O nas

Zapraszamy cię do świata ICAN Business Insight

U nas znajdziesz nowe koncepcje, rozwiązania biznesowe i badania, nad którymi pracują najlepsze ośrodki z całego świata oraz wybitni polscy eksperci i praktycy. Poznajmy się lepiej!

ICAN Institute – wydawca ICAN Business Insight

ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, dostarczając praktyczną i aktualną wiedzę biznesową ułatwiającą menedżerom i przedsiębiorcom osiąganie sukcesów. Jesteśmy wydawcą „ICAN Management Review” i jedynym w Europie przedstawicielem „MIT Sloan Management Review”, jak również twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review” (2003-2020). Aby ułatwić liderom realizację celów zawodowych, stworzyliśmy ICAN Business Insight – serwis łączący wszystkie obszary naszych aktywności: wydawniczą, konsultingowe, szkoleniowe, badawcze oraz eventowe.

Od ponad 20 lat konsekwentnie realizujemy misję wspierania polskich przedsiębiorców i menedżerów, dostarczając im sprawdzoną wiedzę w zakresie m.in. strategii, przywództwa, zarządzania i sprzedaży. Współpracujemy z najlepszymi na świecie ośrodkami naukowo-badawczymi.

Działamy na rynku od 1997 roku, dostosowujemy swoją ofertę do zmiennych warunków, ale niezmiennie we wszystkich działaniach kierujemy się naszym nadrzędnym celem. Jest nim wspieranie polskich przedsiębiorców w osiągnięciu sukcesu!

Zarząd ICAN Institute

dr Witold Jankowski - prezes ICAN Institute, współtwórca magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review”. Pomysłodawca ICAN Business Insight.
Andrzej Jacaszek, DBA - wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute, współtwórca i wydawca magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review”.

ICAN Business
Insight

ICAN Business Insight to platforma wiedzy dla menedżerów, która gwarantuje stały dostęp do precyzyjnie wybranych informacji i narzędzi biznesowych! Co nas wyróżnia?

  • Polska perspektywa
    Dla nas to właśnie polski biznes – jego wyzwania i potrzeby – jest punktem wyjścia. Prezentujemy polskie przykłady wdrożeń, know-how i case studies.
  • Społeczność
    Wspieramy rozwój społeczności liderów, którzy chcą stale się rozwijać i są zorientowani na sukces.
  • Wiarygodność
    Zyskujesz zaufanego doradcę biznesowego, który z szumu informacyjnego wybierze dla Ciebie najważniejsze treści.
  • Użyteczność
    Przedstawiamy tylko te narzędzia i rozwiązania, które mają praktyczne zastosowanie dla naszych czytelników.
  • Personalizacja
    Otrzymujesz z dostęp do indywidualnie dobranych treści, dzięki czemu szybciej dotrzesz do najważniejszych informacji dla siebie i swojego biznesu.
  • Digitalizacja
    Cyfrowe materiały w różnych formatach (tj. artykuły online, audio, wideo), z którymi zapoznasz się tak, jak Ci wygodnie.

Twórz z nami przestrzeń rozwoju liderów.

„ICAN Management Review” to magazyn biznesowy wydawany przez ICAN Institute, który jest częścią platformy ICAN Business Insight. Na naszym łamach prezentujemy unikalne treści biznesowe: polskie przykłady wdrożeń, know-how i case studies, a także najnowsze trendy z zakresu przywództwa, strategii i zarządzania. Nasza redakcja współpracuje z najlepszymi ośrodkami naukowo-biznesowymi na świecie.

Przekazujemy wiedzę na światowym poziomie, poszerzoną o polski kontekst biznesowy. Czuwamy nad wartością merytoryczną i praktyczną „ICAN Management Review” podobnie jak robiliśmy to, wydając „Harvard Business Review Polska”. To nasza redakcja tworzyła ten tytuł w latach 2003-2020, a zdobytą wiedzę wykorzystuje teraz do tworzenia własnego tytułu ICAN Institute „ICAN Management Review”. Dzięki temu otrzymujesz precyzyjnie wyselekcjonowane materiały najbardziej wartościowe dla twojego biznesu, w tym najnowsze trendy oraz pogłębione analizy, których nie znajdziesz w popularnych periodykach biznesowych.

Nasze magazyny

Działalność wydawnicza ICAN Institute obejmuje publikację magazynów „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”, które wraz z innymi naszymi produktami tworzą platformę wiedzy dla menedżerów ICAN Business Insight.

„ICAN Management Review” jest najnowszą pozycją w naszej ofercie wydawniczej – magazyn ukazuje się od marca 2020 r. Na jego łamach przedstawiamy unikalne treści biznesowe: polskie przykłady wdrożeń, know‑how i case studies, a także najnowsze trendy z zakresu przywództwa, strategii i zarządzania we współpracy z najlepszymi polskimi i zagranicznymi ośrodkami. To wiedza na światowym poziomie, poszerzona o polski kontekst biznesowy.

Wydajemy również jedyną europejską edycję „MIT Sloan Management Review”. W magazynie publikujemy artykuły dotyczące najnowszych technologii i ich wykorzystywania w biznesie, autorstwa ekspertów z MIT i praktyków z całego świata. Kwartalnik ukazuje się od 2019 r.

Misją naszych magazynów jest wspieranie menedżerów w budowaniu silnej pozycji ich firm na rynku.

Custom Publishing

We współpracy naszych redakcji i ICAN Research z partnerami strategicznymi – polskimi firmami lub przedstawicielami międzynarodowych korporacji – wydajemy również materiały dedykowane, w tym serię „Brief”, raporty i badania na zlecenie. Wydania specjalne i dodatki tematyczne trafiają też do rąk naszych prenumeratorów.

Naszym nakładem ukazały się raporty stworzone z takimi organizacjami i firmami, jak IAB Polska i PKP Energetyka.

„Brief” stanowi znakomite źródło aktualnych trendów i idei z różnych dziedzin biznesu i życia, a to dzięki współpracy merytorycznej z partnerami (dostarczającymi case studies ze swoich branż).

Wysoka jakość edytorska oraz wyjątkowy koncept merytoryczny sprawiają, że nasze dodatki cieszą się dużym powodzeniem nie tylko wśród czytelników, ale i firm – partnerów.

Książki

Jako pierwsi wprowadzamy na polski rynek książki o przełomowych ideach w świecie biznesu. Wydajemy nagradzane publikacje zagranicznych autorytetów oraz polskich ekspertów t.j. Umysł lidera i Negocjuj nienegocjowalne. Nasze książki stanowią nieocenioną pomoc w codziennej praktyce biznesowej. Nakładem ICAN ukazały się również m.in. Jak zrobić błyskotliwą karierę i…jej nie zaprzepaścić, 8 kroków do wyższej efektywności, Machina sprzedażowa i Pricing Man.

W dobie cyfrowej rewolucji cały czas powstaje mnóstwo nowych kanałów informacji biznesowej, nie wszystkie jednak zasługują na zaufanie. Wydawnictwo ICAN Institute to gwarancja rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomagają menedżerom zwiększać zyski i obniżać koszty w tym samym czasie.

Andrzej Jacaszek, DBA wydawca magazynów ICAN Institute