Technologie
Innowacyjne pomysły zapewniają przedsiębiorcom potężną przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak zmienia się biznes i jak wykorzystać potencjał nowych możliwości.
Pokaż więcejCo liderzy powinnni wiedzieć o metaświecie
Wszyscy czujemy potrzebę ucieczki od otaczającej nas rzeczywistości, nawet podczas pracy, choćby na kilka chwil. Telewizja, filmy, książki i gry wideo – wszystkie te media zaspokajają zaledwie skrawek naszego pragnienia eskapizmu. Jednak w przyszłości nasza chęć oderwania się od rzeczywistości może przyjąć formę wciągających doświadczeń cyfrowych zwanych metawersum (metaverse).
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Procurement integrity – zapobieganie niepożądanym zjawiskom w obszarze zakupowym
Organizacje i firmy muszą polegać na dostawcach zewnętrznych w celu zapewnienia przepływu towarów, wsparcia operacyjnego oraz dostarczania dóbr i usług do swoich klientów.
Czy twoi klienci chcą być obsługiwani przez sztuczną inteligencję?
Czy marka, która za główny cel stawia sobie bycie blisko swoich klientów i porozumiewanie się z nimi ich językiem, powinna do tego zadania wykorzystywać algorytmy?
Technologia w służbie biznesu
Nowoczesne platformy sprzedażowe powinny nie tylko odpowiadać na aktualne potrzeby firm, ale też umożliwiać płynne realizowanie długoterminowych strategii.
Handel detaliczny: wyzwania i kierunki rozwoju
Handel detaliczny jest jednym z najszybciej zmieniających się sektorów polskiej gospodarki. W dobie cyfryzacji stoją przed nim kluczowe wyzwania. Jak firmy mogą sobie z nimi poradzić?
Twój asystent głosowy to nowy kanał sprzedaży?
Większość z nas ma dzień wypełniony różnymi zajęciami, które szczelnie wypełniają każdą chwilę. W kwestiach zawodowych często pomaga nam asystentka lub asystent. A w życiu prywatnym?
Skuteczna komunikacja z klientem mobilnym przez stronę internetową
W ciągu zaledwie dekady przeżyliśmy rewolucję o niespotykanej wcześniej skali. Chcąc trafić do klienta, powinniśmy nadążać za najnowszymi trendami.
Raport IAB Polska: Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
Specjaliści branży online komentują stopień cyfryzacji polskich firm: bariery, jakie napotykają oraz wyzwania, przed którymi stoją.
W sieci też jest drogo
Wracam dziś do tematu często dyskutowanego: e‑commerce. Nic dziwnego, bo to rynek rozwijający się w Polsce niezwykle szybko, coraz dokładniej badany i rozpoznany. Wątków do omówienia nie brakuje.