WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Wykorzystaj wakacje na rozwój
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Jakub Bażela: lepsza jest świadoma ewolucja, a nie rewolucja

Premium

Jakub Bażela PL
 · 2 min
Jakub Bażela: lepsza jest świadoma ewolucja, a nie rewolucja

Najważniejsze pytanie, na jakie powinna sobie odpowiedzieć firma Garamond, brzmi: „Czy jesteśmy pewni, że proponowane rozwiązanie przyniesie oczekiwane rezultaty?”. Jeśli zarząd jest przekonany, że proponowana aplikacja jest dobrym wyjściem, powinien postarać się rozwijać ją własnymi siłami, bez korzystania z pomocy firm zewnętrznych. W długim okresie rozwijanie oprogramowania własnymi siłami jest zawsze tańsze i zatrzymuje bezcenne know‑how wewnątrz organizacji. W tym przypadku można jednak odnieść wrażenie, że takiej zgody w firmie brakuje. Dlatego najpierw należy rozwiązanie przetestować na rynku. W tym celu trzeba wydzielić odpowiedni pion organizacji z jej głównej struktury, przenieść do niego pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i ewentualnie zatrudnić dodatkowych ludzi z kompetencjami, których firmie może brakować. Byłby to więc rodzaj start‑upu wewnątrz organizacji powołany dla weryfikacji nowego pomysłu biznesowego.

Testowanie proponowanego rozwiązania może odbywać się na różne sposoby. Ze względu na to, że aplikacja ma być skierowana do młodszych użytkowników, to na początku warto zadać pytanie w mediach społecznościowych, czy klienci chcieliby przedłużać używanie telefonu samodzielnie, bez wizyty w salonie lub podpisywania umowy dostarczonej przez kuriera. Jeśli takie pytanie spotka się z pozytywną odpowiedzią, to można zakładać, że istnieje potencjał do pracy nad aplikacją.

To jest komentarz eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu 

Maciej Malesa PL, Bartłomiej Leszczyński PL, Mateusz Żurawik PL

Operator komórkowy chce zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, by zoptymalizować kanały sprzedażowe. Będzie musiał ocenić, co da lepsze efekty: spektakularne rozwiązanie marketingowe czy bardziej długofalowy proces zmian strukturalnych.

...

Przeczytaj kolejny komentarz »

Jakub Filipowski: digitalizacja jest lub wkrótce będzie koniecznością 

Jakub Filipowski PL

Firma Garamond mierzy się z wyzwaniem, przed jakim staje obecnie wiele organizacji starających się na nowo zdefiniować swoje procesy z myślą o epoce gospodarki cyfrowej. Wobec związanych z nią oczekiwań digitalizacja jest lub wkrótce będzie koniecznością. 

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Jakub Bażela

Konsultant ds. agile i nowych metod zarządzania w firmie Code Sprinters.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy