Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać

·
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać

„Dobry branding to nie jest tylko ładny obrazek. Branding dobrze wymyślony zawsze odsyła do innej, prawdziwej rzeczywistości” – tak o budowaniu marki mówią twórcy agencji brandingowej BNA, która na jubileusz 20‑lecia działalności wydała kompleksowy album poświęcony projektowaniu marek. Ale co oznacza to w praktyce? Co firmy powinny wiedzieć o brandingu? Jak należy budować swoją markę, by była rozpoznawalna?

Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA oraz Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x‑kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji. Po obejrzeniu nagrania z webinarium dowiesz się:

  • czym jest branding, a czym nie jest. Jakie mity – okiem praktyków – krążą wokół niego,

  • dlaczego budowanie marki nie jest zarezerwowane wyłącznie dla wielkich marek i jak mniejsze firmy mogą to z powodzeniem wykorzystywać,

  • czy w świecie ciągłych zmian i w świetle nowych preferencji klientów firmy będą skazane na rebranding,

  • z jakich etapów składa się proces odkrywania tożsamości marki i jakie korzyści (poza wizerunkowymi) może on przynieść firmie i związanym z nią pracownikom,

  • kiedy spektakularność, świeżość, błyskotliwość i kreatywność są przereklamowane.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Mariusz Przybył

Semiolog i filolog z wykształcenia i praktyki. W biznesie corporate i brand identity od przeszło 20 lat. Współtwórca, prezes zarządu i dyrektor strategiczny BNA. Od 1996 roku dyrektor kreatywny i współwłaściciel Moby Dick Group. Wraz z Wojtkiem Mierowskim nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 w  przemyśle reklamowym przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski. Autor publikacji w mediach branżowych, konsultant, autor szkoleń w zakresie brandingu i fenomenologii marki. Członek jury Effie. Wykładowca w Szkole Brand Design z ramienia Klubu Brand Design przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej (SAR).

Andrzej Rozen

Brand Consultant BNA. Z wykształcenia socjolog, zainteresowany markami jako narzędziem transmisji znaczeń w kulturze. Zdobywał doświadczenie zawodowe w  dziennikarstwie (Wprost, Newsweek), PR (MSL Warsaw) i brandingu (BNA). W  2011 wyróżniony w konkursie dla młodych dziennikarzy tygodnika Wprost i  Ambasady USA. Z BNA związany od 7 lat. Pracował dla takich marek jak: WP, Onet, mBank, Żabka, x-kom czy Play. Nagrodzony Srebrnym Mieczem KTR za rebranding holdingu Ringier Axel Springer.

Przemysław Ladra

Wiceprezes ds. handlowych marki x-kom. Absolwent Politechniki Częstochowskiej. Pracę w x-komie rozpoczął w 2006r. od stanowiska Doradcy Klienta. Następnie pełnił rolę m.in. Product Managera, czy Sales & Marketing Directora. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa ds. handlowych marki x-kom oraz członka zarządu Combat i al.to. Odpowiada strategicznie za rozwój x-kom, również na rynkach zagranicznych. Przemysław to pasjonat technologii, sportu, motoryzacji oraz fotografii podróżniczej. W wolnych chwilach czyta książki – biznesowe i o rozwoju osobistym.

Polecane artykuły