Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, dostarczając praktyczną i aktualną wiedzę biznesową ułatwiającą menedżerom i przedsiębiorcom osiąganie sukcesów. Jesteśmy wydawcą „ICAN Management Review” i jedynym w Europie przedstawicielem „MIT Sloan Management Review”, jak również twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review” (2003-2020). Aby ułatwić liderom realizację celów zawodowych, stworzyliśmy ICAN Business Insight – serwis łączący wszystkie obszary naszych aktywności: wydawniczą, konsultingowe, szkoleniowe, badawcze oraz eventowe.
Od ponad 20 lat konsekwentnie realizujemy misję wspierania polskich przedsiębiorców i menedżerów, dostarczając im sprawdzoną wiedzę w zakresie m.in. strategii, przywództwa, zarządzania i sprzedaży. Współpracujemy z najlepszymi na świecie ośrodkami naukowo-badawczymi, tj. Harvard Business School, Stanford University, Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, Columbia Business School oraz Rotman School of Management.
Działamy na rynku od 1997 roku, dostosowujemy swoją ofertę do zmiennych warunków, ale niezmiennie we wszystkich działaniach kierujemy się naszym nadrzędnym celem. Jest nim wspieranie polskich przedsiębiorców w osiągnięciu sukcesu!
Zarząd ICAN Institute
ICAN Business Insight to platforma wiedzy dla menedżerów, która gwarantuje stały dostęp do precyzyjnie wybranych informacji i narzędzi biznesowych! Co nas wyróżnia?
Twórz z nami przestrzeń rozwoju liderów.
„ICAN Management Review” to magazyn biznesowy wydawany przez ICAN Institute, który jest częścią platformy ICAN Business Insight. Na naszym łamach prezentujemy unikalne treści biznesowe: polskie przykłady wdrożeń, know-how i case studies, a także najnowsze trendy z zakresu przywództwa, strategii i zarządzania. Nasza redakcja współpracuje z najlepszymi ośrodkami naukowo-biznesowymi na świecie, m.in. Harvard Business School, Rotman School of Management, McKinsey & Company, PwC, GrantThornton.
Przekazujemy wiedzę na światowym poziomie, poszerzoną o polski kontekst biznesowy. Czuwamy nad wartością merytoryczną i praktyczną „ICAN Management Review” podobnie jak robiliśmy to, wydając „Harvard Business Review Polska”. To nasza redakcja tworzyła ten tytuł w latach 2003-2020, a zdobytą wiedzę wykorzystuje teraz do tworzenia własnego tytułu ICAN Institute „ICAN Management Review”. Dzięki temu otrzymujesz precyzyjnie wyselekcjonowane materiały najbardziej wartościowe dla twojego biznesu, w tym najnowsze trendy oraz pogłębione analizy, których nie znajdziesz w popularnych periodykach biznesowych.
Działalność wydawnicza ICAN Institute obejmuje publikację magazynów „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”, które wraz z innymi naszymi produktami tworzą platformę wiedzy dla menedżerów ICAN Business Insight.
„ICAN Management Review” jest najnowszą pozycją w naszej ofercie wydawniczej – magazyn ukazuje się od marca 2020 r. Na jego łamach przedstawiamy unikalne treści biznesowe: polskie przykłady wdrożeń, know‑how i case studies, a także najnowsze trendy z zakresu przywództwa, strategii i zarządzania we współpracy z najlepszymi polskimi i zagranicznymi ośrodkami. To wiedza na światowym poziomie, poszerzona o polski kontekst biznesowy.
Wydajemy również jedyną europejską edycję „MIT Sloan Management Review”. W magazynie publikujemy artykuły dotyczące najnowszych technologii i ich wykorzystywania w biznesie, autorstwa ekspertów z MIT i praktyków z całego świata. Kwartalnik ukazuje się od 2019 r.
Misją naszych magazynów jest wspieranie menedżerów w budowaniu silnej pozycji ich firm na rynku.
We współpracy naszych redakcji i ICAN Research z partnerami strategicznymi – polskimi firmami lub przedstawicielami międzynarodowych korporacji – wydajemy również materiały dedykowane, w tym serię „Brief”, raporty i badania na zlecenie. Wydania specjalne i dodatki tematyczne trafiają też do rąk naszych prenumeratorów.
Naszym nakładem ukazały się raporty stworzone z takimi organizacjami i firmami, jak IAB Polska i PKP Energetyka.
„Brief” stanowi znakomite źródło aktualnych trendów i idei z różnych dziedzin biznesu i życia, a to dzięki współpracy merytorycznej z partnerami (dostarczającymi case studies ze swoich branż).
Wysoka jakość edytorska oraz wyjątkowy koncept merytoryczny sprawiają, że nasze dodatki cieszą się dużym powodzeniem nie tylko wśród czytelników, ale i firm – partnerów.
Jako pierwsi wprowadzamy na polski rynek książki o przełomowych ideach w świecie biznesu. Wydajemy nagradzane publikacje zagranicznych autorytetów oraz polskich ekspertów t.j. Umysł lidera i Negocjuj nienegocjowalne. Nasze książki stanowią nieocenioną pomoc w codziennej praktyce biznesowej. Nakładem ICAN ukazały się również m.in. Jak zrobić błyskotliwą karierę i…jej nie zaprzepaścić, 8 kroków do wyższej efektywności, Machina sprzedażowa i Pricing Man.
W dobie cyfrowej rewolucji cały czas powstaje mnóstwo nowych kanałów informacji biznesowej, nie wszystkie jednak zasługują na zaufanie. Wydawnictwo ICAN Institute to gwarancja rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomagają menedżerom zwiększać zyski i obniżać koszty w tym samym czasie.