Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Minęło pół roku od wybuchu pandemii, większość firm przetrwała lockdown w lepszej lub gorszej kondycji, lecz koronawirus nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Z jednej strony epidemiolodzy wieszczą powrót zagrożenia, a nawet jego wzrost. Z drugiej – wszyscy oswoiliśmy się z nowym ryzykiem i próbujemy z nim żyć. Dla firm nie jest to łatwa sytuacja, gdyż strumień dotacji wysycha, a wiele gałęzi biznesu dalekich jest od działania w swoim normalnym tempie.

Jak polskie firmy radzą sobie z kryzysem przed zapowiadaną druga falą pandemii? ICAN Research wraz z redakcją „ICAN Management Review” przeprowadził na początku sierpnia kolejne badanie ankietowe wśród 204 organizacji. Z uzyskanych odpowiedzi płyną dwa główne wnioski:

Wniosek 1:

Ponad połowa firm weryfikuje swoje modele biznesowe, aby móc w ogóle kontynuować działalność w zmienionych warunkach. Transformacja nie przebiega łatwo, sporo organizacji ma z tym duże kłopoty i niepokoi się, że kolejna fala pandemii może zagrozić istnieniu ich biznesu, jeżeli zmiany będą nieadekwatne do potrzeb chwili.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Mariusz Smoliński

Dyrektor ICAN Research.

Lidia Zakrzewska

Redaktor zarządzająca "ICAN Management Review".

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy