Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejUrząd Skarbowy w Rybniku – jak znaleźć najważniejsze informacje na temat urzędu?
Urząd Skarbowy w Rybniku to jedna z najważniejszych instytucji państwowych dla mieszkańców miasta i okolic. Urząd zajmuje się sprawami podatkowymi. W tym artykule znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w kontaktach z urzędem, zrozumieniu jego funkcjonowania oraz załatwieniu swoich spraw, niezależnie od tego, którego aspektu podatkowego dotyczą. Zobacz, w jaki sposób skontaktować się z urzędem.
Czy integracja sklepu z marketplace jest korzystna?
W dobie dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce właściciele sklepów online poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do szerszego grona klientów. Jednym z popularnych rozwiązań jest integracja sklepu z marketplace, która umożliwia oferowanie produktów na platformach sprzedażowych takich jak Allegro. Integracji sklepu z Allegro jest dobrym przykładem na to, aby pokazać, jak wiele korzyści może przynieść takie rozwiązanie.
Moc psychologii w marketingu i sprzedaży
Ciągłe poszerzanie wiedzy na temat psychologii to obowiązek każdego marketera, który chce odnieść sukces w marketingu i sprzedaży. Wszystko dlatego, że jest ona źródłem informacji dotyczących procesów poznawczych, motywacyjnych oraz emocjonalnych, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na decyzje zakupowe klientów.
E-commerce Software House - klucz do sukcesu Twojego sklepu online
Sukces sklepu WWW zależy od wielu czynników. Twoja witryna musi być dopracowana i zapewniać internautom oczekiwane rozwiązania. Równie ważna jest ścieżka produktu, na której ich doświadczenia będą wyłącznie pozytywne. Duży wpływ na efekt całego przedsięwzięcia ma wybór odpowiedniego software house’u. Dlaczego to tak istotne? Na co warto zwrócić uwagę i o co pytać, zanim zdecydujesz się na danego wykonawcę sklepu?
Kompetencje biznesowe. Które z nich są niezbędne we współczesnym świecie?
Które umiejętności miękkie i twarde odgrywają teraz pierwszoplanową rolę, dlatego należy je konsekwentnie rozwijać? Sprawdź informacje na ten temat, aby odkryć swoje zalety i wady oraz zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Dzięki takiemu podejściu zawsze będziesz o krok przed konkurencją!
Coaching sprzedażowy – motywacja i skuteczna sprzedaż
Uzyskiwanie imponujących wyników sprzedażowych to jedna z głównych determinant sukcesu finansowego przedsiębiorstwa. Aby cała procedura przynosiła oczekiwane rezultaty, konieczne jest stosowanie wyłącznie najlepszych technik i strategii działania, nieustanne doskonalenie umiejętności handlowców oraz motywowanie pracowników tego działu. Z pomocą w tym zakresie przychodzi sales coaching, który cieszy się rosnącą popularnością
Dyrektor strategiczny – opis stanowiska i umiejętności
W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym rola dyrektora ds. strategii staje się coraz bardziej istotna dla sukcesu całej organizacji. Warto więc nieco bliżej przyjrzeć się wymaganiom dla tego prestiżowego stanowiska. Sprawdź najważniejsze informacje na ten temat!
Merytorycznie, czyli jak? Poznaj znaczenie merytoryki
Merytoryczna komunikacja to kluczowa umiejętność w różnych dziedzinach codziennego życia, pozwalająca na efektywne przekazywanie informacji, prezentowanie się z jak najlepszej strony, przekonywanie innych oraz osiąganie zamierzonych celów. Warto się tego nauczyć i konsekwentnie doskonalić.
Negocjacje w biznesie - czym są i jak je skutecznie prowadzić?
Negocjacje to naprawdę wieloaspektowy i dynamiczny proces, który obejmuje interakcje między dwiema lub więcej stronami o różnych interesach, dążącymi do osiągnięcia porozumienia lub rozwiązania sporu poprzez dialog i kompromis. Jest to podstawowy aspekt interakcji międzyludzkich, przenikający różne aspekty życia osobistego, zawodowego i społecznego.
Budowanie silnej marki: Klucz do zaufania klientów
Budowanie silnej marki jest niezbędnym elementem osiągnięcia sukcesu w prowadzonym biznesie. Teraz zauważamy to jeszcze bardziej. Według statystyk otrzymanych z Edelman Trust Barometer 2023 Special około 71% osób biorących udział w badaniu stwierdziło, że ,,zaufanie do marek, z których korzystają, jest ważniejsze niż wcześniej”. Marka to obietnica, jaką firma składa swoim klientom, a budowanie wokół niej zaufania jest kluczowym czynnikiem w przyciąganiu i utrzymaniu lojalnych klientów.
Content marketing – 6 błędów, które być może popełniasz
Efektywny content marketing wymaga zrozumienia mechanizmów i zasad, na których oparty jest cały marketing online. Promocja marki w internecie może odbywać się na różnych płaszczyznach, jednak każde podjęte działanie musi być spójne z obraną strategią. Przekonaj się, co możesz zrobić, aby uniknąć kilku często popełnianych błędów, które mogą zaważyć na powodzeniu całego przedsięwzięcia!
Biznes zanurzony w metaświecie
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2022 roku biznes zainwestował ponad 120 miliardów dolarów w rozwój technologii związanych z metawersum. Nic dziwnego, gospodarka wirtualnych światów do 2030 roku może bowiem osiągnąć wartość 5 bilionów dolarów.
Osiem trendów w zarządzaniu doświadczeniami klientów
Od kilku lat koncepcja budowy kultury klientocentrycznej w firmach na całym świecie zyskuje coraz więcej zwolenników. Dbanie o lojalność klientów i ich doświadczenie znajduje się na liście priorytetów firm niezależnie od branży, w jakiej działają. Co roku, w pierwszy wtorek października wiele z nich świętuje Dzień Doświadczenia Klienta, podsumowując działania podejmowane na rzecz poprawy doświadczeń klientów.
Badania znajomości marki wykorzystują do pracy różne narzędzia
Badania znajomości marki mogą zostać przeprowadzone na kilka sposobów, które docelowo miewają taki sam efekt. Należy jednak pamiętać, że badania znajomości marki przekazujemy specjalistom, ponieważ tylko i wyłącznie oni są w stanie poprawnie przeprowadzić analizę i przedstawić efekty oraz propozycje zmian wynikających z przeprowadzonych badań.
Od niedoboru do nadmiaru, z dnia na dzień
W ciągu dwóch ostatnich lat chroniczne niedobory praktycznie wszystkiego stały się oczywistością. Braki surowców w fabrykach. Miesięczny czas oczekiwania na zamówione urządzenia czy meble. Jednak w wielu branżach wystarczyło zaledwie kilka miesięcy, by przejść od braku towaru na sprzedaż do braku nabywców.
Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?
W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi.
Rozwiązanie problemu inflacji: sprzedaż ze stratą
Liderzy potrafiący prowadzić sprzedaż ze stratą zyskują na znaczeniu, ponieważ inflacja wciąż rośnie.
Pozycjonowanie i inne sposoby na promocję biznesów lokalnych
Prowadzisz biznes lokalny i szukasz sposobów na dotarcie do klientów, którzy mogą być zainteresowani twoimi usługami? Chcesz zwiększyć popularność na rynku lokalnym i pomnożyć współczynnik konwersji? Nie wiesz, od czego zacząć? Poniżej garść wskazówek! Zachęcamy do lektury!
Jak samodzielnie założyć stronę WWW?
Samodzielne zbudowanie strony internetowej i opublikowanie jej w sieci na pierwszy rzut oka może wydawać się trudnym zadaniem. W rzeczywistości możemy zbudować samodzielnie stronę WWW, korzystając z prostych w obsłudze narzędzi.
Zwyczaje zakupowe różnych pokoleń, które warto znać
Kamila Gębik – ekspertka ds. e-commerce – opowiada o tym, jak prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe, które precyzyjnie trafią w potrzeby poszczególnych pokoleń. Rozmawia Joanna Koprowska z redakcji „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Managament Review Polska”.