Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Konferencja prasowa Jeffreya Gitomera

· · 1 min

W dniu 17 września w siedzibie Harvard Business Review Polska w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z udziałem Jeffreya Gitomera. W konferencji udział wzięli m.in. dziennikarze TVN CNBC, TVP, onet.pl, Sukces, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Businessman.pl oraz licznych stacji radiowych.

Jeffrey Gitomer gości w Polsce na zaproszenie redakcji Harvard Business Review Polska i ICAN Institute, organizatorów konferencji z serii SALES MASTERCLASS: Mistrzostwo w sprzedaży. Nasz gość tłumaczy m.in. co należy zmienić, aby firma sprzedawała lepiej, więcej i skuteczniej - nawet gdy wiedza klientów
o produkcie lub usłudze często wykracza poza wiedzę Twoich sprzedawców oraz jak technologia zmienia sposoby sprzedaży i jak to wykorzystać.

Podczas konferencji odbyła się dyskusja na temat efektywnej sprzedaży w czasach kryzysu oraz skuteczności nowych technik sprzedażowych. Jeffrey Gitomer podkreślał, że kryzysu gospodarczego nie należy traktować jako problemu, lecz jako wyzwanie. Firmy, które umiejętnie dopasują sprzedaż do funkcjonowania w nowych czasach będą wygrywać na rynku. Klienta należy traktować jak przyjaciela, z którym niezbędna jest relacja, wykraczająca poza schemat kupna‑sprzedaży, bowiem wtedy odwzajemni się on, zostając lojalnym nabywcą i promotorem działań Twojej firmy. Nasz gość również informował, w jaki sposób należy rekrutować sprzedawców. Jego zdaniem warto zwracać uwagę na umiejętności miękkie oraz przede wszystkim optymizm potencjalnego kandydata, jak i umiejętność adaptacji do otoczenia.

Jeffrey Gitomer wielokrotnie podkreslał, że paradoksalnie warto, aby Dział Sprzedaży bezpośrednio rekrutował handlowców - Departamenty HR nie mają wystarczającej wiedzy, aby zweryfikować czy kandydat nadaje się na sprzedawcę.  

Zapraszamy do zapoznania się z książkami Jeffreya Gitomera.

Piotr Gozdowski

Redaktor "Pulsu Biznesu", współpracował z "Harvard Business Review Polska".

Sergiusz Prokurat

Dyrektor Centrum Studiów Polska-Azja (CSPA), wykładowca nauk ekonomicznych na Euroregional University of Economy oraz na studiach MBA organizowanych przez ISG Paris.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy