnie, partnerstwa biznesowe i mentoring. Zobacz, że warto być z nami!

Dowiedz się więcej

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!

Często zadawane pytania

To pytanie wymaga dokładnej diagnozy problemów obecnych w Twojej karierze lub firmie. Jakiego obszaru dotyczą Twoje wyzwania? Jakie próby rozwiązań były już testowane? Co jest barierą w rozwoju? Aby dokładnie zdiagnozować swoje potrzeby rozwojowe, skontaktuj się z naszym doradcą.
Już po pierwszych sesjach szkoleniowych. Na przykład na pierwszych warsztatach programu Strategic Leadership Academy™ uczestnicy (prezesi i członkowie zarządów) mieli za zadanie „stworzyć” konkurenta, który pokonałby ich na rynku. Następnie zastanawiali się, jakie ich firmowe zasoby mogą zmniejszyć siłę rażenia rywala. Te 2 dni warsztatów pozwoliły uczestnikom spojrzeć z lotu ptaka na swoją organizację i zbudować podstawy strategiczne, na które wcześniej nie było czasu z powodu codziennej gonitwy.
To świetnie! Spotykając osoby z konkurencyjnej firmy, widzimy, jakie mają problemy i jak sobie z nimi radzą. Takich informacji nie da się uzyskać z żadnego innego źródła. To przenikanie się branż, zarówno konkurencyjnych, jak i zupełnie ze sobą nie związanych, pozwala na generowanie wyjątkowych pomysłów.
To zależy od tego, czy problem jest ujawniony czy nie. Często uczestnikom wydaje się, że pewne problemy obecne w firmie wynikają z przyczyn niezależnych od nich, podczas gdy w rzeczywistości mogą być efektem ich własnych błędów menedżerskich, luki kompetencyjnej czy stosowania zdezaktualizowanych metod zarządzania itd. Nawet jeśli problem nie zostanie od ręki rozwiązany, to na pewno zostanie poprawnie zdiagnozowany. Wspólnie znajdziemy odpowiednie sposoby i narzędzia do jego rozwiązania.
Oczywiście. Tę potrzebę realizuje nasz Klub Absolwenta, w ramach którego uczestnicy szkoleń mogą korzystać wzajemnie ze swojej wiedzy i doświadczeń. Oprócz tego każdy absolwent otrzymuje od ICAN spersonalizowane treści, dzięki którym zawsze ma pod ręką najciekawsze dla niego artykuły, raporty i analizy. Co więcej, uczestnicy szkoleń wielokrotnie tworzyli swoje własne grupy na LinkedIn lub Whatsapp w celu poszerzenia networkingu poza salę szkoleniową.
Czas to jedno z najbardziej oczywistych ograniczeń dotyczących naszych uczestników. Dlatego programy najczęściej odbywają się co 2 tygodnie lub 1 raz w miesiącu. Pozwala to złapać oddech w nauce, zastanowić się nad swoją karierą i firmą, a także usystematyzować zdobytą wiedzę i zacząć wdrażać ją w firmie, by na następnej sesji podzielić się efektami.

Wystawiamy fakturę w pierwszym dniu szkolenia. Dzięki temu firma może szybko wliczyć szkolenie w koszty. Możliwa jest płatność ratalna. Istnieje także możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, do którego pomagamy przygotować wnioski.

Do każdego szkolenia otrzymujesz gwarancję, która pozwala Ci po 1 sesji lub 2 sesjach (zależnie od programu) zrezygnować z dalszej nauki i otrzymać 100% zwrot kosztów. Możesz także zmienić program na inny, który będzie bardziej dopasowany do Twoich potrzeb.
Tak, w zależności od indywidualnych potrzeb możesz wykupić pojedyncze sesje szkoleniowe.

Zastanawiając się nad wyborem szkolenia dla managerów i kierowników, warto najpierw określić, jakie kompetencje powinni oni rozwijać. Czy będą to kompetencje miękkie, m.in. z zakresu komunikacji, motywowania, przekazywania feedbacku, odporności psychicznej lidera, czy też kompetencje twarde, związane z znajomością konkretnych metod zarządzania, ustalania celów, oceny pracowników czy podstawami analizy finansowej i ekonomicznej. Dlatego, aby wybrać najlepsze szkolenie dla pracownika, należy wziąć pod uwagę jego stanowisko, doświadczenie, etap kariery, zakres obowiązków i cele biznesowe, jakie ma realizować.

Warto wybrać szkolenia z certyfikatem, które kończy się uzyskaniem przez managera dokumentu potwierdzającego zdobycie wiedzy i kompetencji. Certyfikat jest dla firmy gwarancją, że szkolenie cechuje się wysoką jakością i poziomem merytorycznym, a dla pracownika cennym elementem do wpisania CV i narzędziem budującym jego wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.