Powiadomienie
Foresight strategiczny to niedoceniany proces, który pomaga firmom spojrzeć w przyszłość i dokonać właściwych zmian na długo przed innymi. O tym, dlaczego warto myśleć o przyszłości, jak zyskać przewagę informacyjną i wykorzystać ją na swoją korzyść, opowiada nam futurysta Kacper Nosarzewski.
Spójrzmy prawdzie w oczy – osiągnięcie równowagi życiowej jest bardzo trudne i... krótkotrwałe. Co więcej pogoń za mitycznym balansem bywa wyczerpująca, frustrująca i nigdy nie ma końca. Małgorzata Czernecka, psycholog, psychoterapeuta, CEO Human Power proponuje inne podejście i zachęca, by celebrować uważność, wykorzystywać sekretne rytuały i zarządzać własną energią.
Na naszych oczach firmy w Polsce i na świecie poszukują nowych sposobów na dotarcie do konsumenta, prowadzenie z nim nieustannego dialogu i efektywną sprzedaż. Posłuchaj podcastu z Markiem Zdziechem z OC&C Strategy Consultants, który mówi o tym, jak się zmieni handel (oraz jak się nie zmieni).