Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Biuro na miarę ekspertów

·
Biuro na miarę ekspertów

Lokalizacja pierwsza: księgowi na zacisznym poddaszu w pobliżu biura zarządu. Lokalizacja druga: tryskający kreatywnością marketingowcy na własnym open space. Lokalizacja trzecia: handlowcy „odwiedzają” biuro, w którym stacjonują space plannerzy. Tak w uproszczeniu wyglądała rzeczywistość krakowskiego oddziału Grupy Nowy Styl jeszcze w 2017 roku.

Partnerem materiału jest Nowy Styl Group.

Europejski gigant wyposażenia przestrzeni biurowych, który doradza największym korporacjom, jak optymalnie urządzać swoje biura, wraz z rozwojem krakowskiego zespołu stanął przed problemem, który podziela wielu jego klientów. - Jesteśmy firmą międzynarodową, działającą na wielu rynkach. Żeby osiągać sukcesy, potrzebujemy szybkiego przepływu informacji i możliwości bieżącej współpracy. Kilka lokalizacji nam w tym nie pomaga – oceniał sytuację Adam Krzanowski, prezes firmy.

Pod koniec 2017 roku zapadła decyzja o przeprowadzce do zupełnie nowej przestrzeni biurowej. Dla firmy specjalizującej się w wyposażaniu biur, nowy projekt stał się sprawą honorową. Istotna była nie tyle powalająca na kolana architektura wnętrz, co projekt funkcjonalny przestrzeni. Miał on być idealnie dopasowany do potrzeb pracowników i celów biznesowych organizacji.

Ten tekst jest częścią projektu Biura: nowa definicja przestrzeni. Architektura. Design. Komfort pracy. Funkcjonalność przestrzeni i efektywność pracowników. Podpowiadamy, co warto zmienić w otoczeniu biurowym, by codzienna praca była bardziej efektywna i przyjemna. Odkrywaj i zmieniaj swoje biuro »

Jak Grupa Nowy Styl zaaranżowała przestrzeń? W jaki sposób angażowała pracowników i „ocieplała” proces zmiany? O tym wszystkim opowiedzieli nam Ewelina Solecka, workplace manager, która koordynowała projekt, a także pracownicy firmy, którzy patrzyli na całe przedsięwzięcie od wewnątrz. Razem z nimi odwiedziliśmy strefy pracy, spotkań i regeneracji w biurze firmy w Krakowie przy ul. Jasnogórskiej 9.

Dziś Grupa Nowy Styl dzieli się wynikami ewaluacji, którą w kilka miesięcy po przeprowadzce zrealizowali jej konsultanci. W badaniu ankietowym zadali pracownikom podobne pytania do tych stawianych podczas badania wstępnego. Kwestie, które oceniali, były też dostosowane do założonych celów projektu.

  • Satysfakcja: 92% pracowników jest zadowolonych z nowego biura, z czego 59% stanowią osoby bardzo zadowolone.

  • Komfort spotkań: 98% pracowników znajduje w nowym biurze komfortowe miejsce do spotkań.

  • Przepływ informacji: 80% pracowników po przeprowadzce do nowego biura zauważyło poprawę szybkości przepływu informacji.

  • Efektywność pracy: 76% pracowników zauważyło dzięki zmianie biura poprawę efektywności swojej pracy.

  • Motywacja pracowników: Nowe biuro pozytywnie wpłynęło na motywację 70% pracowników.

  • Atmosfera w zespole: 92% pracowników dzięki nowej przestrzeni lepiej poznało osoby, z którymi współpracowali. Według 72% pracowników nowe biuro poprawiło atmosferę pracy.

Powyższe wyniki to tylko wybrane dane, które firma zgromadziła podczas pracy nad projektem.

Chcąc dzielić się zdobytym doświadczeniem, Grupa Nowy Styl zachęca do korzystania z materiałów zgromadzonych w serwisie nowystylgroup.pl i zaprasza do odwiedzin w Krakowie.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jakie cechy są pożądane wśród pracowników? »