Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
Liderzy w biznesie to osoby, które stoją na czele zespołów lub organizacji. To do nich należy podejmowanie kluczowych decyzji, zarządzanie pracą, motywowanie podwładnych, ustalanie celów i dążenie do ich wykonania. Jakie cechy powinien posiadać skuteczny przywódca? Jakie role musi pełnić? I jakie wyzwania stawia przed nim współczesny świat biznesu?
Pokaż więcej„Sienkiewicz i Ćwierczakiewiczowa rozchodzą się w takiej ilości egzemplarzy, a spotkać ich można w kuchni i w salonie”.
Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?
Jak pandemia i kryzys gospodarczy wpływają na działania i zachowania liderów?
Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Liderzy Jutra. . Liderzy Jutra to wyróżnienie dla tych, którzy przez śmiałe decyzje i konsekwencje w działaniu zmieniają rzeczywistość rynkową wytyczając nowe kierunki w rozwoju branż i sektorów
Bądź tam, gdzie powstaje przyszłość biznesu! Przeczytaj relację z Kongresu ICAN Management Review i przekonaj się, co tak naprawdę liczy się w dobie nowej normalności! Poznaj najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu.
Rada Programowa ICAN Management Review to ciało złożone z najwybitniejszych, doświadczonych praktyków polskiego biznesu, reprezentujących czołowe firmy i instytucje działające na terenie naszego kraju. Jej celem jest inspirowanie, doradzanie i wyznaczanie merytorycznych ram inicjatywom realizowanym przez redakcję ICAN Management Review oraz ICAN Institute.
Rada Programowa to ciało doradcze złożone z najwybitniejszych, doświadczonych praktyków polskiego biznesu, reprezentujących czołowe firmy i instytucje działające na terenie naszego kraju. Jej celem jest inspirowanie, doradzanie i wyznaczanie merytorycznych ram inicjatywom realizowanym przez redakcję „ICAN Management Review” oraz ICAN Institute.
„Tanie jak barszcz Strójwąsa” – dokładnie tak brzmiało powiedzenie, które teraz znamy w skróconej formie. Jego historia prawdopodobnie zainspirowała autora Lalki.
W nowoczesnych organizacjach transformacje technologiczne są przeprowadzane na szeroką skalę, mając na celu realizację wyników biznesowych i przekształcenie firmy w bardziej odporną i zwinną. Dlatego potrzebują zwinnych liderów, którzy będą siłą napędową innowacji i zarządzą procesem zmiany.
O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.
Neuroprzywództwo to rozumienie tego, w jaki sposób działają nasze mózgi, i wykorzystywanie tej wiedzy w kierowaniu zespołem.
Wyjście z pandemii nie będzie oznaczało powrotu do normalności – twierdzą prezesi globalnych spółek. Widzą natomiast szansę na określenie nowej, w której kluczowe znaczenie będą miały takie czynniki jak ochrona środowiska, działalność społeczna oraz ład korporacyjny.
Szczupła, szykowna, energiczna (czasami aż nadto), przedsiębiorcza. Jadwiga Grabowska, dyrektorka Mody Polskiej sprawiła, że w czasach zgrzebnego socjalizmu Polki miały szansę wyglądać równie dobrze jak paryżanki.
„Zamroziliśmy wiele obiecujących projektów i zupełnie zmieniliśmy naszą działalność” – mówi Andrzej Burgs, prezes zarządu Sygnis New Technologies. Wszyscy jego pracownicy przychodzili solidarnie do pracy, by drukować przyłbice i inny sprzęt laboratoryjny. Wkrótce uruchomią masową produkcję wymazówek do badań diagnostycznych, którymi chcą zadbać o bezpieczeństwo epidemiczne Polski.
„Wystarczy słuchać klientów, by znaleźć nowy pomysł na biznes” – przekonuje Victoria Iwanowska, która w dwa dni zmieniła model biznesowy swojej firmy. Jej pracownicy zamiast sprzedawać wycieczki i organizować eventy zaczęli zarządzać platformą edukacyjną.
Ten przedsiębiorczy innowator sprzed 200 lat musiał się mierzyć z ogromnymi wyzwaniami, a mimo to jego fabryka stała się najważniejszym polskim zakładem przemysłowym w XIX-wiecznym Poznaniu.
„Niektórzy mówią, że kryzys spowolnił ich działanie. W mojej firmie jest dokładnie na odwrót. Pracujemy ze zdwojoną siłą” – mówi Małgorzata Bieniaszewska z MB Pneumatyki. Za wszelką cenę chroni miejsca pracy, dywersyfikując klientów, branże, produkty.
O tym, jak zachować czujność w niepewnych czasach, wykorzystać kryzys do wzmocnienia więzi z pracownikami i klientami, a także z sukcesem przejąć stery w firmie mimo nietypowych okoliczności, opowiada Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie.
O tym, jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji organizacyjnej i jaka jest w nim rola przywódcy, z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyka, rozmawia Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego HBRP.
Pojawienie się Covid-19 sprawiło, że liderzy muszą każdego dnia podejmować trudne decyzje związane z ochroną pracowników, a jednocześnie – jak nigdy wcześniej – dbać o biznes. Na to, czy w tych niepewnych czasach nie utracisz reputacji, wpłyną nie tylko twoje decyzje, ale też sposób, w jaki je przedstawisz.