Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?

·
Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?

Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.

LinkedIn to obecnie najpopularniejszy portal dla profesjonalistów.

  • Jak wykorzystać w pełni jego możliwości, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem zawodowym?

  • Jak świadomie wykreować swój biznesowy wizerunek?

  • Jak pozyskiwać rekomendacje i sprawić, by stały się twoją przewagą konkurencyjną?

Zobacz kolejny film z serii NA TABLICY, realizowanej przez „ICAN Management Rveiew”. Tym razem porad na temat personal brandingu w sieci udziela Aleksandra Ślifirska, konsultantka personal brandingu liderów biznesu,  prezes zarządu firmy konsultingowej KOBOLD oraz ekspertka ICAN Institute:

ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN TEMAT? A może wolisz wersję tekstową tego wykładu?

NA TABLICY: Marka osobista w sieci 

Aleksandra Ślifirska PL

Zmiany w strategiach biznesowych wymuszają zmiany w komunikacji liderów i świadomości budowania marki osobistej wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Szczególną, ważną rolę w tym procesie odgrywają narzędzia online. Jak je wykorzystywać efektywnie? Od czego zacząć, jakich błędów unikać, jak komunikować się z grupą swoich interesariuszy w wirtualnej rzeczywistości?

Aleksandra Ślifirska

Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą, trenerka ICAN Institute. Prowadzi zajęcia w ramach programu Personal Leadership Academy.

Polecane artykuły