Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Zwyczaje zakupowe różnych pokoleń, które warto znać

· · 1 min
Zwyczaje zakupowe różnych pokoleń, które warto znać

Sprzedaż to wyzwanie wielopokoleniowe, z którym łatwiej sobie poradzić, znając preferencje poszczególnych generacji. W podcaście O BIZNESIE Kamila Gębik podpowiada, co warto wiedzieć, by precyzyjniej trafiać w potrzeby różnych klientów i przyspieszać ich decyzje zakupowe.

Firmy zabiegają o względy klientów reprezentujących pięć różnych generacji: pokolenie wyżu demograficznego  (baby boomers) oraz pokolenia X, Y, Z i alfa. Wprawdzie przedsiębiorstwa rozumieją, że każde z pokoleń ma zdecydowanie różne potrzeby, to nie znaczy, że są w stanie na nie odpowiedzieć. „Zrozumienie klienta to klucz do sukcesu. Bez wiedzy o klientach nie ma skutecznego biznesu. To co działa na igreki zupełnie nie sprawdza się w wypadku iksów” – mówi Kamila Gębik i wtajemnicza słuchaczy w świat zetek, igreków, iksów i baby boomersów.

Gościni kolejnego odcinka podcastu O BIZNESIE „ICAN Management Review” dzieli się ze słuchaczami wiedzą o preferencjach zakupowych różnych pokoleń i mechanizmach, które działają na przedstawicieli poszczególnych generacji. 

Z tego odcinka podcastu dowiesz się m.in.:

  • jak zadbać o ponadprzeciętne doświadczenia zakupowe klientów w różnym wieku,

  • jak komunikować się z pokoleniem Y, Z czy X,

  • jak mechanizm FOMO jest wykorzystywany w sprzedaży i czy „zadziała” na każdego,

  • jak kupuje w sieci srebrna generacja i co zrobić, by wzbudzić zainteresowanie jej przedstawicieli,

  • co charakteryzuje grupy H.E.N.R.Y. i C.A.R.L.Y., które są istotnym źródłem nowych trendów w e‑commerce.

Skorzystaj z porad ekspertki i przekonaj się, jak prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe, które precyzyjnie trafią w potrzeby poszczególnych pokoleń.

Posłuchaj całej rozmowy TUTAJ.

Posłuchaj również podcastu z serii O BIZNESIE z Magdaleną Pasecką »

Fundusze private equity od kuchni. Rozmowa z Magdaleną Pasecką z Innova Capital 

Joanna Koprowska PL, Magdalena Pasecka

Jak działają fundusze inwestycyjne? Czym się kierują przy wyborze firm, w które inwestują? W jaki sposób budują wartość w spółkach portfelowych? W podcaście „ICAN Management Review” opowiada o tym Magdalena Pasecka, partnerka i dyrektorka finansowa w funduszu private equity Innova Capital.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Kamila Gębik

autorka książki PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawaćfashion i beauty w Internecie? oraz blogów i artykułówo sprzedaży online publikowanych m.in. na łamach magazynów„ICAN Management Review”, „Forbes”, „E-commerce& Digital marketing” i „Szef sprzedaży”. Przez wielelat zajmowała stanowisko Business Development CoordinatorGrupy Domodi i współpracowała z czołowymi markamifashion i beauty. Właścicielka firmy KAMMEDIA.PL.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy