Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
Planowanie strategiczne oraz wdrażanie działań marketingowych to jedno z kluczowych wyzwań działu marketingu.
Pokaż więcejSieci handlowe dysponują dziś nie tylko powierzchnią sprzedażową, ale także zdolnością tworzenia i testowania produktów, znajomością kategorii, a przede wszystkim – imponującą wiedzą o potrzebach i zwyczajach klientów. Dlatego w przyszłości to sieci handlowe będą mogły tworzyć najbardziej innowacyjne, popularne i wysokomarżowe marki.
Nadchodzący rok będzie wymagał od marek premium ewolucji i dostosowania się do zmieniającego się krajobrazu społecznego. Etyka stanie się równie ważna, co estetyka, a zamożni konsumenci skierują swoją uwagę w stronę zrównoważonych brandów.
Black Friday i Cyber Monday to dla sprzedawców nie tylko dobry pretekst do przewietrzenia magazynów, ale także okazja przyciągnięcia nowych klientów. Od kilku lat również polskie firmy próbują zarazić swoich klientów zakupowym entuzjazmem.
Branża biotechnologiczna raczej zyskuje niż traci w okresie pandemii, zaś firmy związane z produkcją szczepionki na COVID-19 notują rekordowe wyniki. Ile jest w tym wszystkim realnej oceny wartości firm, a ile gry na obietnicach spełnienia pewnych nadziei?
Jeśli potrafimy coś robić, najpewniej wyolbrzymimy znaczenie tej umiejętności i będziemy szukać sposobów, aby jak najczęściej z niej korzystać. Jakie przełożenie ma ta zasada na działania marketingowe i budowanie marki?
Wiele biznesów działa chaotycznie, "przepalając budżety" na działania, które mogą przynieść korzyść dopiero na dalszym etapie rozwoju. Stąd tak ważne jest stosowanie frameworku. Pozwala on skalować biznes i porządkuje procesy w firmie.
Chcąc zwiększyć szanse na sukces, firmy decydują się na pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach.
Czasy słabo stargetowanych kampanii, które przy odrobinie szczęścia przynosiły wyniki, mamy już za sobą. Dzięki marketing automation perspektywa osiągnięcia wymiernych efektów sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie tej technologii.
Wielu trenerów, mówców, myślicieli i ekspertów ogranicza się do rad, „co” należy zrobić, aby przeprowadzić cyfrową transformację marketingu i sprzedaży. Natomiast mało kto wie, „jak” należy to zrobić.
Filarem marketing automation są świetnie napisane treści. To one umożliwiają wykorzystanie potencjału tego narzędzia oraz osiągnięcie imponujących wyników.
Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie.
Wielu trenerów, mówców, myślicieli i ekspertów ogranicza się do rad, „co” należy zrobić, aby przeprowadzić cyfrową transformację marketingu i sprzedaży. Natomiast mało kto wie, „jak” należy to zrobić.
Zmiany rynkowe napędzane przez rozwój technologii cyfrowych stanowią dla działów marketingu zarówno ogromną szansę, jak i zagrożenie. Nowe narzędzia pozwalają na skuteczniejsze docieranie do grup docelowych.
Filarem marketing automation są świetnie napisane treści. To one umożliwiają wykorzystanie potencjału tego narzędzia oraz osiągnięcie imponujących wyników.
Rynek przesyłek kurierskich i paczkowych, jest beneficjentem gwałtownego rozwoju sprzedaży internetowej.
Rola CMO ewoluje w kierunku Chief Experience Officer. Musimy zarządzać doświadczeniem klienta od początku do końca, w ramach całej organizacji
Chcesz obejrzeć film wideo w internecie, ale znowu wyświetla ci się irytująca reklama. Przeglądasz gazetę i szybko zauważasz, że co druga strona zadrukowana jest treściami promocyjnymi. Wychodzisz na ulicę i zewsząd atakuje cię morze bannerów…
Oto przegląd najpopularniejszych materiałów z kategorii Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2017 roku.
Internet 2018. Już dziś przygotuj się na przyszłoroczne zmiany! Pobierz raport IAB Polska.
Coraz większa liczba klientów prywatnych i firmowych chce jeździć nowymi samochodami, płacąc jak najmniej i otrzymując jak najwięcej. Jak sprostać tym wymaganiom?