Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Monika Wittchen: klient jest szefem nas wszystkich

Premium

· · 3 min
Monika Wittchen: klient jest szefem nas wszystkich

Zmiany zachodzące na współczesnym rynku powodują, że producenci i sieci handlowe zmagają się z coraz trudniejszymi wyzwaniami sprzedażowymi.

Na wyniki finansowe przedsiębiorstw silnie wpływa dziś niestabilna sytuacja rynkowa, w tym spadek wartości złotego oraz wszelkie wydarzenia, które skłaniają konsumentów do oszczędzania, takie jak wzrost kursu franka szwajcarskiego, niepewna sytuacja polityczna, a nawet strajki. Dzieje się tak, gdyż trudne lata kryzysu nauczyły konsumentów, nawet tych zamożniejszych, rozsądnego wydawania pieniędzy, a dodatkowo szeroki dostęp do informacji o towarach, usługach i ich cenach poprzez Internet i urządzenia mobilne ułatwia klientom porównywanie cen i poszukiwanie okazji zakupowych. W efekcie wielu z nich czeka z nabyciem wypatrzonego towaru do promocji czy wyprzedaży. Można to zaobserwować w sklepach i galeriach handlowych, które na co dzień świecą pustkami, by wypełniać się po brzegi w okresach sezonowych obniżek cen.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny: »

Sprzedać przed wyprzedażą 

Marek Staniszewski PL

Producent markowej odzieży zauważył, że klienci coraz częściej zwlekają z zakupami do wyprzedaży. Prezes i założyciel firmy zastanawia się, jak odwrócić ten trend i utrzymać wizerunek marki premium.

Zostało 56% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »