Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Innowacja to termin, który ostatnio pojawia się na ustach wszystkich – zwłaszcza w kontekście nowych technologii oraz biznesu. Czy wiesz, czym tak naprawdę jest innowacja? I czy potrafisz nią skutecznie zarządzać?
Pokaż więcejTworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Interaktywne spotkania z prelegentami z całego świata, sesje Q&A, online-tables, warsztaty i dwie ścieżki tematyczne – tak prezentuje się trzecia edycja Kongresu. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-biznesowe w Europie Środkowo Wschodniej!
Liderzy zmagają się z niespotykanym dotychczas poziomem niepewności. Jednak historia uczy, że nawet najpoważniejszy kryzys niesie ze sobą szanse na innowacyjność i wzrost.
Aż 91% polskich przedsiębiorców uważa, że prawo nie nadąża za nowymi technologiami. Oto wykaz najbardziej opóźnionych – i zagrożonych – obszarów biznesu.
Robotyzacja i automatyzacja to przyszłość, a w coraz większym stopniu także teraźniejszość wielu firm, nie tylko przemysłowych. To ważna, a nawet jedyna droga rozwoju pewnych gałęzi biznesu, jednak nie znaczy to, że jest to droga prosta.
Już 21–22 kwietnia 2020 r. odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowo-technologicznych w tej części Europy: Kongres MIT Sloan Management Review Polska w formule online. Zgłoś bezpłatny udział!
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie pojawiają się wraz z wprowadzeniem na rynek kolejnych innowacyjnych rozwiązań.
Mamy i świetnych naukowców, i nie brakuje nam młodych talentów. Brakuje za to czegoś, co powinno się znaleźć pomiędzy badaniami a ich komercjalizacją.
Czym jest IT bez IT? Dlaczego to właśnie działy biznesowe są największymi beneficjentami rozwiązań technologicznych i powinny być ich największymi orędownikami?
Coraz częściej mówi się o kryzysie w handlu detalicznym. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest dla punktów sprzedaży doświadczanie znaczeń związanych z produktem, usługą czy marką.
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Dowiedz się, jak Orit Gadiesh – słynna prezes Bain & Company – przekonała jednego z pierwszych swoich klientów, do wdrożenia innowacyjnej technologii.
Dyski twarde, karty graficzne, ubrania, sztuczne rzęsy, zabawki… Jeśli choć raz zdarzyło ci się zamówić coś za pośrednictwem Aliexpress.com, pewnie już wiesz, że to wciąga.
Zmierzch tradycyjnego modelu IT, opartego na architekturze, która w obliczu dzisiejszych wyzwań wydaje się coraz bardziej archaiczna i nieefektywna, jest nieuchronny.
Aby odnieść sukcesy, należy kwestionować zastaną rzeczywistość.
Od początku działalności ambicją kierownictwa Oknoplastu było wyprzedzanie konkurencji. Ten cel stał się motorem napędowym innowacji.
Z profesorem Harvard Business School w Bostonie, Claytonem M. Christensenem, rozmawiał Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska”.
Wiele prób przekształcenia modelu biznesowego kończy się niepowodzeniem. Aby to zmienić, menedżerowie muszą zrozumieć, w jaki sposób model biznesowy przechodzi przez możliwe do przewidzenia etapy rozwoju, a następnie wykorzystać tę wiedzę w kluczowych decyzjach dotyczących nowego modelu.
Branża TSL ma dwa główne problemy – brak kierowców i niskie marże. Ponieważ biznes działa na granicy opłacalności, to jeżeli ma kreować pozytywne doświadczenia klientów, powinien sięgać coraz szerzej po narzędzia cyfrowe.
Licząca prawie 46 tysięcy mieszkańców gmina Grodzisk Mazowiecki umiejętnie wykorzystuje swoje korzystne położenie na styku najważniejszych szlaków komunikacyjnych w kraju.