Badania rynku
Badania rynku pozwalają lepiej prowadzić biznes, skuteczniej konkurować, identyfikować siły działające na rynku, poznawać klientów. To bardzo ważny element badań marketingowych, o którym nie można zapomnieć, działając w biznesie.
Pokaż więcejStrategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi
Dane są najcenniejszą walutą XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Badanie popytu ukrytego
Od badania rynku pod kątem bieżącego popytu oczekuje się, żeby pokazało aktualną sytuację organizacji na tle branży i siłę nabywczą klientów. Rzadko który zleceniodawca chce za to poznać potencjał popytu ukrytego – niesłusznie, bo to tam kryją się prawdziwe okazje biznesowe.
Patriotyzm gospodarczy rozszyfrowany
Polskość zyskuje na znaczeniu w oczach konsumentów i firm - zarówno tych rodzimego, jak i zagranicznego pochodzenia. Poczucie odpowiedzialności za rozwój polskiej gospodarki przekłada się na wielopłaszczyznowe działania. Jak firmy oraz klienci B2B i B2C rozumieją nowoczesny patriotyzm gospodarczy?
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Oko w oko z czarnym łabędziem
Pandemia COVID-19 boleśnie uderzyła w polskie przedsiębiorstwa, choć te, jak pokazuje badanie ICAN Research, w większości nie poddają się bez walki. Dowiedz się, jakie strategie okazały się skuteczne w pierwszym starciu z pandemią i jakie kompetencje stają się bezcenne dla liderów i menedżerów.
Pierwszy krok, by podbić serca klientów
Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Zarządzanie pod presją zmienności
Dominujące na rynkach zmienność i nieprzewidywalność wywierają destrukcyjny wpływ na modele zarządzania organizacjami. Firmy dostrzegają zachodzące w ich otoczeniu zmiany, jednak wciąż wiele z nich czyni zbyt mało, by przystosować się do nowych realiów.
Zarządzanie pod presją zmienności
Dominujące na rynkach zmienność i nieprzewidywalność wywierają destrukcyjny wpływ na modele zarządzania organizacjami. Firmy dostrzegają zachodzące w ich otoczeniu zmiany, jednak wciąż wiele z nich czyni zbyt mało, by przystosować się do nowych realiów.
Zdrowo i estetycznie
Rynek medycyny estetycznej przeżywa w ostatnich latach bardzo dynamiczny rozwój. Ekskluzywne usługi, skierowane kiedyś do wąskiego grona, stają się coraz częściej ogólnodostępnym produktem.
Branża leasingowa buduje polskie PKB
Znaczenie leasingu w tworzeniu PKB rośnie od wielu lat.
Różnice w postrzeganiu luksusu w Polsce i na świecie
Polacy kupując dobra luksusowe inaczej postrzegają ich funkcjonalny, emocjonalny, estetyczny, etyczny i społeczny wymiar. Poznaj wyniki najnowszych badań.
Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy
Sprawdź, czy polski aspekt marki stanowi zachętę do zakupu oraz czy zależy od kategorii produktu.
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Chcesz zatrzymać pracownika? Zadbaj o jego zdrowie
Jedną z metod zwiększania atrakcyjności oferty świadczeń pozapłacowych jest wykorzystanie trendu związanego ze wzrostem zainteresowania zdrowiem.
Polski kapitał wychodzi poza Europę
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Raport strategiczny IAB 2015/2016
Podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie wystąpiły w 2015 roku i szanse rozwojowe na rok 2016.
Luksus okiem prezesa
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.
Antropologia wspiera marketing
W świecie biznesu antropologia kulturowa może stanowić istotne wsparcie dla marketingowców.