Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Nowa oferta wartości w czasach kryzysu

·
Nowa oferta wartości w czasach kryzysu

Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. A to dla więszości firm oznacza konieczność zmiany modelu biznesowego.

Jak zmodyfikować ofertę wartości firmy, by dostosować ją do czasów kryzysu i kształtującej się nowej normalności? Zobacz wykład Agnieszki Węglarz, ekspertki ICAN Institute, która podpowiada, jak w kilku krokach poradzić sobie z tym wyzwaniem.

Wolisz czytać? Wersję tekstową wykładu znajdziesz w najnowszym, czwartym numerze ICAN Management Review. Możesz do niej zerknąć pod tym linkiem.

Agnieszka Węglarz

Niezależny doradca, strateg i praktyk biznesowy w B2B oraz wykładowca; ekspert ICAN Institute w obszarze modeli biznesowych, segmentacji, oferty wartości oraz sprzedaży doradczej w B2B.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy