Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak działa mobilny podpis elektroniczny? Czy warto go stosować w biznesie?

·
Jak działa mobilny podpis elektroniczny? Czy warto go stosować w biznesie?

Technologie umożliwiające stosowanie podpisu elektronicznego znane są i wykorzystywane w Polsce już od 20 lat, ale w ostatnich miesiącach ich popularność radykalnie wzrosła. Czemu tak się stało? I jakie są korzyści biznesowe stosowania podpisu elektronicznego?

W czasie pandemii wiele firm borykało się z wdrożeniem nowych zasad pracy (obejmującej model zdalny i hybrydowy), a także z wprowadzeniem sprawnego obiegu dokumentów w formie zdalnej. W trudnym dla wielu przedsiębiorstw procesie kluczowe stało się zaimplementowanie lub szersze zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa), technologiczny integrator oferujący rozwiązania wspierające budowę cyfrowej gospodarki, jako pierwszy opracował całkowicie zdalną możliwość łatwego podpisywania dokumentów w prawnie wiążący sposób. E‑podpis ułatwia cyfrowy obieg dokumentów zarówno w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, doskonale sprawdza się w relacjach biznesowych z klientami czy kontrahentami, ponieważ podpisy złożone za pomocą mSzafir mają moc prawną równoważną podpisowi  odręcznemu. Dokumentacja podpisana w sposób elektroniczny pozwala chronić środowisko, bo eliminuje zużycie papieru, i co istotne – generuje oszczędności sięgające nawet do 75% kosztów ponoszonych na obsługę dokumentów.

  • Co to jest i jak działa mobilny mSzafir?

  • Jakie korzyści może zyskać organizacja dzięki wdrożeniu e‑podpisu mSzafir?

  • Jakie doświadczenia z mobilnym e‑podpisem mają firmy Orange Polska, PKO Bank Polski i portal Umownik?

  • W jakich sektorach biznesu mobilny podpis mSzafir sprawdzi się najlepiej?

Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:

W webinarium wzięli udział:

  • Sylwia Domańska, kierownik Wydziału Doświadczeń Pracowników w obszarze Human Capital Orange Polska

  • Michał Kalinowski, kierownik Zespołu Rozwoju Systemu Usług Dodanych w Departamencie Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim

  • mec. Mikołaj Śniatała, partner w Kancelarii Trzecki Śniatała Adwokaci

  • Piotr Tomasik, dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR

  • Elżbieta Włodarczyk, dyrektor Linii biznesowej podpis elektroniczny w KIR

Partnerem webinarium był KIR.