Innowacja to termin, który ostatnio pojawia się na ustach wszystkich – zwłaszcza w kontekście nowych technologii oraz biznesu. Czy wiesz, czym tak naprawdę jest innowacja? I czy potrafisz nią skutecznie zarządzać?
Pokaż więcejDigitalizacja nie tylko ułatwia pracę lekarzom, ale sprawia też, że sam pacjent może w pewnym zakresie postawić diagnozę.
Potęgę pluralizmu doskonale widać w sferze gospodarczej. Idea gospodarki rynkowej opiera się na tym, że uczestnicy rynku mogą postępować w sposób, który ich zdaniem najlepiej służy ich interesom.
Kwalifikowany podpis elektroniczny to uniwersalne narzędzie, które jest cyfrowym odpowiednikiem podpisu odręcznego. E-podpis ułatwia przenoszenie procesów do sfery online, pozwala także na niemal całkowite wyeliminowanie dokumentów papierowych w organizacji.
Konkursy prowokują i inspirują, nagrody motywują. W tym właśnie duchu Reed Hastings, współzałożyciel, prezes i dyrektor generalny firmy Netflix, ogłosił w październiku 2006 roku niezwykły konkurs o nagrodę Netflixa.
Jak stworzyć środowisko pracy, które sprzyja innowacji i przyczynia się do wzrostu organizacji, zamiast go hamować? Przeczytaj wywiad z dr Christine McCarthy, dyrektor generalną TEC Leadership Institute, przeprowadzony przez Jacka Tomczyka, redaktora "ICAN Management Review".
Sztuczna inteligencja, przetwarzanie w chmurze, internet rzeczy, nowe kompetencje na rynku pracy – dyskusje poświęcone cyfryzacji i nowym technologiom będą głównymi tematami tegorocznego kongresu.
Pulaski Bridge, Góra Kościuszki, Pustynia Strzeleckiego – te miejsca upamiętniające wybitnych Polaków kojarzymy bez trudu. A kto wie, gdzie jest park noszący imię Kazimierza Gzowskiego? I kto pamięta o naszym rodaku, który największe sukcesy odniósł na obczyźnie?
„Jeff, jak wyobrażasz sobie dojrzały Amazon?” To pytanie pada na większości spotkań z pracownikami. W odpowiedzi zawsze przypominam, że wciąż jeszcze trwa Dzień Pierwszy.
Za sprawą technologii i sprowadzania branż do roli funkcjonalności wszystko się zmienia. Kiedyś branża zwana technologiczną obejmowała producentów komputerów i oprogramowania, które przedstawiciele wszystkich „innych” branż kupowali po to, aby prowadzić działalność.
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Interaktywne spotkania z prelegentami z całego świata, sesje Q&A, online-tables, warsztaty i dwie ścieżki tematyczne – tak prezentuje się trzecia edycja Kongresu. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-biznesowe w Europie Środkowo Wschodniej!
Liderzy zmagają się z niespotykanym dotychczas poziomem niepewności. Jednak historia uczy, że nawet najpoważniejszy kryzys niesie ze sobą szanse na innowacyjność i wzrost.
Aż 91% polskich przedsiębiorców uważa, że prawo nie nadąża za nowymi technologiami. Oto wykaz najbardziej opóźnionych – i zagrożonych – obszarów biznesu.
Robotyzacja i automatyzacja to przyszłość, a w coraz większym stopniu także teraźniejszość wielu firm, nie tylko przemysłowych. To ważna, a nawet jedyna droga rozwoju pewnych gałęzi biznesu, jednak nie znaczy to, że jest to droga prosta.
Już 21–22 kwietnia 2020 r. odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowo-technologicznych w tej części Europy: Kongres MIT Sloan Management Review Polska w formule online. Zgłoś bezpłatny udział!
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Coraz częściej mówi się o kryzysie w handlu detalicznym. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest dla punktów sprzedaży doświadczanie znaczeń związanych z produktem, usługą czy marką.
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie pojawiają się wraz z wprowadzeniem na rynek kolejnych innowacyjnych rozwiązań.
Mamy i świetnych naukowców, i nie brakuje nam młodych talentów. Brakuje za to czegoś, co powinno się znaleźć pomiędzy badaniami a ich komercjalizacją.
Od początku działalności ambicją kierownictwa Oknoplastu było wyprzedzanie konkurencji. Ten cel stał się motorem napędowym innowacji.