WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Większa skala, lepsza jakość. Jak zmieniły się usługi outsourcingowe?

Większa skala, lepsza jakość. Jak zmieniły się usługi outsourcingowe?

Outsourcing przestał polegać tylko na zarządzaniu transakcjami. Stał się kluczem do usprawnień na poziomie operacyjnym, a w efekcie - generowania przewagi konkurencyjnej i oszczędności. Jak firmy mogą na tym skorzystać?

Redakcja „Harvard Business Review Polska” w ramach Klubu CFO, zrzeszającego dyrektorów finansowych, zorganizowała webinarium pt. „Outsourcing usług finansowych oczami ekspertów”. O dynamicznych zmianach na rynku usług outsourcingowych w ostatnich latach rozmawiali:

  • Marcin Słomski, ACCA, dyrektor generalny ICAN Institute - moderator webinarium,

  • Marcin Janiszewski, dyrektor operacyjny Infosys BPO Poland,

  • Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający, ABSL Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce.

Rewolucyjność wspomnianych zmian zobrazował Marcin Słomski:

W 2013 roku było zaledwie 130 firm outsourcingowych w Polsce, w ciągu kilku lat liczba firm tego typu wzrosła do 500. W tej chwili według różnych statystyk w branży zatrudnionych jest 180‑220 tysięcy osób, co powoduje, że jesteśmy graczem numer jeden w Europie i w tej chwili już bardzo mocno naciskamy na graczy światowych. Zajmujemy trzecie miejsce na rynku ogólnoświatowym.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Outsourcować czy nie? »

Kiedy outsourcing ma sens? 

Katarzyna Banach PL

Skąd wiemy, czy nie strzelamy sobie w stopę, decydując się na outsourcing?

Wyższy poziom zaawansowania

Kilkanaście lat temu zaczynaliśmy od prostych serwisów transakcyjnych, ale teraz klienci coraz chętniej oddają nam bardziej zaawansowane usługi, ponieważ widzą w tym dużą wartość. To nie są usługi czysto transakcyjne, które moja firma stransferowała już do rynku indyjskiego. Stajemy się partnerami naszych klientów, bo mamy realny wpływ na rozwój ich biznesu - dodał Marcin Janiszewski.

Eksperci dyskutowali nie tylko o znacznych zmianach w branży outsourcingu, ale poruszyli też wiele istotnych kwestii związanych z korzystaniem z takich usług przez firmy. Mowa była między innymi o tym:

  • jakie są szanse i zagrożenia współpracy z firmami outsourcingowymi?

  • kiedy firma powinna zdecydować się na zewnętrzne usługi outsourcingowe i jak może to wpłynąć na optymalizację jej wewnętrznych procesów?

  • na jakie aspekty szczególnie zwrócić uwagę przed zdecydowaniem się na outsourcing finansowy?

Zachęcamy do obejrzenia całego webinarium TUTAJ.

*ICAN Institute we współpracy z partnerami przygotowała dla dyrektorów finansowych możliwość dołączenia do Klubu CFO**, skupiającego liderów dostrzegających zmiany w swej roli i intensywnie pracujących nad ciągłym jej wzmacnianiem. Celem projektu jest dostarczenie narzędzi pozwalających na rozwój kompetencji oraz stworzenie platformy do wymiany doświadczeń w ramach networkingu bazującego na wiedzy. Więcej informacji na jego temat znaleźć można na stronie klubcfo.pl.*

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze LinkedIn.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy