Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?

·
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?

Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie i przetwarzanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość?  Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.

  • Po co właściwie stosować w sklepie interfejs głosowy?

  • Jakie są zastosowania technologii „voice” w biznesie? Czym jest „voice commerce”?

  • Co z prywatnością? Czy jesteśmy podsłuchiwani?

  • Technologia „Voice Search” – jak to działa i jakie są jej zalety?

  • Czym jest NLU?

  • Jak uruchomić inteligentnego asystenta w eCommerce?

To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedział Michał Blak, CEO edrone w trakcie naszego wywiadu:

Czym zajmuje się edrone

edrone to założona w 2016 roku przez Michała Blaka i Rahima Blaka platforma SaaS wykorzystująca rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, dostarczająca rozwiązania Instant ROI i Customer Experience dla eCommerce. Zajmuje się usprawnianiem i automatyzowaniem procesów sprzedażowych w sklepach online, z wykorzystaniem rekomendacji produktowych, funkcjonalności on‑site i off‑site, scenariuszy marketing automation oraz zaawansowanych narzędzi do segmentacji. Z technologii oferowanych przez edrone korzysta obecnie ponad 1000 marek w 25 krajach na całym świecie.

Firma ma swoją główną siedzibę w Krakowie, ale biura edrone znajdują się także w São Paulo i Barcelonie. Zatrudnia ponad 110 osób. Obecnie prace badawczo‑rozwojowe firmy ukierunkowane są na rozwój technologii przetwarzania mowy naturalnej (NLP). Umożliwią one stworzenie AVA – platformy pozwalającej na dostarczanie wirtualnych asystentów sprzedaży dla eCommerce. We wrześniu 2020, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, udzieliło na projekt grantu w wysokości 12,5 mln złotych. Dodatkowo od października 2020 roku edrone jest wspierane finansowaniem serii A w wysokości 2,5 miliona dolarów, pochodzącym od PortfoLion, VC z grupy OTP.

Michał Blak

CEO edrone - Instant ROI Platform, która pomaga sklepom internetowym w osiągnięciu pełnego potencjału poprzez inteligentne poznawanie klientów, ich zachowań oraz angażowanie ich w podróż zakupową

Tomasz Kulas

Redaktor prowadzący "ICAN Management Review" oraz redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy