WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Wykorzystaj wakacje na rozwój
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Czy dzięki temu, jak wygląda przestrzeń biurowa twojej firmy, możesz pozyskać utalentowanych pracowników?

Jeszcze kilka lat temu wielu przedsiębiorców odpowiedziałoby: to mało prawdopodobne, przecież jest wiele innych, ważniejszych elementów wspierających rekrutację utalentowanych specjalistów. Dziś odpowiedź byłaby nieco inna. Coraz więcej firm ma świadomość tego, że przestrzeń biurowa ogromnie wpływa na efektywność pracy, kulturę organizacji i wyniki. A to, jak wygląda biuro, staje się jednym z najważniejszych czynników, na który zwracają uwagę kandydaci. I nic w tym dziwnego – przecież to właśnie w pracy spędzamy ogromną część naszego życia. Przestrzeń naprawdę ma znaczenie.

13 lutego 2018 r. redakcja „Harvard Business Review Polska” zorganizowała specjalną debatę, podczas której – wraz z zaproszonymi gośćmi – rozmawiano o tym, jak dzięki przestrzeni przyciągać i utrzymywać najlepszych pracowników.

Zobacz zapis spotkania, z którego dowiesz się m.in.:

  • Czy można wyrazić kulturę firmy za pomocą… przestrzeni biurowej?

  • Jaką rolę powinien pełnić dział HR w dyskusji o zmianach w przestrzeni biura?

  • Czym jest mindfullness wellbeing i dlaczego powinieneś brać ten czynnik pod uwagę, projektując przestrzeń biurową?

  • Jak zaprojektować biuro zwiększające efektywność i zaangażowanie pracowników – nawet przy ograniczonych zasobach?

W debacie udział wzięli:

  • Anna Szmilewska, Senior Leasing Manager, Vastint Poland,

  • Marta Badura, Starszy Konsultant ds. Badań i Rozwoju Przestrzeni Pracy, Grupa Nowy Styl,

  • Kamil Krępa, Dyrektor ds. Komercjalizacji, TDJ Estate Sp. z o.o.,

  • Bogusz Parzyszek, założyciel i prezes Workplace Solutions.

Spotkanie poprowadził Dawid Zaraziński, redaktor „Harvard Business Review Polska”.

Debata jest częścią projektu Biura: nowa definicja przestrzeni.

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze LinkedIn.

Anna Szmilewska

Senior Leasing Manager, Vastint Poland.

Marta Badura

Starszy Konsultant ds. Badań i Rozwoju Przestrzeni Pracy, Grupa Nowy Styl.

Kamil Krępa

Dyrektor ds. Komercjalizacji, TDJ Estate Sp. z o.o.

Bogusz Parzyszek

Założyciel i prezes Workplace Solutions.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy