Z edukacją mamy do czynienia już od najmłodszych lat. To proces, który trwa przez całe życie, niezwykle ważny zwłaszcza w kontekście biznesowym, wymagającym nieustannej aktualizacji wiedzy i umiejętności.
Pokaż więcejPrzywództwo w trakcie rewolucji cyfrowej wymaga od liderów zmiany myślenia o strategii, o inwestycjach, o kulturze, a co najważniejsze – o sobie.
Dlaczego nie widzimy konieczności zmiany? Czy zastosować metodę rzucenia na głęboką wodę, czy raczej metodę małych kroków? Obie mogą być skuteczne. Dlatego nierzadko wystarczy prosta podpowiedź, która dodaje ludziom odwagi do zmiany. Czasem jednak potrzebny jest dłuższy proces przepracowywania lęków i niechęci do zmieniania siebie.
Igor Kaczmarczyk jest studentem biotechnologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i laureatem Konkursu Naukowego E(x)plory dla młodych naukowców. W wieku 20 lat założył firmę Amber Laboratories, która zajmuje się wprowadzeniem na rynek preparatów kosmetycznych opartych na ekstrakcie z bursztynu.
Coraz większym wyzwaniem staje się wybór wartościowych szkoleń, które wpłyną zarówno na rozwój menedżera, jak i całej firmy.
Coraz szybciej zmieniające się środowisko biznesowe, mocno zakotwiczone w znanym już świecie VUCA, wymaga od firm, by stale rozwijały umiejętności pracowników.
Firmy, które oferują pracownikom możliwość podnoszenia kompetencji językowych, coraz częściej sięgają po e-learning.
Co łączy takie firmy, jak m.in. Shell, UBS, Hewlett Packard Enterprise i Heineken? Wszystkie uczestniczą w programach Instytutu CIMA na siedmiu renomowanych polskich uczelniach ekonomicznych. Dzięki tej współpracy studenci zdobywają przydatną na rynku wiedzę, a biznes zyskuje świetnie wykształconych pracowników.
Współczesny system edukacji nie pomaga wytworzyć konkretnych zainteresowań i pobudzić pasji. Dlaczego tak się dzieje i jak można to zmienić?
Igor Kaczmarczyk jest studentem biotechnologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i laureatem Konkursu Naukowego E(x)plory dla młodych naukowców. W wieku 20 lat założył firmę Amber Laboratories, która zajmuje się wprowadzeniem na rynek preparatów kosmetycznych opartych na ekstrakcie z bursztynu.
Aleksandra Snuzik ma 17 lat, jest uczennicą liceum i ma na swoim koncie poważne badania. Planuje studia za granicą, bo tylko tam uzyska dostęp do najlepszej wiedzy, sprzętu i dotacji, które pozwolą na prowadzenie naprawdę zaawansowanych badań.
Internet zrewolucjonizował większość obszarów naszego życia. Zrewolucjonizował też edukację. Jak to wykorzystać?
Dyplom prestiżowych studiów Executive MBA (EMBA) to gwarancja zdobycia praktycznej wiedzy z dziedzin nowoczesnego zarządzania. Czy warto takie studia podjąć i w jakim języku nauczania?
Jak stawiać czoła wyzwaniom rewolucji cyfrowej dzięki nowoczesnym narzędziom edukacyjnym – o tym dyskutowali uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Harvard Business Review Polska” oraz firmę SAP.
Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze – twierdził Albert Einstein, a Winston Churchill wskazywał, że wszystkie wielkie rzeczy faktycznie są proste.