Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Ekspert w zakresie optymalizacji wartości przedsiębiorstw, wykładowca ICAN Institute.
Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż. Nie zawsze jednak przynoszą zakładany efekt. Ja odpowiednio z nich korzystać?