Działania operacyjne
Działalność operacyjna przedsiębiorstwa to jedna z jego podstawowych funkcji - nie należy o tym zapominać! Jak prowadzić skuteczne działania operacyjne? Co jest najistotniejsze?
Pokaż więcejChris Outram: Reaguj szybko na nowe potrzeby klientów
Jak osiągnąć zwinność, gdy zarządza się dużą firmą? Albo jak uzyskać stabilność, gdy przewodzi się małemu startupowi technologicznemu? O to między innymi zapytaliśmy Chrisa Outrama, założyciela OC&C Strategy Consultants.
Praca zdalna – jakich zmian potrzeba w Kodeksie pracy i jak to wpłynie na twoją firmę
Przepisy wprowadzone w ramach tzw. tarczy antykryzysowej mają charakter tymczasowy i nie obejmują złożoności zjawiska, jakim jest praca zdalna. Dlatego należy zmienić sam Kodeks pracy.
Nowy raport – Branża magazynowa 2020: czas na inwestycje
Błyskawiczny rozwój e-commerce to wyzwanie, z jakim mierzy się obecnie branża magazynowa. Badanie przeprowadzone przez ICAN Research pokazuje, jakie rozwiązania wybrały polskie firmy, jakie popełniły błędy i które strategie okazały się najlepsze.
Jak odbudować trwałe łańcuchy dostaw
Niespodziewane zakłócenia powodują gigantyczne perturbacje logistyczne w całym biznesowym ekosystemie, co najlepiej pokazuje pandemia COVID-19.
RAPORT: Szefowie IT chętniej sięgają po chmurę
Chmura obliczeniowa to nie tylko efektywne rozwiązanie infrastrukturalne, ale też sposób na zwiększenie innowacyjności i dynamiki działania organizacji – wynika z raportu „Chmura publiczna w Polsce”, zrealizowanego przez ICAN Institute i Deloitte, przy wsparciu merytorycznym Google Cloud.
Skuteczny backup i odzyskiwanie danych – krytyczny element sukcesu firmy
Kwestie związane z bezpieczeństwem systemów informatycznych, a przede wszystkim bezpieczeństwem danych, są dla większości firm kluczowym wyzwaniem. Dlatego na rynku pojawiają się coraz to nowsze rozwiązania w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Czy w kryzysie strategia jest potrzebna?
Pierwsze informacje o pandemii wywołały różne reakcje wśród przedsiębiorców. Jedni wpadli w panikę i zaczęli podejmować chaotyczne decyzje, inni zachowali spokój i wrócili do fundamentalnych założeń swoich firm. Prawdą bowiem jest, że – jak mówi chińskie przysłowie – „gdy nadchodzi burza, jedni zamykają okiennice, inni natomiast stawiają wiatraki”
Rewolucja 4.0 w transporcie, spedycji i logistyce
Rynek przesyłek kurierskich i paczkowych, jest beneficjentem gwałtownego rozwoju sprzedaży internetowej.
Kodowanie sukcesu - jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach?
Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!
Biuro na miarę lidera
Nowoczesność i funkcjonalność - tak w dwóch słowach można określić nowe regionalne biuro CCC w budynku Metropolitan w Warszawie.
Kluczem jest lokalizacja
Chociaż całkowity zasób powierzchni biurowej w Warszawie i innych dużych miastach w Polsce wygląda imponująco, to nie można mówić o nadpodaży.
Decyduje najemca
Rynek pracownika i zacięta konkurencja między deweloperami wpłynęły na relacje między nimi a najemcami, zmieniając standardy powierzchni biurowych oddawanych pod klucz.
Przewaga dzięki zwinności
Złożoność współczesnych organizacji wymaga odpowiednio elastycznego łańcucha dostaw.
Logistyka pełna potencjału
Na polskim rynku przewozów towarowych wyraźnie dominuje transport samochodowy. Coraz większe znaczenie zyskuje jednak transport intermodalny.
Megatrendy – megawyzwania w logistyce
Nowoczesna technologia przyspiesza procesy globalizacji i digitalizacji do nieznanego wcześniej tempa. Także w logistyce.
Korzyści ze wspólnych standardów
Wprowadzenie globalnych standardów GS1 w łańcuchu dostaw pozwala na znaczące usprawnienie procesów logistycznych.
Innowacyjne rozwiązania w logistycznym łańcuchu dostaw
Aby skutecznie rywalizować na rynku, konieczne jest dziś innowacyjne podejście do biznesu – również w przypadku korzystania ze wsparcia logistycznego ze strony zewnętrznych partnerów.
Korzyści z prostoty
Współczesny klient jest bardziej wymagający, świadomy swoich potrzeb i sposobów ich realizacji.