Powiadomienie
Rozwiązania Teta tworzone już od 34 lat, od 2010 roku rozwijane są w ramach światowej grupy Unit4. Od tego roku będą sprzedawane pod marką Unit4 Teta. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej podkreśla kluczowe aspekty misji marki, zawarte w filozofii in business for people.
Zmienność i nieprzewidywalność rynków wywiera destrukcyjny wpływ na wszelkie organizacje. Za zachodzącymi zmianami nie nadąża wiele prywatnych firm, można więc się spodziewać, że także jednostki publiczne nie będą potrafiły przystosować się do nowych realiów. Nie zawsze tak jest, o czym świadczy przykład Polskiego Instytutu Ekonomicznego.
Poznaj reguły, które warto stosować na drodze do wprowadzenia zwinności – oraz przyczyny tego, że nie zawsze jest to proces szybki czy udany.
W Siemens Polska zaufanie pracowników do firmy stało się kluczowym zasobem w zarządzaniu kryzysowym. Konsekwentnie i świadomie budowane relacje pomogły sprawnie zaadaptować się do nowych warunków pracy i po raz kolejny przekonać się o istocie zarządzania.
Epidemia koronawirusa stała się dla wielu organizacji sprawdzianem zarządzania oraz przywództwa w trudnych czasach. I mimo że rynek pracy niewątpliwie uległ zmianie, to organizacje, które chcą się rozwijać, nie tylko nie pozwolą sobie na utratę talentów, ale o te talenty będą walczyć. Czynnikiem, który może im to ułatwić, jest certyfikat Top Employers, potwierdzający prowadzenie wysokiej jakości polityki personalnej.
Firmy wciąż narażają pracowników na wypalenie, a promowanie równowagi między życiem zawodowym i osobistym wcale nie pomaga. Lepszym rozwiązaniem jest przeprojektowywanie pracy.
W burzliwych czasach zarówno pracodawcy, jak i pracownicy muszą wykazywać się większą elastycznością m.in. w zakresie wykorzystywanych rodzajów zatrudnienia.
„Gasząc pożar, trzeba mieć też wizję, co będziemy robić, gdy już go ugasimy” – przekonuje Wojciech Pyzik z firmy Arkana zaopatrującej salony kosmetyczne w kosmetyki profesjonalne.
Czy znany od lat 50. XX w. japoński system zarządzania Kaizen to antidotum na skutki obecnego kryzysu?
Jak zmienia się podejście do dbania o zdrowie pracowników w Polsce?
Rytuały pozwalają przy małych nakładach czasowych i finansowych uzyskiwać wymierne korzyści biznesowe. Każda firma może na nich skorzystać.
Zarządzanie kryzysowe polega na łączeniu działań taktycznych z transformacyjnymi. Takie podejście pozwala nie tylko przetrwać najgorszy czas, lecz przede wszystkim sięgnąć po nowe szanse wzrostu.
Zwinne zespoły świetnie funkcjonują w sytuacji, gdy ich członkowie pracują w jednej lokalizacji. Pokazujemy jednak, jak zadbać o ich skuteczność, kiedy pandemia COVID-19 zmusiła nas do pracy zdalnej.
Dzięki narzędziom stosowanym tak w biznesie, jak i w wojsku jesteśmy w stanie przełamać impas i nie tylko uratować nasze przedsiębiorstwo przed upadkiem, ale także na bieżąco kreować odpowiedź na rzeczywistość, która ma dopiero nadejść.
Firmy powinny zwracać większą uwagę na cechy osobowościowe przyszłych handlowców. Dobór właściwych kandydatów, odpowiednie ich motywowanie i szkolenie przekładają się na poprawę wyników i kondycję całej firmy.
Każdy marketer powinien zapoznać się z prezentowanymi tutaj wiadomościami.
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Czy bardziej wierzysz w firmę, którą zarządzasz, niż jej właściciele?
Sukces? Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to nie myśleć o nim. Nie analizuj jego znaczenia. Nie staraj się osiągnąć sukcesu za wszelką cenę.
Firma LPP ogłosiła niedawno nową strategię zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”, która zakłada, że do 2025 roku organizacja zredukuje swój ślad węglowy o przynajmniej 15% w porównaniu ze stanem obecnym. O założeniach programu i głównych wyzwaniach z nim związanych opowiada Anna Miazga, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w LPP. Rozmawia Joanna Socha.