Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
Wspólnie z nami poznawaj i rozwiązuj dylematy zarządcze występujące w codzienności biznesowej. Każdy z prezentowanych przypadków - poprzez analizę konkretnych zdarzeń i związanych z nimi wyzwań - służy pogłębianiu wiedzy i pomaga podejmować lepsze decyzje biznesowe. Materiały są przygotowywane przez sprawdzonych praktyków biznesu i doświadczonych redaktorów IMR. Studia przypadku są dostępne tylko dla prenumeratorów.
Case study: Globalny producent części samochodowych Vulcanal musi wyłonić nowego szefa polskiego oddziału.
Czytaj dalej ›Do siedziby Green Seeder, przyjechali przedstawiciele z centrali. W przedsiębiorstwie rozeszła się pocztą pantoflową informacja, że Amerykanie kontrolują firmę pod kątem dokumentów związanych z procedurami antykorupcyjnymi i ich praktycznym stosowaniem.
Czytaj dalej ›Firma ciepłownicza RzeHot niespodziewanie traci dużego klienta. Utrata lukratywnego biznesu ujawnia wiele wewnętrznych problemów w organizacji.
Czytaj dalej ›Prezes międzynarodowej firmy oferującej oprogramowanie staje przed dylematem, czy modernizację przeprowadzić szybko, czy rozłożyć ją w czasie.
Czytaj dalej ›Dystrybutor maszyn budowlanych zdecydował się obrać nowy kierunek rozwoju, zawężając dotychczasową ofertę.
Czytaj dalej ›Menedżerowie kancelarii prawno-księgowej zastanawiają się, czy kierować ofertę do mniejszych klientów korzystających z prostszych usług, czy raczej do większych firm --- trudniejszych do pozyskania, ale dających szansę na wzrost rentowności.
Czytaj dalej ›Wykorzystywanie robotów sprawdza się przede wszystkim w zadaniach powtarzalnych i schematycznych. Czy w przypadku prac wymagających inwencji twórczej znajdą zastosowanie?
Czytaj dalej ›Dubaj, choć odległy geograficznie i kulturowo, może okazać się wielką szansą dla polskiej firmy Hebert.
Czytaj dalej ›Nasi eksperci radzą, jak zarządzać zakresem usług, by utrzymać zdrowe relacje z klientem.
Czytaj dalej ›Dla sporej części pracowników, szczególnie tych młodych, miejsce pracy jest równie ważne jak pensja i to ono niejednokrotnie decyduje o wyborze pracodawcy.
Czytaj dalej ›Zarząd międzynarodowego koncernu kosmetycznego staje przed wyzwaniem ratowania organizacji przed porażką wizerunkową.
Czytaj dalej ›Popularna polska internetowa firma modowa musi zmierzyć się z zagrożeniem, jakim jest wejście na polski rynek znacznie większego brytyjskiego rywala.
Czytaj dalej ›Dynamicznie rosnąca firma budowlana planuje wejście na nowe rynki. Odpowiedzialnym za ekspansję może zostać ceniony menedżer. Aby wykorzystać stojącą przed nim szansę, musi udowodnić, że jest prawdziwym liderem.
Czytaj dalej ›Sharkbit, polski producent gier komputerowych, stanął przed szansą pozyskania ważnego zagranicznego inwestora. Jednak menedżerowie firmy zdali sobie sprawę, że nie tylko nie mają jasnej strategii rozwoju biznesu, ale na dodatek nie potrafią mierzyć efektywności swojej firmy.
Czytaj dalej ›Jak wybrnąć z kryzysu i ukarać winnych?
Czytaj dalej ›Firma outsourcingowa Katern postanowiła przenieść biura z podkrakowskiego Zabierzowa do Lublina. Pozytywna zmiana doprowadziła jednak do kryzysu komunikacyjnego.
Czytaj dalej ›Co zrobić, gdy wejście w nowy segment rynku spowalniają problemy związane z rekrutacją dobrych specjalistów?
Czytaj dalej ›Jak zbudować kulturę wymiany informacji zwrotnej?
Czytaj dalej ›Co robić, gdy nie wszyscy pracownicy są wystarczająco zaangażowani, a najlepsi odchodzą do konkurencji?
Czytaj dalej ›