Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Klaudyna Polanowska-Skrzypek: Marki powinny dostosować się do kanału komunikacji i potrzeb grupy docelowej

Premium

· · 2 min

Obecności firmy w mediach społecznościowych powinny przyświecać dwa zasadnicze cele: kształtowanie pozytywnego wizerunku oraz budowanie zaufania i lojalności wśród konsumentów. Niezbędne w realizowaniu tych założeń jest umiejętne dostosowanie komunikatów do grupy docelowej i ciągły monitoring Internetu.

Wraz z nadejściem technologii cyfrowych osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku marki dostały do rąk niezwykle przydatne i potężne narzędzia. Dzięki mediom społecznościowym są w stanie dotrzeć do odbiorców w sposób bardziej bezpośredni i silniej angażujący niż dzięki tradycyjnym środkom przekazu. Warto jednak pamiętać, że podobnie jak w przypadku komunikacji za pośrednictwem mediów tradycyjnych, tak i z mediów społecznościowych należy korzystać ostrożnie. W przypadku Kompanii Piwowarskiej rozwaga jest dla nas szczególnie ważna chociażby z tego powodu, że warzymy piwo – produkt dedykowany osobom pełnoletnim. W praktyce oznacza to, że nasza komunikacja powinna być skierowana do osób powyżej 18. roku życia...

Zostało 75% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »