Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
Badania rynku pozwalają lepiej prowadzić biznes, skuteczniej konkurować, identyfikować siły działające na rynku, poznawać klientów. To bardzo ważny element badań marketingowych, o którym nie można zapomnieć, działając w biznesie.
Pokaż więcejDane są najcenniejszą walutą XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Od badania rynku pod kątem bieżącego popytu oczekuje się, żeby pokazało aktualną sytuację organizacji na tle branży i siłę nabywczą klientów. Rzadko który zleceniodawca chce za to poznać potencjał popytu ukrytego – niesłusznie, bo to tam kryją się prawdziwe okazje biznesowe.
Polskość zyskuje na znaczeniu w oczach konsumentów i firm - zarówno tych rodzimego, jak i zagranicznego pochodzenia. Poczucie odpowiedzialności za rozwój polskiej gospodarki przekłada się na wielopłaszczyznowe działania. Jak firmy oraz klienci B2B i B2C rozumieją nowoczesny patriotyzm gospodarczy?
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Pandemia COVID-19 boleśnie uderzyła w polskie przedsiębiorstwa, choć te, jak pokazuje badanie ICAN Research, w większości nie poddają się bez walki. Dowiedz się, jakie strategie okazały się skuteczne w pierwszym starciu z pandemią i jakie kompetencje stają się bezcenne dla liderów i menedżerów.
Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Dominujące na rynkach zmienność i nieprzewidywalność wywierają destrukcyjny wpływ na modele zarządzania organizacjami. Firmy dostrzegają zachodzące w ich otoczeniu zmiany, jednak wciąż wiele z nich czyni zbyt mało, by przystosować się do nowych realiów.
Rynek medycyny estetycznej przeżywa w ostatnich latach bardzo dynamiczny rozwój. Ekskluzywne usługi, skierowane kiedyś do wąskiego grona, stają się coraz częściej ogólnodostępnym produktem.
Znaczenie leasingu w tworzeniu PKB rośnie od wielu lat.
Polacy kupując dobra luksusowe inaczej postrzegają ich funkcjonalny, emocjonalny, estetyczny, etyczny i społeczny wymiar. Poznaj wyniki najnowszych badań.
Sprawdź, czy polski aspekt marki stanowi zachętę do zakupu oraz czy zależy od kategorii produktu.
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Jedną z metod zwiększania atrakcyjności oferty świadczeń pozapłacowych jest wykorzystanie trendu związanego ze wzrostem zainteresowania zdrowiem.
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie wystąpiły w 2015 roku i szanse rozwojowe na rok 2016.
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.
W świecie biznesu antropologia kulturowa może stanowić istotne wsparcie dla marketingowców.