0

Precyzyjna diagnoza i wsparcie w obliczu wyzwań biznesowych

Intuicja w biznesie pozwala osiągać rzeczy wielkie, ale niejednokrotnie wpędza firmy w równie wielkie tarapaty. Zbadamy dla Ciebie obecną sytuację na rynku lub w Twojej firmie i opierając się na wnikliwej analizie danych oraz bogatej bazie benchmarków zarekomendujemy działania, które pozwolą Ci osiągnąć sukces. Bez zgadywania! 

Przekonaj się, co zrobimy, byś mógł wiedzieć więcej

Indywidualne podejście

Każda firma ma własną specyfikę, a przez to odrębne wyzwania. Analizujemy je, dobierając optymalny zestaw narzędzi: Badania ilościowe prowadzimy metodą telefoniczną (CATI), online (CAWI) i osobistą (CAPI i PAPI). W projektach jakościowych wykorzystujemy indywidualne wywiady pogłębione (IDI), dyskusje grupowe (FGD-focusy), techniki etnograficzne i warsztaty kreatywne dopasowane do potrzeb rozwojowych zarówno małych firm jak i dużych korporacji.

Więcej niż diagnoza

Wiemy, że badanie to dopiero początek zmian prowadzących do wzmocnienia pozycji Twojej firmy na rynku. Nie zostawimy Cię z samymi wynikami: na ich podstawie udzielimy Ci konkretnych wskazówek i będziemy aktywnie pomagać we wdrażaniu rozwiązań, które pozwolą na sprawną realizację Twoich celów. Dzięki współpracy z ekspertami ICAN Institute jako jedyni na rynku jesteśmy w stanie zapewnić Ci tak kompleksowe wsparcie.

Siła dotarcia i znajomość trendów

Posiadamy bazę prezesów, członków zarządów i dyrektorów największych firm w Polsce. Marka ICAN Institute pozwoliła nam zbudować, ekskluzywne panele badawcze, w których chętnie uczestniczą zamożni i bogaci Polacy. Badamy praktyki zarządcze i mierzymy benchmarki w oparciu o metodologie prezentowane w „Harvard Business Review Polska” i „MIT Sloan Management Review Polska”.

Profesjonalna infrastruktura badawcza

Nasz panel online zawiera 60 000 kontaktów do top menedżerów i właścicieli firm, a telefoniczny – prawie 200 000 do osób zamożnych i bogatych. Współpracujemy z ponad 1000 ankieterów i audytorów na terenie całej Polski. Dysponujemy własnym studiem telefonicznym liczącym ponad 40 stanowisk.

Specjalizujemy się w badaniach B2B z następujących obszarów:

TRENDY

ANALIZA STRATEGICZNA

MARKETING

Skontaktuj się z nami

Wspólnie omówimy Twoje potrzeby i dobierzemy badanie, które przełoży się na podniesienie konkurencyjności Twojej organizacji.

Mariusz Smoliński, ICAN Research&Diagnostics Director
Mariusz Smoliński

ICAN Research&Diagnostics Director

tel +48 606 489 600

m.smolinski@ican.pl