Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości dla rozwoju usług online 

·
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości dla rozwoju usług online 

Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.

Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta. W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających ten proces, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientem i zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa), technologiczny integrator oferujący rozwiązania wspierające budowę cyfrowej gospodarki, opracował uniwersalną i bezpieczną usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, która opiera się na bankowości elektronicznej – mojeID. Dzięki niej zarządzający firmami oszczędzają czas, dbają o bezpieczeństwo swojej firmy, a przede wszystkim skutecznie rozwijają świadczenie swoich usług online.

W jaki sposób usługa mojeID wpływa na rozwój biznesu:

  • Czym jest usługa mojeID i jak wpływa na biznes?

  • Jakie korzyści wynikają z wdrożenia mojeID?

  • Jakie doświadczenia z tą usługą mają firmy Generali Investments TFI, Play oraz Ultimo?

  • W jakich sektorach biznesu mojeID sprawdza się najlepiej?

Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:

W webinarium wzięli udział:

  • Damian Bednarski, Head of Unsecured Collection w Ultimo S.A.

  • Kamil Sierputowski, zastępca dyrektora w Departamencie Middle Office Center w Generali Investments TFI

  • Piotr Tomasik, dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR

  • Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

  • Przemysław Zaborowski, Head of Customer Credit Risk and Telco Fraud w Play

Partnerem webinarium był KIR.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy