0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. A to dla więszości firm oznacza konieczność zmiany modelu biznesowego.

Jak zmodyfikować ofertę wartości firmy, by dostosować ją do czasów kryzysu i kształtującej się nowej normalności? Zobacz wykład Agnieszki Węglarz, ekspertki ICAN Institute, która podpowiada, jak w kilku krokach poradzić sobie z tym wyzwaniem.

Wolisz czytać? Wersję tekstową wykładu znajdziesz w najnowszym, czwartym numerze ICAN Management Review. Możesz do niej zerknąć pod tym linkiem.

Agnieszka Węglarz

Niezależny doradca, strateg i praktyk biznesowy w B2B oraz wykładowca; ekspert ICAN Institute w obszarze modeli biznesowych, segmentacji, oferty wartości oraz sprzedaży doradczej w B2B.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy