Kongres ICAN Management Review
Nowoczesny pracodawca – jak wygrywać na rynku?
Praca w trybie hybrydowym stawia bardzo dużo wyzwań zarówno przed pracodawcami jak i pracownikami. Zdalne wykonywanie obowiązków służbowych sprawiło, że pracodawcy muszą walczyć o utrzymanie talentów zapewniających ich organizacjom przewagi konkurencyjne.
Kluczowe trendy w obszarze nauki i rozwoju pracowników
Zdalny i hybrydowy model pracy przyjął się i jest powszechnie stosowany w wielu przedsiębiorstwach. Podobnie jak podejście do miejsca pracy, zmienił się sposób zdobywania wiedzy i nowych umiejętności – coraz częściej w tym obszarze wykorzystujemy zalety komunikacji na odległość.
LIDERZY JUTRA – oto laureaci drugiej edycji konkursu!
"Liderzy Jutra" to projekt, którego głównym zadaniem jest odnalezienie i wyróżnienie mistrzów i bohaterów polskiego biznesu. Ludzi, którzy już dziś inspirują i pokazują nam, jak prowadzić firmy gotowe na wszystko, co przyniesie niepewna i zmienna przyszłość. Oto laureaci drugiej edycji tego konkursu!
IBM Flash Systems – bezpieczeństwo inwestycji i bezpieczeństwo danych
W dzisiejszym świecie biznes w coraz większym stopniu opiera się na danych, dlatego tak jak zabezpieczamy majątek firmy, w podobny sposób powinniśmy dbać o bezpieczeństwo informacji na firmowych serwerach. Warto o tym pamiętać decydując się na inwestycję w infrastrukturę IT, co zwróci się w przyszłości w postaci niskiego całkowitego koszt posiadania danego rozwiązania.
Odpowiedzialny biznes w najbliższej przyszłości
Jak możemy wspólnie pomóc w drodze do "normalności 2.0"? Doświadczenia, pomysły, wezwanie do wspólnego działania.
Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta
Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Strategia firmy w świecie danych
Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Patriotyzm gospodarczy – debata ekspertów
Obejrzyj debatę ekspertów na temat patriotyzmu gospodarczego. Moderuje Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute.
Jak być liderem w zmieniającym się świecie?
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
Świadome marki
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Jak wartości mogą się stać pewnym kapitałem firmy w niepewnych czasach?
Rola lidera w kształtowaniu kultury organizacyjnej – na przykładzie BASF Polska.
Jak przeprowadzić zespół przez zmianę kultury pracy
Kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii.
Patriotyzm gospodarczy
Współczesny patriotyzm ekonomiczny to zagadnienie wielowymiarowe, dlatego chętnie do niego wracamy. Podczas kongresu ICAN Management Review poświęciliśmy temu zjawisku cały blok tematyczny. Jak praktycy biznesu ocenili polskie innowacje i technologie?
Jak przestrzeń do pracy wspiera przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów?
O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.
Jak w praktyce stworzyć zwinną kulturę firmy?
Kultura organizacyjna to jeden z filarów, na których stoi każda firma. Jej siła oddziaływania jest tak silna, że może przyczynić się tak do jej rozwoju, jak i być przyczyną klęski. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak ją tworzyć i modyfikować w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Odpowiedzialny, zrównoważony i odporny biznes
Priorytety dla ery kowidjańskiej i klimatjańskiej.
Budowanie efektywności firmy poprzez wsparcie pracowników w różnych wymiarach ich życia
Jak wspierać swoich pracowników, szczególnie w czasach kryzysu?
Co oznacza Agility dla organizacji?
W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.
Jakie planowanie w nowej normalności? Dobre praktyki foresightu strategicznego
Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.
Skalowanie biznesu
Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?