WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

W obliczu niespodziewanych sytuacji, mających dramatyczny wpływ na biznes i zmuszających liderów do podejmowania trudnych decyzji, nie można tracić z oczu emocji pracowników. Punktem wyjścia do zarządzania kulturą emocjonalną zespołu są otwarta i szczera komunikacja oraz dobra organizacja pracy w nowych warunkach.

Niestabilność, niepewność, niejednoznaczność i złożoność sytuacji, w jakiej w związku z pandemią koronawirusa przyszło funkcjonować firmom, weryfikuje nie tylko ich odporność na rynkowe turbulencje, lecz także umiejętności menedżerów. Nadszedł czas sprawdzianu z zarządzania zespołem w nadzwyczajnych okolicznościach. Liderzy muszą umiejętnie zapanować nad emocjami pracowników – niwelować frustrację, budować atmosferę opanowania, racjonalnie i ze spokojem przekazywać informacje, nie zamiatając trudnych tematów pod dywan.

...

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Jakub Cieśluk

dyrektor działu obsługi klienta w agencji digitalowej Artegence

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy