Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

8 trendów, które będą zmieniać CX w 2023

Sprzedaż i marketing | 5 min

Zarządzanie doświadczeniem klienta stało się bardzo złożonym zadaniem. Wymaga zaangażowania nie tylko poszczególnych działów, ale całych organizacji oraz łączenia kompetencji cyfrowych z analogowymi, analitycznych z procesowymi. ICAN Research postanowił sprawdzić jakie są główne kierunki i trendy na których dzisiaj koncentrują się liderzy w obszarze CX w Polsce.

O badaniu

Wnioski opracowane na podstawie 24 wywiadów eksperckich i 100 wywiadów ilościowych wśród szefów CX średnich i dużych firm w Polsce

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Zbadamy kierunki rozwoju potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. Zidentyfikujemy potrzeby i punkty „bólu” klientów w Twojej branży.

Zweryfikujemy Twoje procesy obsługi klienta, porównamy je z procesami, potrzebami i oczekiwaniami Twoich klientów. Zidentyfikujemy momenty prawdy i podpowiemy w jaki sposób zwiększyć wartość dla Twoich klientów w kluczowych punktach styku.

Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla twojej firmy, skontaktuj się z nami

W ciągu dnia od wysłania wiadomości odezwie się do Ciebie konsultant rozwiązań biznesowych. Wspólnie opracujemy rozwiązanie, które przełoży się na kompleksowy rozwój pracowników Twojej organizacji.

zdjecie Agnieszka Narwojsz

Agnieszka Narwojsz

Specjalista ds. badań
ICAN Research

+48 501 615 008
a.narwojsz@ican.pl