Działania PR-owe to ważny element komunikacji firmy. To dzięki nim możemy wpływać na to, jak naszą organizację i markę postrzegają klienci. Jak prowadzić efektywne działania PR-owe? Jak skutecznie kreować wizerunek firmy? Czy wewnętrzna komunikacja PR-owa jest równie ważna? Wszystkiego tego dowiesz się z lektury naszych inspirujących artykułów.
Pokaż więcejDavid Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Strategia oparta na planowanych, długofalowych działaniach, a nie okazjonalnym wsparciu dla lokalnych społeczności zapewnia stabilność i lepszą współpracę z naszymi partnerami.
Jak PR będzie się zmieniał wraz z rosnącą złożonością otoczenia biznesowego?
Firmy zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia.
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
We wszystkich cywilizowanych krajach udział w zmowie cenowej uznaje się za jedno z najpoważniejszych i bardzo surowo karanych przestępstw biznesowych.
Wszyscy chcą wygrywać. Ważne jednak jest to jak "grają".
Czy sponsoring przynosi korzyści firmom? Jeśli tak, to kiedy i właściwie po co?
Wyobraźmy sobie świat, w którym gazety, obok wiadomości o rynku, drodze do kariery wielkich menedżerów, artykułów społeczno‑politycznych, zamieszczają informacje o dobrych praktykach organizacji o komercyjnym profilu. Wyobraźmy sobie, że media piszą o akcjach społecznych inicjowanych przez firmy, instytucje i organizacje pozarządowe. Czy świat nie byłby odrobinę lepszy?
Już chyba głupszej reklamy wymyślić nie mogli – wzdychamy jakże często, gorączkowo szukając pilota, by przełączyć telewizor na inny kanał lub choćby pozbawić go dźwięku.