X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Inicjatywy na rzecz środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego są bardzo potrzebne, a ich rosnąca liczba cieszy. Sęk w tym, że nie zawsze są częścią większej strategii i mają realny wpływ na otoczenie. Dobre intencje to zdecydowanie za mało, firmy potrzebują dziś strategicznej wizji i planu na jej realizację. Tego coraz częściej wymagają inwestorzy, klienci i pracownicy.

Podczas webinarium „Nowe spojrzenie na zrównoważony rozwój” eksperci dyskutowali na temat praktycznych zastosowań i wyzwań związanych z CSR (ang. Corporate Social Responsibility). Gośćmi Joanny Koprowskiej, redaktorki ICAN Management Review i MIT Sloan Management Review Polska byli: Iwona Jacaszek‑Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, Jakub Krzewina, menedżer ds. zrównoważonego rozwoju w Raben Group oraz Daniel Goszczyński, starszy specjalista ds. PR i komunikacji w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Po obejrzeniu nagrania z webinarium dowiesz się:

  • Jak przechodzić od zamiarów zmieniania świata na lepsze do realnych i mierzalnych wyników?

  • Jak pandemia zmieniła podejście firm do zrównoważonego rozwoju?

  • Jak zmienia się myślenie o prowadzeniu biznesu i dlaczego firmy powinny zdefiniować swój cel istnienia?

  • Jakimi informacjami dotyczącymi działań na rzecz zrównoważonego rozwoju firma powinna się dzielić, a jakimi nie?

Iwona Jacaszek-Pruś

Dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej.

Jakub Krzewina

Menedżer do spraw zrównoważonego rozwoju w Grupie Raben.

Daniel Goszczyński

Starszy specjalista ds. PR i Komunikacji w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy