Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Jak możemy wspólnie pomóc w drodze do "normalności 2.0"? Doświadczenia, pomysły, wezwanie do wspólnego działania.
Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Obejrzyj debatę ekspertów na temat patriotyzmu gospodarczego. Moderuje Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute.
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Rola lidera w kształtowaniu kultury organizacyjnej – na przykładzie BASF Polska.
Kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii.
Współczesny patriotyzm ekonomiczny to zagadnienie wielowymiarowe, dlatego chętnie do niego wracamy. Podczas kongresu ICAN Management Review poświęciliśmy temu zjawisku cały blok tematyczny. Jak praktycy biznesu ocenili polskie innowacje i technologie?
O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.
Kultura organizacyjna to jeden z filarów, na których stoi każda firma. Jej siła oddziaływania jest tak silna, że może przyczynić się tak do jej rozwoju, jak i być przyczyną klęski. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak ją tworzyć i modyfikować w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Priorytety dla ery kowidjańskiej i klimatjańskiej.
Jak wspierać swoich pracowników, szczególnie w czasach kryzysu?
W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.
Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.
Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?
Jak pandemia i kryzys gospodarczy wpływają na działania i zachowania liderów?
Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large w ICAN Institute, rozmawia ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem zarządu PKO Banku Polskiego o tym jak zarządzać zmianą. Obaj rozmówcy są równocześnie autorami książki „Od skarbonki do chmury, czyli historia transformacji PKO Banku Polskiego”.
Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.
Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Liderzy Jutra. . Liderzy Jutra to wyróżnienie dla tych, którzy przez śmiałe decyzje i konsekwencje w działaniu zmieniają rzeczywistość rynkową wytyczając nowe kierunki w rozwoju branż i sektorów