Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Od 0 do 100 mln dolarów?
Poznaj formułę 5 kroków
Książka: Rewolucyjna formuła sprzedaży, 50% taniej do 24 maja. Kliknij aby zamówić. Idź do sklepu >>

Czynniki skutecznej ekspansji

Premium

· · 12 min
Czynniki skutecznej ekspansji

Redakcja „Harvard Business Review Polska” zapytała sześciu liderów polskich przedsiębiorstw, jakie kluczowe czynniki pozwoliły odnieść im sukces na zagranicznych rynkach. Choć ankietowani przedsiębiorcy prezentowali zupełnie różne sektory produkcyjne i usługowe, to jednak w kilku obszarach ich wypowiedzi pokrywały się i doskonale korespondowały z wynikami badania „Polskie firmy na globalnej scenie”. Według naszych rozmówców, o powodzeniu zagranicznej ekspansji przesądzają: umiejętność pozyskania zaufanych partnerów i pracowników znających i rozumiejących lokalne rynki, innowacyjność oraz zdrowe podstawy biznesu. Rozmawiały: Joanna Socha, Marta Pawińska, Magda Chacińska

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Socha

Redaktor współpracująca z ICAN Management Review, założycielka W Insight.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy