Wypróbuj subskrypcję ICAN Business Insight za darmo przez 14 dni!

Podcasty

Posłuchaj najnowszych podcastów przygotowanych przez redakcję ICAN Management Review. Dowiedz się, co na temat strategii, zarządzania i rozwoju biznesu mają do powiedzenia wybitni eksperci i praktycy z czołowych firm i instytucji badawczych w Polsce i na świecie.


Radosław Kruczek, Wellbeing Polska: „Dbanie o zdrowie to nie przyjemność, lecz obowiązek”

Dlaczego w porze lunchowej warto komuś powiedzieć coś miłego? Ile polskie firmy inwestują w profilaktykę pracowników? Jak wpleść zdrowe nawyki w swoją codzienność i ułatwić sobie przejście na zdrową stronę mocy? O tym wszystkim opowiada kolejny gość „Sekretów Mistrzów”.

Posłuchaj ›

Jak przetrwać w świecie pełnym paradoksów zdradza Natalia Hatalska

Jak algorytmy manipulują naszymi decyzjami i przekonaniami na temat świata? W jaki sposób sprawić, by kryzys stał się życiową szanse? Co może ci dać samotność i jak ją konstruktywnie wykorzystać? Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, w kolejnej odsłonie „Sekretów Mistrzów” opowiada o rezygnacji z iluzji, radzeniu sobie z kryzysami i pytaniach, na które musimy sobie odpowiedzieć, póki nie jest za późno.  

Posłuchaj ›

Co łączy zarządzanie w firmie technologicznej z gotowaniem? - rozmowa z Magdaleną Waś z IBM

Dla wielu sukces oznacza realizację ambicji zawodowych, ale także znalezieni czasu na własną pasję. W przypadku kolejnej gościni „Sekretów Mistrzów” ta formuła sprawdza się idealnie, a brzmi: gotowanie i zarządzanie.

Posłuchaj ›

7 nawyków szczęśliwego lidera - "Sekrety Mistrzów" z Victorią Iwanowską

Poznaj praktyczne podejście do budowania swojego szczęścia tu i teraz. Wysłuchaj rozmowy Joanny Koprowskiej z „ICAN Management Review” z Victorią Iwanowską z agencji [vi:] i przekonaj się, jak zawsze znaleźć czas na satysfakcjonujące życie.

Posłuchaj ›

Jak skutecznie wprowadzać zdrowe nawyki - rozmowa z Ewą Stelmasiak

Wprowadzanie zmian nie jest łatwe, dlatego nim zaczniesz realizować prozdrowotne postanowienia – posłuchaj kolejnego epizodu "Sekretów Mistrzów".

Posłuchaj ›

Potęga pozytywnego nastawienia - rozmowa z prof. Pawłem Jurkiem

Ty też możesz czerpać korzyści z odkryć dotyczących sposobów myślenia. Jeśli chcesz wydobyć z siebie i innych to co najlepsze, odkryj potęgę pozytywnego nastawienia.

Posłuchaj ›

Przyszłość benefitów pracowniczych

Czego obecnie pracownicy oczekują od pracodawców w ramach oferowanych benefitów – w kontekście "nowej normalności".

Posłuchaj ›

Tajniki udanej kultury organizacyjnej zdradza dr Maria Mycielska

Firmy i ich szefowie mają odczucie, że obecnie, w tym trudnym, naznaczonym pandemią czasie, muszą walczyć o przetrwanie, czyli przede wszystkim o wyniki finansowe. Zajmowanie się kulturą organizacji traktowane jest jako rodzaj fanaberii. Nie wszyscy liderzy zdają sobie bowiem sprawę, jak olbrzymi wpływ na wyniki ma panująca w firmie kultura. 

Posłuchaj ›

Jak planować w czasach rosnącej niepewności - rozmowa z Kacprem Nosarzewskim

Foresight strategiczny to niedoceniany proces, który pomaga firmom spojrzeć w przyszłość i dokonać właściwych zmian na długo przed innymi. O tym, dlaczego warto myśleć o przyszłości, jak zyskać przewagę informacyjną i wykorzystać ją na swoją korzyść, opowiada nam futurysta Kacper Nosarzewski.

Posłuchaj ›

Jak budować odpowiedzialną firmę 4.0 - rozmowa z Rafałem Rudzkim

Rosnące oczekiwania wobec biznesu nie pozostają bez echa. Liderzy muszą podejmować decyzje uwzględniając kryteria pozafinansowe, a także nowe regulacje. Posłuchaj rozmowy o odpowiedzialnej transformacji biznesu, którą redaktor Joanna Koprowska przeprowadziła z Rafałem Rudzkim, ekspertem z zespołu doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte Central Europe.

Posłuchaj ›

Konsumenci w nowej normalności 2.0 (PODCAST)

Na naszych oczach firmy w Polsce i na świecie poszukują nowych sposobów na dotarcie do konsumenta, prowadzenie z nim nieustannego dialogu i efektywną sprzedaż. Posłuchaj podcastu z Markiem Zdziechem z OC&C Strategy Consultants, który mówi o tym, jak się zmieni handel (oraz jak się nie zmieni).

Posłuchaj ›

Od join venture do firmy rodzinnej

PREMIUM

Rohlig Suus Logistics jest jednym z czołowych polskich operatorów logistycznych i jedynym krajowym przedstawicielem tej branży o globalnych możliwościach. Zanim jednak firma trafiła w polskie ręce, była lokalnym oddziałem Röhliga, wiekowej niemieckiej firmy logistycznej z Bremy. Obecny właściciel Rohlig Suus, Tadeusz Chmielewski, opowiada o drodze, jaką przebył, zanim z menedżera stał się właścicielem.

Posłuchaj ›

Dlaczego Twoim pracownikom brakuje zaangażowania?

Jak wspierać pracowników, by byli odpowiednio zmotywowani do pracy? Wysłuchaj wskazówek doktora Witolda Jankowskiego

Posłuchaj ›

Dlaczego Twoi pracownicy nie mówią Ci wszystkiego?

Co zrobić, aby pracownicy nie ukrywali przed tobą niewygodnych informacji? Doktor Witold Jankowski radzi, jak przebić kokon informacyjny.

Posłuchaj ›

Czy pracownicy powinni przychodzić do Ciebie z problemami?

Każdy przełożony chce wiedzieć o problemach, czy jednak o każdym problemie wiedzieć musi? Doktor Witold Jankowski radzi, jak usprawnić komunikację i kulturę współpracy w firmie w obliczu problemów.

Posłuchaj ›

Rynek pracownika i walka o talenty 

Co robić, by firma nie poległa w wyścigu o talenty? Zapoznaj się z trzema wskazówkami doktora Witolda Jankowskiego

Posłuchaj ›

Jak efektywniej pracować? Cztery sposoby na koncentrację

Jak pracować, aby czynniki rozpraszające nie odciągały cię od skomplikowanego zadania, a proste czynności nie zajmowały całego dnia? Zapoznaj się z radami doktora Witolda Jankowskiego

Posłuchaj ›

Autentyczna liderka w męskim świecie

PREMIUM

W tej historii jest pomysłowy produkt, niespodziewana sukcesja, kobieta na czele firmy pełnej inżynierów i międzynarodowy sukces.

Posłuchaj ›

Zarządzanie oparte na zaufaniu

PREMIUM

CEO Grupy Sodexo w Europie Środkowej dał swoim menedżerom większą niż dotychczas swobodę decyzyjną, czyniąc z upoważniania ludzi do działania fundament kultury międzynarodowej organizacji.

Posłuchaj ›

Zamówienia nas przytłaczają. Co robić?

PREMIUM

Producent sprzętu sieciowego AEiS Group wyszedł z ofertą poza granice kraju, co zapewniło mu skokowy wzrost sprzedaży. Niestety, firma przestała sobie radzić z rosnącym wolumenem zamówień.

Posłuchaj ›

Jak zażegnać kryzys informacyjny

PREMIUM

Pracownicy polskiego oddziału brytyjskiego banku dowiadują się z internetu o przejęciu ich firmy przez amerykański koncern. Zarząd unika przekazania zatrudnionym przejrzystych informacji, co drastycznie obniża ich zaangażowanie i pogarsza atmosferę w zespole. Kilku kluczowych menedżerów zastanawia się, jak zapanować nad chaosem, zanim odbije się on na wynikach banku.

Posłuchaj ›

Marek Kamiński: W życiu są różne etapy, a każdy czemuś służy

PREMIUM

Z wykształcenia filozof i fizyk, z doświadczenia polarnik, podróżnik, przedsiębiorca, działacz społeczny, pisarz. Przemierza świat wzdłuż i wszerz, własnym przykładem motywując ludzi do przekraczania swoich granic. Obecnie planuje pierwszą wyprawę dookoła świata, w której kompanem człowieka będzie robot humanoidalny.

Posłuchaj ›

Urszula Dudziak: Nie czekam na lepszy moment, działam tu i teraz

Wokalistka jazzowa i kompozytorka, która wydała 50 płyt. Jako pierwsza w naszym regionie Europy została uhonorowana przez UNESCO tytułem „Artysta dla Pokoju”.

Posłuchaj ›

Strefy dobrych inwestycji

PREMIUM

Utworzone ćwierć wieku temu specjalne strefy ekonomiczne stały się wydajnym narzędziem przyciągania inwestorów i niwelowania różnic między silniej i słabiej rozwiniętymi regionami Polski.

Posłuchaj ›

W poszukiwaniu zagubionej kreatywności

PREMIUM

Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania.

Posłuchaj ›

Systemowa otwartość na innowacje

PREMIUM

Nawet państwowy kolos, działający w tak konserwatywnej branży jak energetyka, potrafi skutecznie kreować nowe rozwiązania i owocnie współpracować ze start-upami.

Posłuchaj ›

Rozładować napięcia na szczycie

PREMIUM

Młody dyrektor robi szybką i błyskotliwą karierę. Jednak jego dotychczasowa ścieżka kariery oraz dobre relacje na różnych szczeblach hierarchii zaczynają budzić zazdrość prezesa.

Posłuchaj ›

Jak nie stracić na innowacjach

PREMIUM

Firma ubezpieczeniowa Umbrella podjęła współpracę z zewnętrznym start-upem w ramach centrum innowacji. Jednak droga od projektu do komercjalizacji aż roi się od wybojów.

Posłuchaj ›

Naucz się zarządzać swoimi emocjami

PREMIUM

Zdolność rozpoznawania i kontrolowania emocji własnych i innych ludzi przynosi nam liczne korzyści. Dowiedz się, jak rozwinąć inteligencję emocjonalną, aby poprawić umiejętności menedżerskie.

Posłuchaj ›

Zakupy w outsourcingu

Gdy zarząd Grupy Danfoss położył nacisk na wyeliminowanie organizacyjnej złożoności, przed szczególnie trudnym wyzwaniem stanął dział zakupów współpracujący z olbrzymią liczbą kooperantów.

Posłuchaj ›

Firma nadmiernie elastyczna

PREMIUM

Młody menedżer dostaje posadę w polskim oddziale firmy lotniczej, produkującej drony komercyjne. Szybko zauważa, że trafił do firmy bardzo różniącej się od tej, w której pracował poprzednio.

Posłuchaj ›

Jak wybrać kierunek ekspansji

PREMIUM

Polski producent mebli, firma BlackWood, w planach rozwoju rozważa ekspansję do Białorusi. Konsultanci przedstawili zarządowi różne opcje, jednak prezes ma problem z dokonaniem strategicznego wyboru.

Posłuchaj ›

Planuj rozważnie, upadaj szybko

PREMIUM

Pomysł na biznes wydawał się rewelacyjny: stworzenie aplikacji, która pomoże w szybkim załatwianiu drobnych spraw. Na Zachodzie tego typu przedsięwzięcia doskonale sobie radzą, dlaczego więc nie spróbować w Polsce?

Posłuchaj ›

Rozwój oparty na wartościach

PREMIUM

Co mają ze sobą wspólnego malowanie na asfalcie z pogryzionymi cenówkami i podpisywaniem słonia? Jak rozwijać nowe obszary biznesu, łącząc zarządzanie przez wartości z myśleniem projektowym?

Posłuchaj ›

Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu

PREMIUM

Operator komórkowy chce zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, by zoptymalizować kanały sprzedażowe. Będzie musiał ocenić, co da lepsze efekty: spektakularne rozwiązanie marketingowe czy bardziej długofalowy proces zmian strukturalnych.

Posłuchaj ›

Marketing w cyfrowych czasach

PREMIUM

Zmiany rynkowe napędzane przez rozwój technologii cyfrowych stanowią dla działów marketingu zarówno ogromną szansę, jak i zagrożenie. Nowe narzędzia pozwalają na skuteczniejsze docieranie do grup docelowych.

Posłuchaj ›

Pokonaliśmy trasę ze stacji A do stacji C

PREMIUM

O tym, jak dzięki digitalizacji PKP Energetyka przeszła ze świata analogowego do świata cyfrowego, mówi prezes firmy.

Posłuchaj ›

Jak się zabrać do reanimacji dinozaura

PREMIUM

Prezes sieci detalicznej Monday, chcąc wyrwać firmę ze stagnacji, szuka rozwiązań, które pozwolą dostosować przedsiębiorstwo do nowych wymogów rynku. Ma jednak dylemat: czy rozpocząć poszukiwania innowacji na zewnątrz firmy, czy wewnątrz.

Posłuchaj ›

Budowanie wokół rdzenia

O tym, jak w turbulentnych czasach wchodzić w nowe segmenty rynku, nie rezygnując przy tym ze sprawdzonego i powtarzalnego modelu biznesowego, mówi Czarek Jarząbek --- współwłaściciel i prezes firmy deweloperskiej Golub GetHouse

Posłuchaj ›

Jak pobudzić innowacyjność w firmie

PREMIUM

Dostawca rozwiązań informatycznych traci klientów na rzecz konkurentów. Prezes stara się wykorzystać stare sposoby na pobudzenie kreatywności w zespole, jednak tym razem nie zdają one egzaminu.

Posłuchaj ›

Wyróżniamy się dzięki nowym technologiom

PREMIUM

Firma LINK4 wykorzystała nowoczesne rozwiązania do stworzenia unikalnej oferty w tradycyjnej branży, gdzie o wyborach klientów najczęściej decyduje cena.

Posłuchaj ›

Internet rzeczy rewolucjonizuje rzeczywistość biznesową

PREMIUM

W perspektywie najbliższych trzech lat technologiami, które w największym stopniu przyczynią się do zmian w gospodarce i transformacji społecznej, będą internet rzeczy (IoT) i sztuczna inteligencja (AI).

Posłuchaj ›

Awans wewnętrzny czy kandydat spoza branży

PREMIUM

Case study: Globalny producent części samochodowych Vulcanal musi wyłonić nowego szefa polskiego oddziału.

Posłuchaj ›

Dowodzenie przez cele – Przywództwo w erze cyfrowej

PREMIUM

Pruski dryl to już w wojsku przeszłość. Współczesna armia spłaszcza struktury, dając więcej swobody decyzyjnej oficerom i podoficerom liniowym niższych szczebli i otwierając się na działania niekonwencjonalne.

Posłuchaj ›

Mam kontrolę w firmie. Co robić?

PREMIUM

Do siedziby Green Seeder, przyjechali przedstawiciele z centrali. W przedsiębiorstwie rozeszła się pocztą pantoflową informacja, że Amerykanie kontrolują firmę pod kątem dokumentów związanych z procedurami antykorupcyjnymi i ich praktycznym stosowaniem.

Posłuchaj ›

Kiedy usprawiedliwiamy prezenty

PREMIUM

Badanie przeprowadzone przez EY pokazuje, że dawanie łapówek jest w dalszym ciągu w Polsce powszechnym zjawiskiem.

Posłuchaj ›

Marcin Lewandowski: rozproszenie władzy to właściwy kierunek

PREMIUM

Jak to możliwe, że w firmie wszyscy wypełnili swoje obowiązki, a mimo to zadanie nie zostało wykonane?

Posłuchaj ›

Lokalny innowator w globalnej grupie

PREMIUM

Lokalna inicjatywa pozwoliła na rozszerzenie oferty koncernu i umocniła pozycję bydgoskiej firmy w międzynarodowej grupie.

Posłuchaj ›

Karol Chymosz: procesy mają służyć klientowi

PREMIUM

Na czym polega odpowiednie uporządkowanie procesów w firmie i na czym powinien skupić się zarząd w kryzysie.

Posłuchaj ›

Jak usprawnić szwankujące procesy

PREMIUM

Firma ciepłownicza RzeHot niespodziewanie traci dużego klienta. Utrata lukratywnego biznesu ujawnia wiele wewnętrznych problemów w organizacji.

Posłuchaj ›

Buty dla szewca

PREMIUM

Prezes międzynarodowej firmy oferującej oprogramowanie staje przed dylematem, czy modernizację przeprowadzić szybko, czy rozłożyć ją w czasie.

Posłuchaj ›

Sprzedaż przedsiębiorcza

PREMIUM

Wiedza ekspercka zaczyna odgrywać w sprzedaży B2B większą rolę niż długofalowe relacje budowane przez handlowców.

Posłuchaj ›

Zanim sprzedasz, daj coś od siebie

PREMIUM

Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze --- efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii.

Posłuchaj ›

Wśród płotek i wielorybów

PREMIUM

Menedżerowie kancelarii prawno-księgowej zastanawiają się, czy kierować ofertę do mniejszych klientów korzystających z prostszych usług, czy raczej do większych firm --- trudniejszych do pozyskania, ale dających szansę na wzrost rentowności.

Posłuchaj ›

Bądź gotowy na ujawnianie danych niefinansowych

PREMIUM

Dlaczego polskie spółki notowane na giełdzie mogą nie sprostać nowym wymogom raportowania informacji niefinansowych? Przeczytaj analizę najnowszych badań.

Posłuchaj ›

Cyfrowe kompetencje firm

PREMIUM

Czym jest Digital IQ? Dlaczego to temat ważny także dla twojej firmy?

Posłuchaj ›

Jak odzyskać utracony impet

PREMIUM

Gdy firma Polskie ePłatności utraciła wysokie tempo wzrostu, menedżerowie zaczęli szukać sposobów, które pozwoliłyby na odzyskanie dotychczasowej dynamiki sprzedaży. Poznaj ich historię.

Posłuchaj ›

Inwestować w ludzi czy w technologię

PREMIUM

Wykorzystywanie robotów sprawdza się przede wszystkim w zadaniach powtarzalnych i schematycznych. Czy w przypadku prac wymagających inwencji twórczej znajdą zastosowanie?

Posłuchaj ›

Zmiany wymagają proaktywności

PREMIUM

Dowiedz się jak pozyskać najlepsze talenty na rynku oraz jak radzić sobie z nieprzewidywalnością i złożonością.

Posłuchaj ›

Roboty wkraczają do biur

PREMIUM

Robotyzacja i automatyzacja (RTA) znajdują coraz większe zastosowanie we współczesnym biznesie.

Posłuchaj ›

Jak pokonaliśmy drogę z Mordoru do Shire

PREMIUM

By ożywić organizację, poprawić atmosferę i motywację, firma zdecydowała się na przeprowadzkę do nowego centrum biznesowego przy Dworcu Gdańskim.

Posłuchaj ›

Zarządzanie zmianą to duże wyzwanie

PREMIUM

Jak GE w Polsce dostosowuje globalne zmiany do lokalnych warunków?

Posłuchaj ›

Organizacja wyzwalająca zaangażowanie

PREMIUM

Poznaj istotę powodzenia projektu "Szlachetna Paczka". Jak ważna jest umiejętność budowania zaangażowania w trzech grupach "klientów": darczyńców, wolontariuszy i rodzin?

Posłuchaj ›

Jak sztuczna inteligencja zmienia HR

PREMIUM

Sprawdź wyniki analizy ankiety Cube Research, aby się dowiedzieć, jak w najbliższej przyszłości nowe technologie wpłyną na funkcjonowanie działu personalnego.

Posłuchaj ›

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta

PREMIUM

W jaki sposób postępować, aby skutecznie podnieść skłonność klienta do polecenia produktu lub usługi rodzinie i znajomym?

Posłuchaj ›

Wyrwałem się z objęć wypalenia zawodowego

PREMIUM

Polski przedsiębiorca Andrzej Jeznach opowiada o tym, jak zdołał się podnieść po porażce.

Posłuchaj ›

Sprzedaż dobrze zaprojektowana

PREMIUM

Ogólna prawda o biznesie, która sprawdza się na całym świecie, mówi, że niezwykle trudno jest robić coś w dłuższej perspektywie we właściwy sposób, nie mając strategii.

Posłuchaj ›

Gdy oczekiwania klienta i dostawcy się rozmijają

PREMIUM

Nasi eksperci radzą, jak zarządzać zakresem usług, by utrzymać zdrowe relacje z klientem.

Posłuchaj ›

Jak zwiększyć sprzedaż bez utraty marży

PREMIUM

O tym, jak projektować skuteczną politykę cenową, opowiada Kai Bandilla.

Posłuchaj ›

Jak zapanować nad chaosem w miejscu pracy

PREMIUM

Dla sporej części pracowników, szczególnie tych młodych, miejsce pracy jest równie ważne jak pensja i to ono niejednokrotnie decyduje o wyborze pracodawcy. 

Posłuchaj ›

Budowanie organizacji zdolnej do ciągłej zmiany

PREMIUM

O tym, jak menedżerowie firmy Tauron Polska Energia odeszli od silosowej struktury – wyeliminowali dublujące się działania i wewnętrzną konkurencję.

Posłuchaj ›

Zaufaj faktom, nie mitom

PREMIUM

O skutecznym pozyskiwaniu klientów i budowaniu ich lojalności dzięki praktykom o naukowo potwierdzonej skuteczności opowiada Byron Sharp.

Posłuchaj ›

Jak wyzwolić w firmie ducha innowacyjności i go nie stracić

PREMIUM

O tym, jak innowacyjne rozwiązania dopasowane do potrzeb odbiorców pozwoliły firmie Horus-Energia odnajdywać niszowe obszary i podbijać egzotyczne rynki.

Posłuchaj ›

Dawid kontra Goliat. Jak rywalizować z gigantem

PREMIUM

Popularna polska internetowa firma modowa musi zmierzyć się z zagrożeniem, jakim jest wejście na polski rynek znacznie większego brytyjskiego rywala.

Posłuchaj ›

Jak platforma społecznościowa zmieniła firmę?

PREMIUM

Szczegóły dotyczące wdrażania platformy, która umożliwiła wielokierunkową komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz ułatwiła procesy konsolidacyjne w firmie Atlas.

Posłuchaj ›

Kulturę firmy kształtuje prezes

PREMIUM

O tym, jak wywierać pozytywny wpływ na kulturę organizacyjną, mówi John van Etten.

Posłuchaj ›

Najsłabsze ogniwa cyberzabezpieczeń

PREMIUM

Globalne firmy wciąż nie potrafią skutecznie przewidzieć i odeprzeć skomplikowanego ataku hakerów.

Posłuchaj ›

Tylko połowa firm zna potrzeby klientów

PREMIUM

Trudno się dziwić, że przedsiębiorstwa narzekają na słabe wyniki sprzedażowe.

Posłuchaj ›

Jak obudzić w sobie przywódcę?

PREMIUM

Dynamicznie rosnąca firma budowlana planuje wejście na nowe rynki. Odpowiedzialnym za ekspansję może zostać ceniony menedżer. Aby wykorzystać stojącą przed nim szansę, musi udowodnić, że jest prawdziwym liderem.

Posłuchaj ›

Wzrost dzięki powrotowi do korzeni

PREMIUM

Podejście założycielskie – klucz do wzrostu w organizacji.

Posłuchaj ›

Pytają nas o jakieś mierniki. Ratunku!

PREMIUM

Sharkbit, polski producent gier komputerowych, stanął przed szansą pozyskania ważnego zagranicznego inwestora. Jednak menedżerowie firmy zdali sobie sprawę, że nie tylko nie mają jasnej strategii rozwoju biznesu, ale na dodatek nie potrafią mierzyć efektywności swojej firmy.

Posłuchaj ›

Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej

PREMIUM

Polskie firmy stoją przed wyzwaniem wdrażania efektywnych struktur sprzedaży wielokanałowej – przekonuje John DeSarbo, ekspert zarządzania kanałami sprzedaży.

Posłuchaj ›

Jak przekuć globalne trendy w lokalne sukcesy. I na odwrót

PREMIUM

Przykład L’Oréal pokazuje, że nawet firma globalna może w krótkim czasie zmieniać ofertę, pod warunkiem że ciągle szuka inspiracji w nowych obszarach.

Posłuchaj ›