O nas

ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, łącząc m.in. wydawanie polskiej edycji „Harvard Business Review” (wyłączna licencja w Polsce) z działalnością executive education, doradztwem, realizacją wiodących projektów konferencyjnych dla menedżerów wysokiego szczebla, a także przygotowaniem i prowadzeniem programów partnerskich oraz opracowywaniem portali wiedzy dla organizacji biznesowych. Firma posiada również licencję na publikację książek Harvard Business Publishing Corporation.

Założycielem ICAN Institute jest dr Witold Jankowski, a jego partnerem biznesowym – Andrzej Jacaszek.

Zarząd ICAN Institute

dr Witold Jankowski

redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes zarządu ICAN Institute
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest uznanym mówcą konferencyjnym i inspiracyjnym. Prowadzi warsztaty w ramach programów otwartych i korporacyjnych, projektuje programy w zakresie tworzenia i implementacji strategii, realizuje także wdrożenia programów e-learningowych oraz programy rozwojowe oparte na narzędziach multimedialnych Harvard Business Publishing. Współpracował z czołowymi firmami jako doradca zarządu i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Andrzej Jacaszek

wydawca „Harvard Business Review Polska” oraz wiceprezes zarządu ICAN Institute
Od marca 2004 jest wykładowcą w ICAN Institute. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstw. Od 1991 r. pracował w zarządach takich firm jak Medicover Holding BV, Norwich Union, Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union SA, TUiR Warta SA, Agros Holding SA, Consultants Poland Sp. z o.o. W latach 2004-2005 pełnił funkcję wiceministra finansów RP.

Nasze magazyny

Działalność wydawnicza ICAN Institute obejmuje publikację magazynów „ICAN Management Review”, „Harvard Business Review Polska” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”. Nasze tytuły to nieustanne źródło inspiracji i rozwiązań dla polskich liderów biznesu.

„ICAN Management Review” jest najnowszą pozycją w naszej ofercie wydawniczej – magazyn ukazuje się od marca 2020 r. Na jego łamach przedstawiamy unikalne treści biznesowe: polskie przykłady wdrożeń, know‑how i case studies, a także najnowsze trendy z zakresu przywództwa, strategii i zarządzania we współpracy z najlepszymi polskimi i zagranicznymi ośrodkami. To wiedza na światowym poziomie, poszerzona o polski kontekst biznesowy.

Wydajemy również jedyną europejską edycję „MIT Sloan Management Review”. W magazynie publikujemy artykuły dotyczące najnowszych technologii i ich wykorzystywania w biznesie, autorstwa ekspertów z MIT i praktyków z całego świata. Kwartalnik ukazuje się od 2019 r.

Polska edycja „Harvard Business Review” towarzyszy naszym czytelnikom od 2003 r., dostarczając im sprawdzonej wiedzy biznesowej i praktycznych rozwiązań. Autorami publikowanych artykułów są uznani guru zarządzania, wybitni praktycy oraz profesorowie Harvard Business School.

Misją naszych magazynów jest wspieranie menedżerów w budowaniu silnej pozycji ich firm na rynku.

Custom Publishing

We współpracy naszych redakcji i ICAN Research z partnerami strategicznymi – polskimi firmami lub przedstawicielami międzynarodowych korporacji – wydajemy również materiały dedykowane, w tym serię „Brief”, raporty i badania na zlecenie. Wydania specjalne i dodatki tematyczne trafiają też do rąk naszych prenumeratorów.

Naszym nakładem ukazały się raporty stworzone z takimi organizacjami i firmami, jak IAB Polska i PKP Energetyka.

„Brief” stanowi znakomite źródło aktualnych trendów i idei z różnych dziedzin biznesu i życia, a to dzięki współpracy merytorycznej z partnerami (dostarczającymi case studies ze swoich branż).

Wysoka jakość edytorska oraz wyjątkowy koncept merytoryczny sprawiają, że nasze dodatki cieszą się dużym powodzeniem nie tylko wśród czytelników, ale i firm – partnerów.

Książki

Jako pierwsi wprowadzamy na polski rynek książki o przełomowych ideach w świecie biznesu. Wydajemy nagradzane publikacje zagranicznych autorytetów oraz polskich ekspertów t.j. Umysł lidera i Negocjuj nienegocjowalne. Nasze książki stanowią nieocenioną pomoc w codziennej praktyce biznesowej. Nakładem ICAN ukazały się również m.in. Jak zrobić błyskotliwą karierę i…jej nie zaprzepaścić, 8 kroków do wyższej efektywności, Machina sprzedażowa i Pricing Man.

W dobie cyfrowej rewolucji cały czas powstaje mnóstwo nowych kanałów informacji biznesowej, nie wszystkie jednak zasługują na zaufanie. Wydawnictwo ICAN Institute to gwarancja rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomagają menedżerom zwiększać zyski i obniżać koszty w tym samym czasie.

Andrzej Jacaszek, DBA wydawca magazynów ICAN Institute

!
WSPIERAMY FIRMY W KRYZYSIE Przejdź do sekcji specjalnej