Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Jak zarządzać doświadczeniami klientów w cyfrowym świecie?

·
Jak zarządzać doświadczeniami klientów w cyfrowym świecie?

Najlepszym źródłem wiedzy o swoich produktach i usługach są opinie klientów. W jaki sposób skutecznie wykorzystać reakcje klientów do projektowania lepszych doświadczeń na każdym etapie ścieżki zakupowej?

Wiele firmy przechodzi obecnie okres intensywnej cyfryzacji swoich procesów sprzedażowych, często w pośpiechu, często nie wiedząc do końca, które obszary i jakie działania są w tym kontekście najważniejsze. Zastanawiają się, jak dostosować swój biznes do nowych reguł obowiązujących biznesy funkcjonujące w „nowej normalności” i jak zbudować lub wzmocnić swoją markę i skupić wokół niej lojalnych, zadowolonych klientów.

Dowiedz się więcej na temat projektowania lepszych doświadczeń klienta

  • Jak wygląda zmiana w podejściu od klasycznych badań satysfakcji do ciągłego monitoringu doświadczeń konsumenta?

  • Jak skutecznie wsłuchiwać się i wykorzystywać głos klienta w praktyce?

  • Jak reagować na zarządzanie informacją zwrotną i sytuacje kryzysowe zgłaszane przez klientów?

  • Jak budowa programu VOC działa w praktyce – czego unikać i co szczególnie lubią klienci?

Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:

W webinarium wzięli udział:

  • Paweł Kubicki, Dyrektor Customer Journey i Doświadczeń Klientów B2B, Orange Polska

  • Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU

  • Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

  • Aleksandra Świerzyńska, Dyrektor Działu Customer Experience, Grupa OLX

  • Anna Talarczyk, Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Najpopularniejsze tematy