Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Media społecznościowe nie tylko zmieniają sposób, w jaki się komunikujemy, ale także to, jak wygląda dziś biznes. Dzięki social mediom zmienia się nie tylko marketing, ale również sprzedaż. Co czeka nas w przyszłości?
Pokaż więcejW zeszłym roku w obszarze polskiej sieci internetowej pojawiło się aż 12 tysięcy nowych sklepów internetowych. Mimo to klienci nie rezygnują z zakupów w placówkach stacjonarnych, chętnie sięgają także po rozwiązania hybrydowe.
Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach.
Każdy marketer powinien zapoznać się z prezentowanymi tutaj wiadomościami.
Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, zajmujące się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby zwiększyć efektywność działań.
Skutecznym sposobem na walkę ze zjawiskiem fake news jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych.
Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze --- efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii.
Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!
Nie ulega wątpliwości, że tego typu działalność jest przyszłością marketingu i może przynieść przedsiębiorstwu znaczące korzyści.
Pojedyncze wskaźniki nie mogą służyć ocenie całych kampanii, a zwłaszcza ich wartości biznesowej.
Przeszukuj swoje dane społecznościowe, wyłuskując największych promotorów, i reaguj.
Szczegóły dotyczące wdrażania platformy, która umożliwiła wielokierunkową komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz ułatwiła procesy konsolidacyjne w firmie Atlas.
W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?
Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
Media społecznościowe sprawiły, że pozycjonowanie w sieci stało się kluczowym czynnikiem decydującym o karierze.
Na dłuższą metę jedynie odpowiednio duża skala biznesu może zagwarantować przewagę firmom platformowym.
Obecności firmy w mediach społecznościowych powinny przyświecać dwa zasadnicze cele: kształtowanie pozytywnego wizerunku oraz budowanie zaufania i lojalności wśród konsumentów.
Firmy wciąż nie mają dobrego pomysłu, jak za pośrednictwem wewnętrznych mediów społecznościowych wykorzystać kreatywność pracowników.
Stare sposoby dotarcia do klienta za pomocą mediów tradycyjnych są dziś nieskuteczne. O nowych zasadach sprzedaży i marketingu opowiada David Meerman Scott, światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży.
Tworzenie platformy internetowej rządzi się dziś innymi prawami niż jeszcze kilkanaście lat temu. Znacznie trudniej jest przebić się przez informacyjny gąszcz z nową formułą i utrzymać na rynku.
Tylko jedno z spośród trzech rozwiązań, które padły na naradzie, rekomendowałbym jako właściwe do rozwiązania problemów producenta soków i napojów. Zakłada ono starą jak świat zasadę: „przyznać się do błędu, przeprosić, zadośćuczynić”.