Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Inwestycje w trudnych czasach – jak działać na rynku dalekim od przewidywalności? Wskazówki dla CFO

· · 1 min
Inwestycje w trudnych czasach – jak działać na rynku dalekim od przewidywalności? Wskazówki dla CFO

Bez wątpienia żyjemy w czasach bezprecedensowych zmian. Wzajemne powiązania ludzi, firm i rynków nigdy nie były tak silne i wszechobecne. A postęp technologiczny, zmiany ekonomiczne oraz geopolityczne modyfikują sposób, w jaki zarządzamy firmami.

Pandemia COVID‑19, a następnie wojna w Ukrainie, mają poważny wpływ na światową gospodarkę w czasie, gdy firmy już przystosowują się do zmienności i niepewności jako sposobu życia. W świetle tych wyzwań organizacje muszą mieć przekonanie, że mogą odnieść sukces i mają ku temu potrzebne zasoby. Powinny też zrozumieć, że na ich drodze stoją niesamowite wyzwania i rynek, który jest daleki od przewidywalności.

Czy jest to dobry czas do inwestowania w firmie? Jeżeli decydujemy się na wdrożenie strategii inwestycyjnej w czasie kryzysu, jaka powinna być? Jak się przygotować do realizacji inwestycji w tym nietypowym czasie? Pewne jest jedno – czas kryzysu to nie tylko czas wdrażania strategii przetrwania, to czas, który można wykorzystać na realizację kolejnego etapu rozwoju firmy.

O tym, czy i jak inwestować w dobie kryzysu, traktuje raport Klubu CFO Inwestycje w trudnych czasach, w którym dyrektorzy finansowi mówią o swoich strategiach inwestycyjnych oraz przedstawiają rekomendacje skutecznej ich realizacji.

Premiera raportu odbyła się w trakcie webinarium Klubu CFO, podczas którego wraz z zaproszonymi gośćmi omówiono jego wyniki oraz konkluzje. Uczestnikami webinarium byli Kinga Ladachowska, ekspertka Centrum Kompetencji Funduszy Unijnych w Banku Millennium, Wojciech Wieroński, dyrektor zarządzający ds. finansowych w szeroko pojętej branży handlowej oraz Mariusz Smoliński, dyrektor działu badań i analiz ICAN Research. Spotkanie prowadziła Urszula Wysocka – ekspertka ICAN Institute.

Cały raport bezpłatnie można pobrać TUTAJ.

Zapraszamy do obejrzenia webinarium: