Etyka
Czym właściwie jest etyka i jakie ma znaczenie dla każdego z nas? Jak nauka o moralności wpływa na kształt biznesu? Jakimi wartościami powinny dziś kierować się przedsiębiorstwa, by działać w harmonii z otoczeniem, środowiskiem naturalnym i z własnymi wartościami?
Pokaż więcejBudowanie silnej etycznie organizacji
Każda organizacja, której zależy na własnej reputacji i unikaniu ewentualnych skandali, powinna zadbać o to, by w trudnych sytuacjach jej pracownicy kierowali się zasadami etyki.
Ciche bogactwo – nowa era luksusu
Nadchodzący rok będzie wymagał od marek premium ewolucji i dostosowania się do zmieniającego się krajobrazu społecznego. Etyka stanie się równie ważna, co estetyka, a zamożni konsumenci skierują swoją uwagę w stronę zrównoważonych brandów.
Mąż zaufania zamiast sygnalisty
Najbardziej dotkliwe dla firm – zarówno polskich, jak i zagranicznych – są nieetyczne zachowania, nadużycia czy wręcz przestępstwa.
Krętacze pozostają bezkarni
Badanie Przestępczości Gospodarczej PwC oraz Indeks Percepcji Korupcji Transparency International pokazują, że nadużycia są zjawiskiem powszechnym również w polskich przedsiębiorstwach.
Etyka i CSR w Grupie Polpharma
Polityka etyczna Grupy Polpharma jest w znacznej mierze podyktowana charakterem rynku ochrony zdrowia, a zwłaszcza branży farmaceutycznej.
Kiedy usprawiedliwiamy prezenty
Badanie przeprowadzone przez EY pokazuje, że dawanie łapówek jest w dalszym ciągu w Polsce powszechnym zjawiskiem.
Sygnaliści na tropie nadużyć
Co drugi polski przedsiębiorca przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat padł ofiarą nadużycia.
Etyczny i odpowiedzialny biznes
Grupa Polpharma szczególną wagę przykłada do przestrzegania prawa i standardów etycznych w każdym aspekcie swojej działalności.
Nowe oblicze CSR w Polsce
Organizacje badające społeczną odpowiedzialność biznesu w Polsce nie mają wątpliwości: coraz więcej rodzimych firm stara się prowadzić swoją działalność w odpowiedzialny sposób – z troską o otoczenie i z dbałością o środowisko.
Polskie firmy są coraz bardziej odpowiedzialne
Różnorodność praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw powoduje, że trudno jest jednoznacznie wskazać, które z nich to zaznaczenie rodzącego się trendu, a które to tylko chwilowa moda i chęć wyróżnienia się.