Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Nie od dziś wiadomo, że na rynku B2B reputacja firmy należy do najważniejszych czynników wpływających na sprzedaż i wyniki finansowe. Jednocześnie coraz więcej czynników i procesów wewnątrz organizacji wpływa na reputację. Już choćby z tego względu na biznes trzeba patrzeć holistycznie. To system naczyń połączonych, w którym sprzedaje cała firma. Nie tylko handlowcy.
Społeczna odpowiedzialność przynosi wymierne korzyści biznesowi. Mając tego świadomość, Volkswagen Poznań świadomie podejmuje działania z obszaru CSR.
Zachęcamy do obejrzenia zapisu rozmowy z ekspertami, którzy rozmawiali o tym, jak przybliżać światy biznesu i IT.
Nowoczesna telematyka nie tylko daje możliwość kompleksowego zarządzania pojazdami wykorzystywanymi przez firmy.
Jeśli czytając odpowiedzi w tym teście, poczujesz się tak, jakbyś gdzieś kiedyś już je słyszał, nie bądź zdziwiony. Możliwe, że udzielili ich Twoi koledzy z branży.
Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.
Inwestorzy lubią kupować marzenia. Jakie szanse powodzenia ma taka decyzja i jak sprawa wygląda w porównaniu do „zwykłych” start-upów?
Komfort pracowników --- temu celowi jest dziś podporządkowane tworzenie przestrzeni do pracy. Dobra koniunktura gospodarcza i chęć sprostania wymogom stawianym nowoczesnym biurom dostarcza paliwa całej branży nieruchomości.
Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.
Branża biotechnologiczna coraz bardziej interesuje się tzw. medycyną personalizowaną, pozwalającą na precyzyjne leczenie pacjenta z uwzględnieniem charakterystyki genetycznej i mutacji chorobotwórczych.
Pora, żeby sukcesor napisał własny rozdział w firmie rodzinnej.
Rozpowszechnianie kłamstw i powielanie niepotwierdzonych informacji nigdy wcześniej nie było tak proste jak teraz. Dlatego coraz większą wartość mają dla nas ludzie, którym możemy ufać.
Henry Ford, założyciel Ford Motor Company, powiedział: „Jeśli jest jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzenia na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”.
W ostatnich latach rozwój Crédit Agricole znacznie przyspieszył. Firma przekształciła się z banku detalicznego w bank uniwersalny z ofertą produktową dla wszystkich linii biznesowych.
Przedstawiona historia ukazuje przypadek firmy z 20-letnim dorobkiem na rynku polskim, która w sposób naturalny szuka kolejnych rynków zbytu, ale nie do końca wie, jak się do tego zabrać.
Wyzwania Banku 55 są typowe dla firm, które mają do czynienia z przejęciami. W mediach i na rynku może pojawić się plotka czy też przeciek o transakcji, podczas gdy firma nie jest gotowa lub po prostu nie może przekazać pracownikom pełnych informacji o połączeniu.
Zdrowie pracowników, również tych starzejących się, może wkrótce zaważyć na sukcesie firm. Dlatego w interesie pracodawcy leży dużo szersza opieka, daleko wychodząca poza działania z obszaru budowania marki pracodawcy.
Nowe technologie leżą u podstaw moich doświadczeń zawodowych, dlatego spróbuję przez ten pryzmat ocenić wybór strategii firmy Lasota & Co i doradzić jej prezesowi, co powinien zrobić przed podjęciem decyzji.
Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania.