
Janusz Prendota
Prezes firmy ICAS Poland, będącej dostawcą usług EAP w Polsce.
Jak mądrze dbać o pracowników w niespokojnych czasach
W złożonym, nieprzewidywalnym świecie utrzymanie równowagi i zdolności działania osób i zespołów staje się coraz większym wyzwaniem – Program Wsparcia Pracowników ICAS EAP pomaga pracownikom i zarządzającym skutecznie odpowiadać zarówno na problemy indywidualne, jak i kryzysy
na masową skalę.
Zdrowi i szczęśliwi pracownicy – najlepsza recepta na zyskowny biznes
Rośnie dług zdrowotny pracowników, a firmy trawi pandemia wypalenia organizacyjnego, czego konsekwencje mogą ciągnąć się latami. O tym, jak organizacje mogą im przeciwdziałać i stać się strażnikami zdrowia swoich ludzi rozmawialiśmy w studiu ICAN Institute.
Wsparcie pracowników w wymagających czasach
Podczas pandemii firmy zaczęły uważniej przyglądać się temu, w jaki sposób mogą pomagać swoim pracownikom w zachowaniu zdrowia i równowagi psychicznej. A my, jako twórcy i dostawcy programu wsparcia pracowników, musieliśmy zmierzyć się z wielokrotnie większym zapotrzebowaniem na nasze usługi. Oto czego nauczyliśmy się przez ten rok oraz co wydaje nam się ważne.
Jak pokonać kryzys zaangażowania?
Podczas webinarium zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci rozmawiali o tym, w jaki sposób można próbować sprostać kryzysowi zaangażowania w oganizacji i motywować pracowników do bardziej efektywnego wykonywania swoich obowiązków służbowych.
Budowanie efektywności firmy poprzez wsparcie pracowników w różnych wymiarach ich życia
Jak wspierać swoich pracowników, szczególnie w czasach kryzysu?
Gdy firma ma plany… wydarza się życie! [Materiał partnerski]
Jak program EAP (Employee Assistance Program) utrzymuje produktywną równowagę pracowników, zespołów i firm, zapewniając wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych problemów oraz rozwijając kompetencje potrzebne do konstruktywnego radzenia sobie ze zmianą.
Zarządzanie kłopotami pracowników
Jeśli człowiek nie może rozwiązać trapiących go problemów, to stają się one problemami organizacji, w której pracuje. Mając na względzie zarówno dobro własne, jak i pracowników, firmy mogą zapewnić swoim ludziom pomoc profesjonalistów w postaci programu wsparcia realizowanego przez niezależnego operatora.