Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Mechanizm innowacji się zaciął i co dalej?

Premium

· · 10 min
Mechanizm innowacji się zaciął i co dalej?

Przez całe lata Artdom był najbardziej innowacyjnym przedsiębiorstwem w branży artykułów gospodarstwa domowego. Teraz jednak zaczynają go wyprzedzać nowe firmy, a co gorsza – dyrektor do spraw badań i rozwoju Artdomu w ogóle się tym nie przejmuje.

Marcin Koryciński, dyrektor naczelny producenta wyrobów AGD, firmy Artdom, stał w firmowej kuchni i obserwował swoją poranną bułeczkę, powoli obracającą się w mikrofalówce. Jak bardzo to niewielkie urządzenie zmieniło sposób, w jaki ludzie gotują i jedzą. Doskonały wynalazek. Mały, szybki, wygodny i oszczędnie zużywający energię. „Sądziliśmy, że mikrofalówki zastąpią konwencjonalne piekarniki. Tymczasem, stały się zupełnie nową kategorią urządzeń kuchennych” – pomyślał.

Po 15 latach pracy w Artdomie Marcina nadal fascynowała branża artykułów gospodarstwa domowego. I innowacje, które były jej siłą napędową. Od 8 lat był dyrektorem naczelnym firmy i wciąż podtrzymywał jej zaangażowanie w badania i rozwój. Poprzysiągł sobie, że będzie dążyć do utrzymania reputacji Artdomu jako „pierwszej, najlepszej, jedynej” marki artykułów gospodarstwa domowego w kraju. Dlatego ostatnie wydarzenia tak bardzo go niepokoiły.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Witold B. Jankowski

Prezes ICAN Institute. Redaktor naczelny "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska". Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. 

Polecane artykuły