Efektywność i finanse
Firmy, które chcą osiągać najlepsze wyniki, muszą umiejętnie wykorzystywać zasoby, zwłaszcza finansowe. Poznaj najlepsze praktyki i zostań liderem biznesowej skuteczności.
Pokaż więcejZarządzanie wartością dla klientów w digitalnym świecie
W cyfrowym świecie klienci mają pod ręką dostęp do porównywarek i forów opinii – co wymusza na producentach pokazywanie jasnych wyróżników oraz konkretnych propozycji wartości dla potencjalnych klientów, nabywców oferowanych dóbr.
Sposób na zwiększenie efektywności sprzedaży
Dziś, w dobie nowoczesnych technologii, tradycyjne podejście do sprzedaży bezpośredniej stało się przestarzałe. Co należy zrobić, żeby najnowsze narzędzia faktycznie wspierały sprzedawców? Odpowiedzią na to pytanie jest wdrożenie rozwiązania Salesbook w firmie Fortum.
Czym jest EBITDA i dlaczego ma znaczenie dla każdego menedżera?
Kiedy zapytamy menedżerów o znaczenie sprzedaży, odpowiedzą oczywiście, że jest ona bardzo istotna. Jeśli dopytamy ich jednak „dlaczego?” – odpowiedzi najczęściej nie znają.
Dlaczego tak niewiele firm realizuje cele sprzedażowe
Część firm już na etapie planowania godzi się ze spadkiem rentowności w zamian za wzrost sprzedaży lub wolumenu.