Rewolucja AI w E-commerce
Sprzedawaj więcej, szybciej, mądrzej

30 września 2025
ONLINE
picture

Konferencja dla wszystkich, którzy chcą skutecznie sprzedawać online

Czy social selling to zagrożenie dla Twojego e-commerce czy może jednak szansa na większe zyski? Jak AI i automatyzacja zmieniają doświadczenia zakupowe Twoich klientów? Czy właśnie widzimy koniec Google Search?

Poznaj odpowiedzi na te pytania na VI edycji E-commerce Trends Summit – wydarzenia, które skupia wybitnych ekspertów, w tym współpracujących z MIT. Nie spotkasz ich na innych konferencjach w Polsce! Tylko jeden dzień wystarczy, by zdobyć wiedzę, wskazówki i cenne inspiracje, jak ulepszyć swój sklep internetowy i zwiększać sprzedaż.

logo DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (10 punktów). DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ

Promocja Special Offer kończy się za:

Czego dowiesz się na konferencji

Poruszymy tematy związane z AI, płatnościami i bezpieczeństwem online, a także przyjrzyjmy się social sellingowi. Będzie bardzo praktycznie i inspirująco!

down

Agenci AI w e-commerce (chatboty, voiceboty, asystenci): kto tak naprawdę będzie sprzedawał jutro?

down

Jak zarządzać polityką zwrotów, by nie tracić klientów i nie zbankrutować?

down

Porzucone koszyki – jak wspierać się AI i automatyzować odzyskiwanie koszyków?

down

Jak wykorzystać dane behawioralne i predykcyjne do zwiększania konwersji?

down

Nowoczesne płatności – wygoda czy pole minowe? Co działa na konwersję?

down

Jak generować leady w e-commerce B2B: automatyzacja prospectingu, scoring leadów.

down

Social Commerce: przyszłość czy zagrożenie dla e-commerce?

down

Czy TikTok, Instagram i live shopping zabierają ruch z Twojego sklepu?

Dlaczego warto wziąć udział?

1

Otrzymasz potężną dawkę wiedzy i gotowych rozwiązań od polskich i zagranicznych ekspertów, którzy zajmują się e-commerce od lat.

2

Weźmiesz udział w sesjach Q&A z ekspertami i zadasz pytania na nurtujący Cię temat. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne.

3

Zyskasz półroczny dostęp do nagrań i materiałów z konferencji. Wracaj do wiedzy naszych ekspertów, kiedy tylko potrzebujesz.

4

Otrzymasz subskrypcję magazynu technologiczno-biznesowego „MIT Sloan Management Review Polska” w wersji Gold na 3 miesiące.

5

Uzyskasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo i zdobycie wiedzy. Nie zapomnij pochwalić się nim, np. w swoich social mediach!

6

Dzięki formule online możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca lub zapisać się, a później obejrzeć nagrania. Idealne, kiedy Twój grafik jest napięty.

picture

Dla kogo jest ICAN E-commerce Trends Summit

Nie jesteś pewien, czy wydarzenie jest dla Ciebie? Sprawdźmy to! Dołącz do nas, jeśli:
  • Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów, a nie teoretyczne ogólniki
  • Szukasz nowoczesnych rozwiązań do rozwoju Twojego e-commerce
  • Zależy Ci na podkręceniu sprzedaży oraz zwiększeniu zysków i liczby klientów
  • Stoisz przed wyborem platformy, na której postawić sklep internetowy

Setki osób z branży e-commerce są już z nami. Dołącz do nas!

Zobacz, ilu uczestników i ekspertów zgromadziliśmy na poprzedniej edycji. W tym roku mierzymy jeszcze wyżej!

723
uczestników
19
prelegentów
23
partnerów

Kto wystąpi na konferencji?

Swoimi doświadczeniami podzielą się światowi i polscy eksperci, w tym autorzy „MIT Sloan Management Review Polska” – magazynu uczelni nr 1 na świecie.

portret

Zbigniew Ćwikliński
Dyrektor ds. Produktów Korporacyjnych i Pożyczkowych, BIK S.A

portret

Paulina Kiedrowicz
Digital Solutions Director, Retail & CPG Salesforce

portret

Prof. Thomas Davenport
President's Distinguished Professor of Information Technology

portret

Michał Tykarski
Wiceprezes Zarządu IdoSell (IAI GROUP)

portret

Tomek Zwiercan
dyrektor zarządzający GLS Poland

portret

Magdalena Krasoń-Wałęsiak
Menedżer ds. e-commerce, GS1 Polska

portret

Marek Kich
CEO w Satisfly i host w Sztuka E-Commerce

portret

Bartosz Kwitkowski
CEO & Founder PREBYTES

portret

Amadeusz Bathelt
Head of Product w Dealavo

portret

Ashley Dudarenok
Ekspertka ds. marketingu i cyfrowego rynku w Chinach, przedsiębiorczyni, mówczyni i autorka książek

portret

Sergiusz Kielian
Partner w Baker Tilly Legal Poland

portret

Anna Spychalska-Grzeszek
Dyrektor obszaru marketingu i produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa

portret

Marcin Kamiński
Founder i CEO w YOSA.AI, EmbedBase.com oraz Top Online

portret

Piotr Filipowski
Koordynator e-Izby ds. Regulacji dot. Cyberbezpieczeństwa

portret

Marta Postek
Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej, Bank Millennium

portret

Kamil Kapliński
Zastępca Dyrektora ds. Rozwiązań IT i Cyfrowego Miejsca Pracy

portret

Łukasz Żukowski
Ekspert strategii marki, Strategy Director w DFIRST.AI

portret

Paweł Boleszczuk
Architekt Rozwiązań Automatyzacyjnych w Inter Cars S.A.

portret

Konrad Bujak
Inżynier GenAI i Product Manager z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży

portret

Andrzej Jacaszek, DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret

dr Iwo Zmyślony
Dyrektor HR, projektant kultury, usług i doświadczeń, metodolog procesów projektowych

portret

Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead CEE, Meta

Agenda

09:15 - 09:25
Rozpoczęcie wydarzenia i przywitanie uczestników
zdjęcie Jan Tarnas
Jan Tarnas
redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"
09:25 - 09:50
Trendy w E-Commerce - ewolucja czy rewolucja, nowe technologie, metamorfoza otoczenia rynkowego, transformacja percepcji klientów.

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Andrzej Jacaszek
Andrzej Jacaszek, DBA
wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute
09:55 - 10:15
Jak zarządzać polityką zwrotów, by nie tracić klientów i nie zbankrutować?
zdjęcie Michał Tykarski
Michał Tykarski
Wiceprezes Zarządu IdoSell (IAI GROUP)
10:20 - 10:40
Agentic Commerce – nowa droga do trwałej lojalności klientów
zdjęcie Paulina Kiedrowicz
Paulina Kiedrowicz
Digital Solutions Director, Retail & CPG
Salesforce
10:45 - 11:05
AI-Powered E-commerce Contact Center

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Kamil Kapliński
Kamil Kapliński
Deputy Director for IT Solutions and Digital Workplace
zdjęcie Paweł Boleszczuk
Paweł Boleszczuk
Architekt Rozwiązań Automatyzacyjnych w Inter Cars S.A.
11:10 - 11:30
Customer Journey Hakera, czyli ukryte koszty biznesu online

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Bartosz Kwitkowski
Bartosz Kwitkowski
CEO & Founder PREBYTES
11:35 - 12:05
Rozmowa ekspercka: E-commerce w sieci dostawców IT i chmury – jak zabezpieczyć odpowiedzialność stron nie tracąc zaufania klienta?
zdjęcie Paweł Kubisiak
Paweł Kubisiak
Prowadzący
zdjęcie Piotr Filipowski
Piotr Filipowski
Izba Gospodarki Elektronicznej
zdjęcie Sergiusz Kielian
Sergiusz Kielian
Baker Tilly Legal Poland
12:10 - 12:30
AI i zakupy online: personalizacja, która działa

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie prof. Thomas Davenport
prof. Thomas Davenport
Profesor informatyki i zarządzania w Babson College w Wellesley, w stanie Massachusetts, członek MIT Initiative on the Digital Economy (Inicjatywy MIT na rzecz Gospodarki Cyfrowej) oraz NewVantage Partners. Starszy doradca w Deloitte Analytics
12:30 - 12:40
Sejsa Q&A
12:45 - 13:05
Black Friday z Dealavo - promocje wsparte repricingiem AI

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Amadeusz Bathelt
Amadeusz Bathelt
Head of Product w Dealavo
13:10 - 13:50
Debata: Płatności w E-commerce
zdjęcie Bartosz Gayer
Bartosz Gayer
Prowadzący
zdjęcie Marta Postek
Marta Postek
Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej, Bank Millennium
zdjęcie Zbigniew Ćwikliński
Zbigniew Ćwikliński
Dyrektor ds. Produktów Korporacyjnych i Pożyczkowych, BIK S.A
zdjęcie Anna Spychalska-Grzeszek
Anna Spychalska-Grzeszek
Fundacja Polska Bezgotówkowa
13:50 - 14:05
PRZERWA
14:05 - 14:35
Rozmowa ekspercka: Logistyka przyszłości dla e-commerce
zdjęcie Paulina Kostro
Paulina Kostro
Prowadząca, redaktorka "MIT SLoan Managemnet Review Polska"
zdjęcie Tomek Zwiercan
Tomek Zwiercan
dyrektor zarządzający GLS Poland
zdjęcie Magdalena Krasoń-Wałęsiak
Magdalena Krasoń-Wałęsiak
Menedżer ds. e-commerce, GS1 Polska
14:40 - 15:10
Twój pierwszy agent AI

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Marcin Kamiński
Marcin Kamiński
Founder i CEO w YOSA.AI, EmbedBase.com oraz Top Online. Specjalista od automatyzacji procesów, tworzenia agentów AI oraz wykorzystania ich do skalowania biznesu.
15:15 - 15:35
AI w marketingu ecommerce
zdjęcie Iwo Zmyślony
Iwo Zmyślony
projektant kultury, usług i doświadczeń, metodolog procesów projektowych, host w Limity AI w rozmowie z TBA
15:40 - 16:00
Social Commerce w Chinach i na świecie: Przyszłość zakupów online

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Ashley Dudarenok
Ashley Dudarenok
Ekspertka ds. marketingu i cyfrowego rynku w Chinach, przedsiębiorczyni, mówczyni i autorka
16:05 - 16:25
Business messaging, era wykorzystania komunikatorów do komunikacji marek i generowania sprzedaży

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Krzysztof Sobieszek
Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead, CEE, Meta
16:30 - 16:50
Leady, które sprzedają: Jak zautomatyzować prospecting i nie tracić czasu na przypadkowe kontakty

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Marek Kich
Marek Kich
CEO w Satisfly i host w Sztuka E-Commerce
16:50 - 17:00
Zakończenie konferencji
zdjęcie Jan Tarnas
Jan Tarnas
redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"

Pakiety

Pakiet Basic
Pakiet Standard
Pakiet Premium
Udział online w Konferencji E-commerce Trends Summit 2025
Nagrania i materiały z Konferencji E-commerce Trends Summit 2025  
Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
Subskrypcja MIT Sloan Management Review Polska - Gold (3 miesiące)  
E-booki: Umysł Lidera – Friederike Fabritius, Hans W. Hagemann; Transformacyjny lider – Rasmus Hougaard, Jacqueline Carter; Praca przyjazna dla mózgu – Friederike Fabritius; Otwarta strategia – Christian Stadler, Julia Hautz, Kurt Matzler, Stephan Friedrich von den Eichen  
Nielimitowany dostęp do treści online "MIT Sloan Management Review Polska"(w tym materiały premium)  
Dostęp online do ponad 3000 artykułów polskich autorów z "Harvard Business Review Polska" (2003- 2020)  
Dostęp online do artykułów, nagrań i innych zasobów online "MIT Sloan Management Review Polska" (od 2019r.)  
Nagranie z 1 sesji elitarnego programu rozwojowego Elite Leadership Program 2024/2025 z udziałem dr Michaela Platta: NeuroLider w cyberświecie: nowe perspektywy wykorzystania siły mózgu lidera i AI    
Egzemplarz Książki dr Michaela Platta "Mózg lidera" (przedsprzedaż)    
Pakiet Basic

 

0 zł
Pakiet
Standard
244.30 zł
349,00 zł
netto
Najniższa cena z 30 dni przed 279,20 zł netto
picture
Pakiet
Premium
349.30 zł
499,00 zł
netto
Najniższa cena z 30 dni przed 349 zł netto
picture
Pakiet Basic

0 zł

Wybieram
Pakiet Standard

244.30 zł 349,00 zł netto

Najniższa cena z 30 dni przed 279,20 zł netto
Wybieram
picture
Pakiet Premium

349.30 zł 499,00 zł netto

Najniższa cena z 30 dni przed 349 zł netto
Wybieram
picture

Wystąpią dla nas eksperci związani z MIT

Massachussetts Institute of Technology to uczelnia nr 1 na świecie według oficjalnych rankingów. Poznaj lepiej MIT – miejsce, gdzie rodzą się przełomowe idee!

tile background
Massachusetts Institute of Technology (MIT) - kuźnia wielkich umysłów

MIT to jedna z najbardziej prestiżowych uczelni na świecie, od ponad 160 lat kształtująca przyszłość nauki, technologii i biznesu. To tutaj powstały przełomowe idee, które zmieniły świat, a jej absolwenci to nobliści, liderzy wielkich korporacji takich jak General Motors, Boeing czy Hewlett-Packard.

tile background
MIT Sloan Management Review – wiedza od najlepszych, dla najlepszych

„MIT Sloan Management Review” to magazyn szkoły biznesu MIT. Od dekad dostarcza liderom nowoczesne strategie zarządzania, wyniki badań i praktyczne narzędzia, które pomagają wygrywać w dynamicznie zmieniającym się świecie.

tile background
MIT Sloan Management Review Polska – globalna wiedza, polska perspektywa

Jako pierwsi wprowadziliśmy magazyn „MIT Sloan Management Review” na europejski rynek. Łączymy światową wiedzę z polskim kontekstem, dostarczając liderom najwyższego szczebla inspiracje i narzędzia dostosowane do lokalnych realiów biznesowych

Partnerzy

Organizator

Partnerzy merytoryczni

Patronaty honorowe

Partner wydarzenia

Patronaty medialne

Nawiąż z nami współpracę

Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

portret Ewa Szczesik
Współpraca
Ewa Szczesik
Client Solutions Director

  e.szczesik@ican.pl
  +48 664 933 232
portret Karolina Starko
MEDIA I ORGANIZACJA
Karolina Starko
Event Project Manager

  k.starko@ican.pl
  +48 784 507 967