Wypróbuj subskrypcję ICAN Business Insight za darmo przez 14 dni!

Premium

Materiał dostępny tylko dla Prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś prenumeratorem? Zaloguj się

X
Jak maksymalizować zysk?
Nowa książka autora bestsellera PRICING MAN
kupuję! >>

Rozwój przez innowacje w modelu biznesowym

Premium

· · 4 min
Rozwój przez innowacje w modelu biznesowym

Wiele przedsiębiorstw odnosi zwycięstwa dzięki umiejętności wprowadzania do sprzedaży coraz to nowszych produktów czy usług. Gdy jednak firma szuka szans w nowych regionach geograficznych lub rynek, na którym działa, wpadnie w spiralę utowarowienia, innowacje produktowe mogą okazać się niewystarczające.

O roli, jaką mają wówczas do odegrania innowacje w modelu biznesowym, opowiada Mark Johnson.

Innowacja to gorący temat, ale zazwyczaj jest kojarzona z wprowadzeniem nowego produktu czy usługi. W książce Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal przekonuje pan jednak, że dziś firmom nie wystarczy już innowacja produktowa. Dlaczego do osiągnięcia sukcesu rynkowego potrzebujemy zmian w modelu biznesowym i co to tak naprawdę oznacza?

Model biznesowy definiuje to, jak organizacja tworzy wartość dla klienta i równocześnie buduje wartość dla samej siebie. Ta definicja pomaga w zrozumieniu podstawowych procesów, które są potrzebne, by osiągnąć sukces.

Zostało 83% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Witold B. Jankowski

Prezes ICAN Institute. Redaktor naczelny "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska". Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. 

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy